![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ergens in Wallonië staat een groepje stadsarbeiders een sigaretje te roken aan een bloemenperkje waar ze onkruid moeten wieden. Op de rugzijde van hun werkkledij staat een mooie Vlaamse Leeuw geborduurd.
Een Brusselaar komt voorbij en fronst de wenkbrauwen. Enigszins geïntrigeerd door dit beeld, vraagt de Brusselaar: 'Waarom staat er een Vlaamse Leeuw op uw werkkledij?' Waarop de arbeiders antwoorden: 'Dat is onze sponsor.'
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben zoveel Nederlanders een bootje?
Om sneller bij het brood te komen dan de eendjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Hollander zegt tegen een Belg;
Als je kan raden hoeveel sigaretten er hier in mijn doosje zitten mag je ze alle 10 hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() De brouwmeester van Carlsberg, Heineken en Stella zitten 's ochtends samen op de trein naar een bierbeurs.
Ze besluiten iets te drinken en trekken samen naar de restauratiewagon. De ober vraagt wat ze moeten drinken. Die van Carlsberg: "Een Carlsberg natuurlijk, definitely the best beer in the world!". Die van Heineken: "Een Heineken natuurlijk, wat anders!". Die van de Stella: "Geef mij ook maar een Heineken." De twee anderen kijken hem verbaasd aan. "Awel ja", repliceert hij, " het is mij nog te vroeg om bier te drinken".
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe corrigeert een Hollander een typo op het computerscherm ?
Met Tipp-ex. Sorry, kweet het, het is een ouwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie blijven de meesters. Ik kan het niet en mijn copy-pasta was nogal zo-zo. Al zie ik wel de grap in de Belg met een onbegrijpbare afkeer voor Nederlanders lol. Omgekeerd bestaat die ook hoor, vergis je niet. Haat echter, neen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 augustus 2021 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 5 augustus 2021 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A la piscine:
Pourquoi les Belges nagent-ils au fond? >Parce que au fond ils ne sont pas si betes. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |