Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2021, 00:08   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard STOPzetten overemancipatie blanke Europese meiden??

Onderwerp: STOPzetten overemancipatie blanke Europese meiden??


1) in mijn galerij zijn er vier alleenstaande blanke HOllandse hetero mannen die geen blanke vrouw en kinderen hebben. Dit patroon zie je nu overal en hierdoor sterft het blanke Hollandse RAS dus nu razendsnel uit.

2) Probleem is dat de blanke Nederlandse meisjes nu overgeemancipeerd zijn en niet meer leren om moederlijk te zijn en later kinderen te baren, zogen en op te voeden met haar man samen. Meiden leren niet eens om te koken voor hun man en kinderen later. Ik sprak hierover nog gisterochtend via de telefoon met Olga, een Congolese neger belvriendin van mij.

3) Dus deze OVERemancipatie van de blanke Nederlandse meiden moet stopgezet worden anders is het blanke ras over 20 jaar zeker een etnische minderheid in Nederland. HOe is het in Belgie en Vlaanderen??

4) GEEN enkele Pro White Partij durft hierover openlijk een hard standpunt in te nemen denk ik. Dit heeft niets te maken met extreem rechts of nazisme of vreemdelingenhaat, gewoon van je eigen blanke RAS houden en je eigen blanke baarmeisjes beschermen.

(IK ben zelf kasteloze paria, verstoten lagere kaste binnen zwarte hindoe apen kaste wereldje)
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 05:26   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Westerse vrouwen kolven zelfs geen moedermelk meer af maar denken dat een vaccin beter is. Realiteit anno 2021.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2021, 00:17   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

blanke meiden moeten terug naar het aanrecht o k
Arische Revolutie dus

KUTmeiden moet je niet teveel seksuele uitnaai rechten geven anders vernietig je je ras, volk en natie.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2021, 16:32   #4
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp: STOPzetten overemancipatie blanke Europese meiden??


1) in mijn galerij zijn er vier alleenstaande blanke HOllandse hetero mannen die geen blanke vrouw en kinderen hebben. Dit patroon zie je nu overal en hierdoor sterft het blanke Hollandse RAS dus nu razendsnel uit.

2) Probleem is dat de blanke Nederlandse meisjes nu overgeemancipeerd zijn en niet meer leren om moederlijk te zijn en later kinderen te baren, zogen en op te voeden met haar man samen. Meiden leren niet eens om te koken voor hun man en kinderen later. Ik sprak hierover nog gisterochtend via de telefoon met Olga, een Congolese neger belvriendin van mij.

3) Dus deze OVERemancipatie van de blanke Nederlandse meiden moet stopgezet worden anders is het blanke ras over 20 jaar zeker een etnische minderheid in Nederland. HOe is het in Belgie en Vlaanderen??

4) GEEN enkele Pro White Partij durft hierover openlijk een hard standpunt in te nemen denk ik. Dit heeft niets te maken met extreem rechts of nazisme of vreemdelingenhaat, gewoon van je eigen blanke RAS houden en je eigen blanke baarmeisjes beschermen.

(IK ben zelf kasteloze paria, verstoten lagere kaste binnen zwarte hindoe apen kaste wereldje)
Tja u heeft recht op uw mening vol frustratie, idiote opvattingen over vrouwen, uw pleidooi voor het afschaffen van gelijkheid, rechten voor burgers maar denkt u echt dat behalve wie dezelfde achterlijkheid wat mening betreft deelt hier een discussie over gaat houden? Niet dus, en doei.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2021, 21:23   #5
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja u heeft recht op uw mening vol frustratie, idiote opvattingen over vrouwen, uw pleidooi voor het afschaffen van gelijkheid, rechten voor burgers maar denkt u echt dat behalve wie dezelfde achterlijkheid wat mening betreft deelt hier een discussie over gaat houden? Niet dus, en doei.
Mocht het uw interesseren.

https://www.youtube.com/watch?v=xCdDWfhihZc

Caroline Glasbergen onderzoekt de vraag: bestaat vrouwelijk leiderschap?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2021, 02:29   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja u heeft recht op uw mening vol frustratie, idiote opvattingen over vrouwen, uw pleidooi voor het afschaffen van gelijkheid, rechten voor burgers maar denkt u echt dat behalve wie dezelfde achterlijkheid wat mening betreft deelt hier een discussie over gaat houden? Niet dus, en doei.
Wat het westen tentoon stelt is geen gelijkheid maar een politiek correct gedrocht waarin ze streven naar evenveel vrouwen dan mannen.
Dus ook vrouwen die anders nooit verkozen hadden geweest.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 14:01   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Mocht het uw interesseren.

https://www.youtube.com/watch?v=xCdDWfhihZc

Caroline Glasbergen onderzoekt de vraag: bestaat vrouwelijk leiderschap?

hahah haha
Eerst moet je Leiderschap definieren en dit is niet afhankelijk van gender, of ras geloof ik. Vele soorten leiderschap bestaan er, berucht is charisma ve leider oa adolf hitler, de Nazi Messias uit Nazi Germany. HOOP aan het HERRENvolk geven was zijn missie na 20 jaar Joodse uitbuiten en terreur tgv VREDE v Versailles, zware Brandschatting arme Duitse RAS met 15 hongerwinters geloof ik en beurscrash 1929, in 1934 eerste toespraak Reichsdag en democratisch inhameren neurenberger statuut. Superieure (Directe ) Democratische Leider adolf hitlertje met zijn piemel stoornis syndroom.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 16:12   #8
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja u heeft recht op uw mening vol frustratie, idiote opvattingen over vrouwen, uw pleidooi voor het afschaffen van gelijkheid, rechten voor burgers maar denkt u echt dat behalve wie dezelfde achterlijkheid wat mening betreft deelt hier een discussie over gaat houden? Niet dus, en doei.
veel van je extreem-rechtse vrienden zijn nochtans fundamenteel akkoord met wat hij schrijft hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 22:46   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
veel van je extreem-rechtse vrienden zijn nochtans fundamenteel akkoord met wat hij schrijft hoor.

Wat willen vrouwen zelf??

googel natuurlijke vrouwelijke onzekerheid eens ok,
ik geloof nu meer in Micro Kosmische Energieen, en veel meiden zijn het toch helemaal met mij eens denk ik, moslim meiden ook. Ik moet dit met moslim meiden groepen gaan bespreken denk ik.

ben zelf meer Halve Gare Moslim nu, en Halve Hindoe aapje, hahha en Half Kat, halfgek.

Wat willen meiden zelf?? Ik geloof dat meiden vaker een sterke MAN zoeken die hun bestierd met kracht, voor diepe, energieke liefde in bed, en hij moet betrouwbaar zijn, zich hechten aan haar poesje en loyaal zijn aan haar goddelijke KUTje, er elke avond voor knielen hahha hahha echt waar ok. Maar het zijn twee Energieen ok, geen stenen.

OA
Shaktie Energie + Shiva Energie = Micro Nano Kosmische Brahmische Energieen samen.
Er kan nog een derde energie zijn ok, logischerwijs het produkt, hun kindjes, ja nu snap ik het denk ik.
Samen zijn zij dus Micro Nano Kosmische Brahmisch Energie en zij Scheppen, Creeren zo een nieuwe Micro Energie, welke ook Shiva en Shaktie energieen heeft in duizenden onderlinge gradaties, hun kleintjes. Hele natuur werkt zo, logisch, dit is een harde Metafysische Natuur wet, zo simpel is het.


Wij zijn gewoon Metafyische Energie Wezens ok, GEEN MENSEN, MENS is foute aanduiding.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2021, 05:30   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Eigenlijk zou je kunnen stellen dat feminisme, na de slavernij, 1 van de meest discriminerende ideologieën van het westen is.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2021, 09:19   #11
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Voor mijn part mogen ze de emancipatie stoppen in de zin dat in de hedendaagse relaties het doorgaans de vrouw is die de broek draagt. Manlief loopt erbij als een schoothondje, heeft niets te zeggen en na het krijgen van kinderen is hij al helemaal gedegradeerd tot het vijfde wiel aan de wagen ...
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2021, 23:51   #12
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Voor mijn part mogen ze de emancipatie stoppen in de zin dat in de hedendaagse relaties het doorgaans de vrouw is die de broek draagt. Manlief loopt erbij als een schoothondje, heeft niets te zeggen en na het krijgen van kinderen is hij al helemaal gedegradeerd tot het vijfde wiel aan de wagen ...

ja joh vrouwelijke agressie tegen mannen is toch zielig nu, en veel mannen zijn bang voor al die viswijven, dus worden ze spontaan homootjes. Ik ben ook bang voor vrouwen en vluchtte ook homowereld in maar echt homofiel ben ik helaas niet van nature.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2021, 04:53   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Voor mijn part mogen ze de emancipatie stoppen in de zin dat in de hedendaagse relaties het doorgaans de vrouw is die de broek draagt. Manlief loopt erbij als een schoothondje, heeft niets te zeggen en na het krijgen van kinderen is hij al helemaal gedegradeerd tot het vijfde wiel aan de wagen ...
Ook een beetje de man zijn fout door mee te lopen in de groepsdruk.
Tuchtig uw vrouw en hou ze kort. Meeste vrouwen hebben een man nodig die hen erop wijst wanneer hun gedrag de spuigaten uitloopt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2021, 07:01   #14
Knuts
Provinciaal Gedeputeerde
 
Knuts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Locatie: coke-hoofdstad van Europa
Berichten: 882
Standaard

Niet te geloven dat deze website gratis is.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2021, 07:18   #15
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Niet te geloven dat deze website gratis is.
Staatsveiligheid sponsort deze. Zou houden ze subversieve elementen als ik in het oog.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2021, 04:23   #16
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja u heeft recht op uw mening vol frustratie, idiote opvattingen over vrouwen, uw pleidooi voor het afschaffen van gelijkheid, rechten voor burgers maar denkt u echt dat behalve wie dezelfde achterlijkheid wat mening betreft deelt hier een discussie over gaat houden? Niet dus, en doei.

Europese Taliban?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2021, 05:00   #17
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Voor mijn part mogen ze de emancipatie stoppen in de zin dat in de hedendaagse relaties het doorgaans de vrouw is die de broek draagt. Manlief loopt erbij als een schoothondje, heeft niets te zeggen en na het krijgen van kinderen is hij al helemaal gedegradeerd tot het vijfde wiel aan de wagen ...

Ik begin uw frustratie en uithalen als wielerterrorist naar de automobilisten toe te begrijpen nu.
Is de taliban niets voor u aan gezien u ook van pedagogische klappen uitdelen houdt?
(zie uw bijdragen in mijn thread " Meer verkeersdoden hoe zou dat komen")
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 22:41   #18
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat feminisme, na de slavernij, 1 van de meest discriminerende ideologieën van het westen is.

Ja joh, vrouwen zelf zijn vaak toch ongelukkig en onzeker ok, en fysiek zwakke wezentjes, mentaal instabiel en vaak zielig.
Maar Feminisme is onnatuurlijk denk ik, een vrouwen natie kan zichzelf niet verdedigen en doet gewoon de benen lekker wijd bij een aanval door sterkere mannenlegers om hun hoertjes te zijn, zonder een fysieke OORLOG van vrouw tot mannnen, of heb ik ongelijk??

Vrouwenlegers hebben toch nooit bestaan??? In zuiver militaire zin he, 100 % meiden legers met Grote, Wijd uitgerekte, kletsnatte, KUT wapens hahha haha

hha haha Ken je de paradox van Radicale Blanke feministische VIEZE KUT Bitches:
ziekelijke grote (NEGER) Mannen LULLEN verslaving he heet dat ok Echt waar, is echt een hard feit in harde praktijk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 05:37   #19
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp: STOPzetten overemancipatie blanke Europese meiden??


1) in mijn galerij zijn er vier alleenstaande blanke HOllandse hetero mannen die geen blanke vrouw en kinderen hebben. Dit patroon zie je nu overal en hierdoor sterft het blanke Hollandse RAS dus nu razendsnel uit.

2) Probleem is dat de blanke Nederlandse meisjes nu overgeemancipeerd zijn en niet meer leren om moederlijk te zijn en later kinderen te baren, zogen en op te voeden met haar man samen. Meiden leren niet eens om te koken voor hun man en kinderen later. Ik sprak hierover nog gisterochtend via de telefoon met Olga, een Congolese neger belvriendin van mij.

3) Dus deze OVERemancipatie van de blanke Nederlandse meiden moet stopgezet worden anders is het blanke ras over 20 jaar zeker een etnische minderheid in Nederland. HOe is het in Belgie en Vlaanderen??

4) GEEN enkele Pro White Partij durft hierover openlijk een hard standpunt in te nemen denk ik. Dit heeft niets te maken met extreem rechts of nazisme of vreemdelingenhaat, gewoon van je eigen blanke RAS houden en je eigen blanke baarmeisjes beschermen.

(IK ben zelf kasteloze paria, verstoten lagere kaste binnen zwarte hindoe apen kaste wereldje)
Wie alleenstaand is in de 20 of 30 jaar is al zijn geld kwijt aan huur. Een hypotheek is haast een onmogelijkheid.

Ik denk dat succesvolle mannen met geld steeds vaker aan 2 of zelfs 3 nesten beginnen. Dus eind twintig jaar een gezin stichten, daarna scheiden, in de vijftig weer een gezin stichten. Dit hakt flink in de huwelijks markt.

Ook is mijn vermoeden dat er veel drugsgebruik speelt bij jonge blanke mannen. Vanwege weer uitzichtloze situatie. Tsja welke vrouw wilt nu een man die zijn geld verspilt aan drugs, geen huis heeft, en nog steeds een geestesbrein van een puber heeft.

Je hebt wel een punt dat blanke meiden, vooral dus de woke feministes asexueel zijn. Aanraken in vorm van een schouderklopje staat al gelijk aan aanranding. Laat staan een collegiaal grapje maken of ze, blanke meid, in is voor kunstmatige inseminatie. Een dergelijke grap kan ik wel met de meeste negerinnen maken, misschien makkelijk gemaakt door hun broedinstinct of een voorkeur voor ranzige rap, echter gaat weer niet op met Hindoestaanse meiden. In dat opzichte hebben ze veel gemeen met hun witte zusters.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 augustus 2021 om 05:52.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 05:50   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh, vrouwen zelf zijn vaak toch ongelukkig en onzeker ok, en fysiek zwakke wezentjes, mentaal instabiel en vaak zielig.
Maar Feminisme is onnatuurlijk denk ik, een vrouwen natie kan zichzelf niet verdedigen en doet gewoon de benen lekker wijd bij een aanval door sterkere mannenlegers om hun hoertjes te zijn, zonder een fysieke OORLOG van vrouw tot mannnen, of heb ik ongelijk??

Vrouwenlegers hebben toch nooit bestaan??? In zuiver militaire zin he, 100 % meiden legers met Grote, Wijd uitgerekte, kletsnatte, KUT wapens hahha haha

hha haha Ken je de paradox van Radicale Blanke feministische VIEZE KUT Bitches:
ziekelijke grote (NEGER) Mannen LULLEN verslaving he heet dat ok Echt waar, is echt een hard feit in harde praktijk.
Klik op mijn onderschrift en zit de preek uit.
Door de vrouw is de zonde in de wereld gekomen en door haar sterven wij allemaal.
Ze plaatsen kind in een onveilige omgeving -nadat ze zelf seksuele roofdieren kweekten na het normaliseren van sletterijen en porno- en leggen dan iedere vorm van verzet het zwijgen op wanneer die tot zelfreflectie oproept.

Porno is niet normaal, transseksualiteit evenmin en homoseksualiteit is een zonde.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be