![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vaak douche je per week? | |||
Minder dan 1 keer per week |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1 keer per week |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
2 keer per week |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Ik ben een echte die-hard en douche mij om de twee dagen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Véél douche/bad waterverbruik, elektriciteit, véél was: handdoeken/kleren/washandjes/aankoop zeepjes en haarspoelmiddeltjes.
En dan maar zagen dat de energierekening te hoog is? ![]() Een optie?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loopt het wat uit de hand?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dagelijks.
Bij warm weer (25°+) twee keer per dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proper meisken !
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t moet niet altijd kippenbouilon zijn he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel uit 2014:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140109_00920170 https://www.ad.nl/bizar/deze-man-hee...assen~af3cce89 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap dat badgevoel wel. Een mens doet waar hij of zij zich prettig bij voelt. Ik lig niet graag in bad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat echt zalig! Ik heb vandaag al gedoucht en het is niet warm maar gewoon dat half uurtje pure ontspanning straks, dat krijgt ge niet van onder de douche te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 keer per week ga ik sporten, dus daarna douche ik mij. In de zomer zit ik ook wat vaker in het zwembad, waardoor een douche overbodig wordt. Wassen met zeep is niet altijd noodzakelijk hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat al die andere mensen zich ook niet gewassen hebben; dat kan echt ni proper zijn! Ieuw zeg..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 augustus 2021 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, mijn kinderen en vrouw durven daar ook wel eens inzitten. Ik ben niet zo vies van hen. Enne, da water wordt constant gefilterd hé. Drinkwaterkwaliteit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |