![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook in bepaalde "Brusselse" (nu ja wat er van enig Brussels aspect nog is overgebleven) wijken niet (vooral Molenbeek, Anderlecht, St.Joost en Schaarbeek). Maar dat schijnen velen hier niet zo erg te vinden.
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een smeerlap te dekken gaan we dus andere smeerlappen zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ik deed iets wat ik omzeggens nog nooit heb gedaan. Ik zocht even je quotes op. Nog geen halve minuut en ik vond dit al terug. Op 26/8/18 schreef jij het volgende. Ach het is OK dat Guinevere zich out als een hete brok. Wat ik sinds lang kon vermoeden. Het is wat anders dan de massa Vlaamse diepvrieswijven. En heb niet veel zin maar als ik me eens sterk verveel denk ik nog veel meer van dat soort uitspraken weer te vinden. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of we gaan op zoek naar een zondebok. Zo kunnen we de aandacht afleiden van de echt gevaarlijke smeerlappen. We gaan iemand aan de schandpaal nagelen die wat uitkraamt om zodoende de aandacht af te leiden van smeerlappen die het niet bij wat vuile praat houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Of euforie. Eddie zei dat in de euforie. Nu kan het zijn dat iedereen zijn euforie anders verwoordt, maar mensen schofferen is een erg rare manier om zijn euforische gevoelens te uiten.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 10 augustus 2021 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vinden dat wel erg maar ze willen het liever niet weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach het is OK dat Guinevere zich out als een hete brok. Wat ik sinds lang kon vermoeden. Het is wat anders dan de massa Vlaamse diepvrieswijven. Of dit over tiener Greta Thunbergh ; Stel u voor dat ge daar rechtover woont en ge moet alle dagen op dat bakkes kijken. Dan wordt ge echt heel boos! Dit schreef U over de uitspraken van Jeff Hoeyberghs over vrouwen die de benen niet meer willen openen Fuck them if they can't take a joke. En deze vind ik ook niet slecht : Nu krijgt ze terug klop. Une femme c'est comme la viande, il faut la battre. Elle est plus tendre après. Nog een leuke : Natuurlijk zeer dom van hem van zulk een flagrant bewijs na te laten. Had hij ze eens bij de kont en de tetten gepakt in het geniep was het zijn woord tegen haar woord En ik kan zo nog uren doorgaan met quotes van uwentwege. Het is oneindig ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister-President
|
![]() Ook niet in Molenbeek. Vraag maar aan Riadh Bahri.
![]() |
#353 |
Minister-President
|
![]() Ja, dat doet hij inderdaad. En niet alleen de jouwe.
![]() |
#354 |
Minister-President
|
![]() Ik zou het eerder 'geroddel' noemen. En maakt iedereen (jij uitgezonderd natuurlijk) zich al eens niet schuldig aan roddelen?
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Haattaal ten opzichte van Vlaamse meiskes. Unia where are you?
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de werkvloer als sportreporter minachtend spreken over vrouwelijke sporters. En dan nog eens heel persoonlijk denigrerende commentaar geven op bepaalde speelsters?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit over dat klimaatmeisje ? Een compliment zeker
![]() Een tax van 5 euro per woord dat nog uit Anuna's bakkes komt. ik fantaseer wel wat haar dikke lippen kunnen doen. Voor de rest is ze goed genoeg om in een rapke haar tegen de muur te zetten. De woorden van een vent van 70 (want zo oud ben je dacht ik ![]() ![]() ![]() Persoonlijk vind ik je niet direct goedgeplaatst om Eddy Demarez te veroordelen. Ik hoop voor U dat uwe micro nooit per ongeluk blijft aanstaan ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2021 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |