![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De mortaliteit van covid volgt de normale mortaliteit, dwz ouderen en 'zwakkeren' (maar niet de kinderen). In derdewereldlanden ga je niet veel ouderen of zwakkeren op 'geleende levenstijd' aantreffen. Die landen houden zich beter met andere zogenaamde calamiteiten bezig.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 8 augustus 2021 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol !! (je hebt wel geluk dat sommige "verantwoordelijken" niet kunnen scannen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt was uiteindelijk dat het zinloos is om kinderen en tieners te vaccineren als we niet in staat zijn om op tijd en stond te vaccineren, om nog niet te spreken over de productie van de vaccins. Die groepsimmuniteit door vaccinatie is een utopie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we deze waanzin aub stoppen.
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() in stilte gedwee naar de slachtbank
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Demolition Man (1993) - Rat Burger Scene" ![]() Oooh de smaak van de zoete overwinning.
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Aan dit artikel kan ik niet goed aan uit. Een Turk ligt bij iemand 3 uur op de kamer en heel het ziekenhuis is besmet!
https://www.hln.be/leuven/kankerpati...uren~ac746d6b/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() Schoofjes blijf binnen tot jullie de 3de prik hebben gehad. Het is niet meer veilig voor jullie.
Voelen jullie zich nog veilig langs een mens met enkel 2 prikjes? https://www.hln.be/binnenland/voor-k...mber~ac04d76d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na het onderscheid in de maatschappij tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden, nu het onderscheid tussen dubbelprikkers en tripelprikkers. Ik ben zeker dat Schoof niet meer op restaurant wil met schandalige dubbelprikkers. Veel te gevaarlijk volk. En weet je wat ? Hij heeft gelijk ! Wast die dubbelprikkers hem allemaal kunnen doorgeven, je houdt het niet voor mogelijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen zouden vanaf de geboorte een prik moeten krijgen en om de 6 maanden boosters moeten krijgen voor de rest van hun leven. Groepsimmuniteit door vaccinatie is een grote leugen, het WHO en de wetenschap toont hier hun slechtste, allerslechtste kant. Dit is crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat stel je voor? Eieren brengen naar de Arme Klaren? Op bedevaart naar Lourdes-Uustakkere ? Luisteren naar oplichtersgezwam van forumvirologen?
Of zo ongeveer doen wat onze artsen zeggen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens: de corona doden zijn meestal sprokkelhout waar we beter van af zijn. Dank zij corona helpt ons dat een beetje daar vanaf te zijn. Er gaat nooit zoveel corona sterfte zijn dat er niet genoeg vrachtwagen chauffeurs meer zijn om bier naar de cafes te brengen hoor. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2021 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een daguitstapje naar de Ardennen heb ik wel vervangen door eentje naar Nederland. En om goeie punten te halen bij mijn heksie perfeksie: binnenkort eens gaan winkelen in Frankrijk met een leuk middagmaal in ons favoriet restaurant daar in de buurt van het winkelcentrum. Mijn wijnkeldertje moet even aangevuld worden.
|
![]() |
![]() |