![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nog het verschil tussen China, Rusland en Amerika. Alle drie zijn ze kapitalistisch. De islam? Is gedoemd het pleit te verliezen. Islam = grof obscurantisme en moslims kunnen niet concurreren met de wetenschap en de Verlichting. Tenzij door geweld. Maar dan verliezen ze so wie so het pleit, gezien ze militair niets zelf hebben bedacht. Eeuwige losers die moslims. Kijk naar IS. De Taliban? Ook losers op termijn. Kwestie van tijd. Barbarisme houdt nooit lang stand. Men kan de vrouwen bijvoorbeeld niet blijven onderdrukken. Zeker nu niet gezien alles in de wereld door internet wordt openbaar gemaakt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 augustus 2021 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in onze westerse wereld heb ik de indruk dat die losers stilaan meer en meer invloed krijgen op het gebeuren of zie jij in Brussel ondertussen al veel moslimvrouwen zitten op de terrassen van de Thee salons ? Heb jij veel moslimvrouwen zien deelnemen aan de Olympische spelen ?? We zijn 2021 zoek me eens 1 westerse jongeman die een relatie mag beginnen met een diepgelovig moslim meisje en of omgekeerd. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 augustus 2021 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 augustus 2021 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/de-sp...jden~be13d59e/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 augustus 2021 om 21:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT: ik zal me opofferen en eens zien wat Goedele Liekens te melden heeft. EDITbis: ze heeft niets te melden over het incident.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 augustus 2021 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 augustus 2021 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we den deze zijn ontslag ook eisen? Hij bakt het wel héél bruin.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het wordt meer en meer ik-zij
![]() |
![]() |
#271 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb nergens seksisme en homofobie gehoord. Typisch weer voor deze tijd. Roep "racost", islamofoob" of ... en het is blijkbaar een feit. Woke en minderheden logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor en lees nu reeds een paar jaar dat het 5 na 12 is. Maar iedere keer moet ik even daarna lezen en horen dat we het tij nog kunnen keren. Wat is het nu ? Ik denk dat ze dat tij vooral gaan willen keren door alles wat duurder te maken. Als alles wat duurder wordt gaan mensen nog meer doen om aan geld te geraken en aldus nog wat meer het milieu belasten. In plaats van benzine of brandstoffen duurder te maken werk met quota. Geef iedereen recht op x aantal liter benzine per maand. Geef iedereen recht op x aantal vlieguren per jaar. Maar neen ...dat zal men niet doen. Allemaal dikke zever oorzaak en oplossing zijn anders heel simpel. We zijn met veel te veel op de ze planeet. Alleen het aantal mensen beperken tot 1 miljard zou nog iets kunnen veranderen. Al de rest zijn een druppel op een hete plaat. Ga mensen belasten op hun aantal kinderen in plaats van ze er voor te belonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, als je een paar honderd jaar de tijd hebt komt het misschien wel goed.
![]() |
![]() |
#276 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeg in China dat Xi Ping een eikel is. Noteer het verschil.
![]() |
![]() |
#277 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik behoor duidelijk tot het eerste kamp: mij kan het totaal niet schelen wat er na mijn dood gebeurt, en mijn dood mag komen als het niet meer plezant is. Ik heb helemaal geen nood aan te weten dat de aarde, de mensheid of wat dan ook binnen 50 jaar nog zou bestaan. In tegendeel, ik zou het eigenlijk leuk vinden mocht die ook verdwijnen, als ik daar al een oordeel over zou moeten hebben. Citaat:
En ook: ik vind nakende catastrofes niet erg. De enige nakende catastrofe is dat ik ooit eens ga dood gaan, en dat is geen catastrofe he, dat is onvermijdelijk. En al de rest is veel minder belangrijk. Wat telt is om mij goed te amuseren de tijd dat ik nog niet dood ben. Ik begrijp zelfs niet dat andere mensen ook niet zo denken, maar dat is OOK weer typisch een wij/zij opdeling. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2021 om 06:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() 2
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() Een blaam plus tijdelijk terugzetten in een back office functie en na verloop van tijd zijn huidige functie teruggeven. Hij is goed in zijn job. De Cats zouden zich groots kunnen tonen door zijn excuses te aanvaarden en niet langer op zijn ontslag aan te dringen. Hun punt is nu wel gemaakt. En de VRT kan misschien zijn commentatoren een bijscholing laten volgen over het gebruik van technische apparatuur voor, tijdens en na een sportwedstrijd. Dat zal een stuk nuttiger zijn dan een cursus over het herkennen van 'white supremacy'.