![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() moest ff zoeken achter wat hij gezegd heeft
Hij gist dus met een collega over de geaardheid vd meisjes? het ene zusje is lesbisch en het andere niet, waarom moogt ge daar ni over speculeren? watts daar denigrerend aan? of willen de meisjes zelf niet dat het publiek weet dat ze liever beffen als pijpen? beetje onnozele taalspelletjes zoals bij die Massey daarna ff aangeven dat ge sommige speelsters niet aantrekkelijk vindt. allé ja ik mag toch zeggen dat ik Maggie de block een lelijk wijf vindt hé? Of riskeer ik nu ook ontslag |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barbertje moet hangen, vrees ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=oui7yfaHjUU Dat is toch heel denigrerende seksistische praat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben hier wellicht te maken met de uiterst zeldzame afwijking in het journalisten milieu van iemand die niet weet hoe een micro werkt. Dat moet behoorlijk lastig zijn in de uitoefening van zijn job.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar een vraag he die ik me stel. ![]() Heb jij weet van moslim vrouwen in zwemwedstrijden ? Of loopwedstrijden ? Of kunnen die niet turnen ? Voor zover ik weet zijn er ook in ons land toch vele moslims aan het werk ? Hoe staan die daartegenover dan ? Wat gaan we doen met Hongarije ? Gaan we die ontslaan ? Gaan we niet meer landen dan moeten verbieden om nog deel te nemen aan de spelen ? Ge weet ik ben een rationeel mens ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg niet dat hij geen sanctie moet krijgen maar het is inderdaad een mogelijkheid om hem vb. na een schorsing met inhouding van wedde enkel nog verslaggeving over de mannensport te laten doen. Maar ik vrees dat de beslissing eigenlijk al gevallen is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 augustus 2021 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die basket-bond eisen het ontslag van Demarez
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...-eddy-demarez/ Wat een wokers maatschappij. Lachen en grappen maken wordt helemaal verboten ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 augustus 2021 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 augustus 2021 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier komt iemands broodwinning in gevaar voor wat schuine praat. ![]()
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zoals gezegd lompe cafepraat, so?
mo ontslag eisen is er toch wel over, zeker als ge een stapje terug zet dus niet over mekaar struikelt om het zo hard mogelijk te veroordelen en zo'n harde mogelijke straf eist als gij ne vent zijt hebt ge u al in veel ergere bewoordingen over de lelijkheid van sommige vrouwelijke exemplaren geuit. Zeker op uw 18e en strontzat ![]() neen, ik ga ni uw ontslag eisen of uw facebookposts van 20j geleden uitpluizen over de speculatie over wie al dan niet lesbisch is? wa is daar verkeerd aan? dat er met lesbiennes op een fuif ni gepoept zal worden? mja, voor heteromannen klopt da nu eenmaal al is het geen slimme formulering als ge de micro hebt vergeten af te zetten. zouden de lesbische meisjes vd cats zich nooit zo over andere vrouwen geuit hebben? of de heteromeisjes over mannen? Ik betwijfel het om eerlijk te zijn dus doe normaal het was dom, hij heeft zich geëxcuseerd en als straf laat -ge hem een half jaartje aan een bureau zitten. hou rekening met de context. maar uiteraard ben ik hem nu keihard aan het verdedigen dat hij neits verkeerds heeft gedaan ![]() hopelijk riskeer ik nu geen ban omdat ik niet extreem reageer en zijn kop niet wil zien rollen |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals met veel dingen. Twee maten en twee gewichten. Voor zover ik weet gaat het WK voetbal volgend jaar toch ook gewoon door in Qatar ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's geen Olympische discipline. Quid paaldansen voor mannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de vrt zal zo hard op zijn kloten krijgen als ze hem niet ontslaan de linkse kerk en sociale media 5 idioten die zo hard roepen dat de vrt/politiek denkt dat heel vlaanderen zo denkt. de hypocrisie vd linkse kerk? elke heterovent, ik inclusief, heeft zich al in vel ergere bewoordingen over vrouwen geuit en als ik zie hoe weinig succes ik op tinder heb, geldt ook voor 99% vd venten, zijn vrouwen geen sikkepit "beter" doe normaal mo da kan ni meer Laatst gewijzigd door 1207 : 8 augustus 2021 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |