![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vind ik een goed idee.
![]() |
![]() |
#3123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk: President Biden beweert dat 106% van de Amerikanen is gevaccineerd
in Mens en Dier 7 augustus 2021 President Joe Biden verspreidde vrijdag misinformatie over corona door te beweren dat 350 miljoen Amerikanen zijn gevaccineerd. Het probleem is dat er slechts 328 miljoen Amerikanen zijn. Biden beging de faux pas tijdens een persconferentie over het nieuwste banenrapport. Infowars En zijn mondkapje had hij ook weer niet aan.
![]() |
#3124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Burgerjournalist treft lege ziekenhuizen aan in ‘coronahotspot’ Florida, weerlegt mythe dat ze ‘volstromen’
in Buitenland 7 augustus 2021 15:00 25 Reacties Enkele dagen geleden schreven de media dat Florida en Texas samen goed zijn voor ongeveer een derde van alle nieuwe Amerikaanse coronabesmettingen. De gouverneur van Florida, Ron DeSantis, heeft zich meermaals verzet tegen strikte coronabeperkingen. Hij blokkeerde onder andere mondkapjesplichten op scholen. De gouverneur van Texas, Greg Abbott, vaardigde begin dit jaar een decreet uit dat boetes oplegt voor mondkapjesplichten. Ook hebben de gouverneurs vaccinpaspoorten verboden. De media schrijven dat de ziekenhuisopnames in Florida ‘onrustwekkend snel stijgen’, terwijl nog niet de helft van de bevolking volledig is gevaccineerd. Er zouden meer dan 9000 coronapatiënten in de ziekenhuizen liggen, meer dan tijdens de piek van de tweede golf. Florida wordt dé ‘hotspot’ voor nieuwe coronabesmettingen in de VS genoemd. Is dat terecht? Een burgerjournalist nam de proef op de som en kwam tot de ontdekking dat ziekenhuizen die volgens de media bomvol liggen met coronapatiënten, leeg zijn. Twittergebruiker DrShayPhD bezocht verschillende ziekenhuizen die in recente mediaberichten worden genoemd. “Persbureau AP schreef een artikel waarin staat dat ziekenhuis in Cape Canaveral uitpuilt met coronapatiënten,” tweette de journalist maandag. Later veranderde AP ‘Cape Canaveral’ in ‘Orlando’. De beelden spreken voor zich: De journalist bezocht ook drie andere ziekenhuizen in de regio: in Parrish, Viera en Rockledge. Er was nauwelijks activiteit te bespeuren. Volgens een ander mediabericht lagen er zoveel patiënten in ziekenhuizen in Brevard County in Florida dat er tenten moesten worden opgezet. De tenten blijken leeg te zijn. De journalist maakte in één van de ziekenhuizen foto’s, die laten zien dat er weinig activiteit is. Ze roept andere mensen op om naar lokale ziekenhuizen te gaan en te helpen de mythe over volle ziekenhuizen te weerleggen. [Infowars] 4.8 Beoordeel dit artikel Vind je deze informatie belangrijk? Klik hieronder en deel het op je Socials! + Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen Aanmelden waarom? + Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal Volgen waarom? © Copyright (c) NineForNews.nl Lees meer over: CORONABESMETTINGEN CORONAPATIËNTEN FLORIDA MEDIA MONDKAPJESPLICHT TEXAS VACCINPASPOORT Vorige: Joe Rogan zegt tegen zijn 11 miljoen luisteraars: de vaccins veroorzaken coronavarianten Volgende: Kijk: President Biden beweert dat 106% van de Amerikanen is gevaccineerd OVER ROBIN DE BOER Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews. GERELATEERDE BERICHTEN corona Coronacoup: hoe Schwab & Gates via The Great Reset toewerken naar een totalitaire wereldregering 7 augustus 2021 06:00 australi Deze video’s bewijzen dat Australië is veranderd in een tirannieke politiestaat 6 augustus 2021 18:30 ijsland Hoofdepidemioloog IJsland: coronavaccinatie heeft niet geleid tot groepsimmuniteit 6 augustus 2021 17:00 4000 25 REACTIES Oudste Randy Randy 4 uren geleden Het is toch totaal duidelijk dat het alleen draaide om geld , waarom betalen we eigenlijk nog verzekeringen waar we geen gebruik van mogen maken , laat staan hulp in wacht omdat zogenaamde covid patiënten alles overnemen , dit is totaal onverantwoord tegenover de normale betalende man 22 0 Reageer Loire Loire 4 uren geleden Overal en altijd dezelfde leugens! 19 0 Reageer Ludger Ludger 3 uren geleden Net als vorig jaar. Media krijsen dat ziekenhuizen vol liggen. Burgers gaan zelf kijken ter controle en alles blijkt een leugen. Wordt tijd dat burgers dit gaan stoppen 25 -1 Reageer ik ben gekkie henkie niet. ik ben gekkie henkie niet. 3 uren geleden Waar blijven de zusters en broeders daar die mooie foto’s maken van de zogenaamde ziekenhuis zalen die overvol zijn? 23 0 Reageer Toon Reacties (1) De rest van de reacties tonen om te zoeken, typ hier en druk op enter 7.403 Volgers 19.510 Fans 334 Volgers 17.239 Artikelen 409k Reacties CATEGORIEWOLK Albert Toby Archeologie Bewustzijn Binnenland Buitenaards Buitenland Chemtrails Columns Financieel Gezondheid Graancirkels Het Complot Innovatie Internet Janet Ossebaard Kruidenvrouw Lezersbrieven Margriet Rijsenbrij Mededelingen Mens en Dier Michel Lejeune Natuur en Milieu Nesara New Reality Shows Nine For News ongebruikte categorie Paranormaal Peter Toonen Propaganda Robbert van den Broeke Spiritueel Straling Tuaca Kelly TV, Film en Boek UFO UFO Database Archief Universum Vrije Energie Wereld Wetenschap SPONSORED LINKS INFORMATIE Over ons Privacy statement Wat zijn cookies? Adverteren firewall-logo firewall-logo RECENTE BERICHTEN president Kijk: President Biden beweert dat 106% van de Amerikanen is gevaccineerd 7 augustus 2021 16:30 ziekenhui Burgerjournalist treft lege ziekenhuizen aan in ‘coronahotspot’ Florida, weerlegt mythe dat ze ‘volstromen’ 7 augustus 2021 15:00 rogan Joe Rogan zegt tegen zijn 11 miljoen luisteraars: de vaccins veroorzaken coronavarianten 7 augustus 2021 13:30 sneijder Wesley Sneijder laat zich niet vaccineren: ‘Ik heb hem bewust niet genomen’ 7 augustus 2021 12:00 corona Coronacoup: hoe Schwab & Gates via The Great Reset toewerken naar een totalitaire wereldregering 7 augustus 2021 06:00 LAATSTE REACTIES Marcel: Exit Derksen....... Engelbracht: als dit Nederland zou gebeuren,met dit commentaar,geheid dan... Arwijn: Die man is a medische fascist!... Liberte: Die man hoor duidelijk in een ouderen tehuis , sjees en dat... Koos: Als Trump dit had gezegd dan had iedereen hem uitgelachen en... 2003 - 2021 NineForNews.nl | Vrij en onafhankelijk nieuws Enkele dagen geleden schreven de media dat Florida en Texas samen goed zijn voor ongeveer een derde van alle nieuwe Amerikaanse coronabesmettingen. De gouverneur van Florida, Ron DeSantis, heeft zich meermaals verzet tegen strikte coronabeperkingen. Hij blokkeerde onder andere mondkapjesplichten op scholen. De gouverneur van Texas, Greg Abbott, vaardigde begin dit jaar een decreet uit dat boetes oplegt voor mondkapjesplichten. Ook hebben de gouverneurs vaccinpaspoorten verboden. De media schrijven dat de ziekenhuisopnames in Florida ‘onrustwekkend snel stijgen’, terwijl nog niet de helft van de bevolking volledig is gevaccineerd. Er zouden meer dan 9000 coronapatiënten in de ziekenhuizen liggen, meer dan tijdens de piek van de tweede golf. Florida wordt dé ‘hotspot’ voor nieuwe coronabesmettingen in de VS genoemd. Is dat terecht? Een burgerjournalist nam de proef op de som en kwam tot de ontdekking dat ziekenhuizen die volgens de media bomvol liggen met coronapatiënten, leeg zijn. Twittergebruiker DrShayPhD bezocht verschillende ziekenhuizen die in recente mediaberichten worden genoemd. “Persbureau AP schreef een artikel waarin staat dat ziekenhuis in Cape Canaveral uitpuilt met coronapatiënten,” tweette de journalist maandag. Later veranderde AP ‘Cape Canaveral’ in ‘Orlando’. De beelden spreken voor zich: De journalist bezocht ook drie andere ziekenhuizen in de regio: in Parrish, Viera en Rockledge. Er was nauwelijks activiteit te bespeuren. Volgens een ander mediabericht lagen er zoveel patiënten in ziekenhuizen in Brevard County in Florida dat er tenten moesten worden opgezet. De tenten blijken leeg te zijn. De journalist maakte in één van de ziekenhuizen foto’s, die laten zien dat er weinig activiteit is. Ze roept andere mensen op om naar lokale ziekenhuizen te gaan en te helpen de mythe over volle ziekenhuizen te weerleggen. [Infowars]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 augustus 2021 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Journalist wil professor het zwijgen opleggen.
https://qactus.fr/2021/07/05/q-video...it-des-signes/https://qactus.fr/2021/07/05/q-video...it-des-signes/
![]() |
#3127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemde ontmoeting gehad.
Donderdag stond ik lukraak geparkeerd in een straatje op mijn tablet wat werk te ordenen. Komt er man naast me staan en trekt een foto van mij, doenend alsof hij iets anders fotografeert in die domme straat. Hij wandelt tot op het eind van de straat, ik hou hem in het oog, hij kijkt wat rond en keert terug mij alweer goed in het oog houdende. En ik hem. I have his face. Beetje weird zunne. En T'is niet de eerste.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 augustus 2021 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo had ik veel agenten in burger achter mijn auto plakken en later ben ik er ook uitgevist alsof ze handelde met voorkennis. Of u opwachten waar ze een patroon kunnen beboeten. Fascisten will be fascisten.
![]() |
![]() |
#3129 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werk in een zaak waar we het niet nauw nemen met de mondmasker regels en afstand houden, soms is het dan wel een corona-festje. Begin dit jaar viel het me op dat we een paar keer controle hebben gehad van de politie door eens casueel langs te rijden en tegelijk ons eens goed gade te slaan.
Dat was telkens niet echt een probleem omdat er toen niet veel volk was en in die tijd droegen we die vod meestal nog wel. Nu dragen we al 2 maanden totaal geen maskers meer maar geen dergelijke controles meer meegemaakt. Heeft de politie de controles opgegeven of is het toeval? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
of je zullen je vaccineeren
![]() |
![]() |
#3133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medscape heeft een nieuw portaal gelanceerd waar Amerikaanse artsen hun eigen persoonlijke verhalen over ongewenste bijwerkingen met vaccins kunnen delen. En nu al zijn er meer dan 1.000 inzendingen.
Medscape https://www.medscape.com/sites/publi...adverse-events
![]() |
#3134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dokters, verpleegkundigen en politici willen geen Coronavaccinatie
Daarnaast zijn het niet alleen de medici en wetenschappers die de nieuwe Covidvaccinatie niet willen, maar ook de politici die de vaccinatie hebben uitgeroepen tot wondermiddel tegen de vermeende epidemie, stellen zich nobel terughoudend op als het gaat om zich beschikbaar te stellen voor de vaccinatie. https://philosophia-perennis.com/202...orona-impfung/
![]() |
#3135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spoedoverleg met ministerie van De Jonge over snel toenemend aantal overlijdens na prik
in Binnenland 8 augustus 2021 21:55
![]() |
#3136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geeft ons vertrouwen: Biontech oprichter wil voorlopig niet zelf gevaccineerd worden.
Hij is intussen wel een paar miljarden rijker. En anti vaxer dus. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 augustus 2021 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mensen die corona hebben gehad, scoren vaak lager op IQ-testen’ https://www.metronieuws.nl/in-het-ni...box=1628177750 Mensen die gevaccineerd zijn? En dat was dikwijls al redelijk laag.
![]() |
#3138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt een stuk ernstiger over.
![]() |
![]() |
#3139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demente Biden heeft zich vergist tussen volledig gevaccineerden en dosissen, er zijn 350 miljoen enkele dosissen gezet.
https://www.npr.org/sections/health-...-in-your-state |
![]() |
![]() |
![]() |
#3140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
https://www.dakotanewsnow.com/2021/0...get-is-cancer/ |
|
![]() |
![]() |