![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Dat is om meer geld uit het Coronaherstel fonds te krijgen. Die Walen zijn nog zo dom niet, toch zeker niet als het gaat om geld uit een pot te graaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil uit mijn kot komen, dus nu even geen tijd.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever. Geen werchter, geen Tomorrowland, geen pukkelpop. Stuk voor stuk festivals die bewezen hebben dingen fantastisch te kunnen organiseren. Het werd hen simpelweg onmogelijk gemaakt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet toevallig allemaal meerdaagse festivals. En het zijn dezelfde voorwaarden als in Engeland. Na twee dagen nieuwe test.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet om besmettingen tegen te gaan hoop ik ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kamions met zuurstofflessen. Parkeerplaatsen voor begrafenisondernemers. Bussen met quarantainecellen. Ruimtepakken met S logo voor de superhelden van de zorg. Er worden nieuwe groepen samengesteld uit de overlevenden van de muziekgroepen. Dadamelee verzorgt de coordinatie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 29 juli 2021 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog wat recente cijfers. Deze keer Italie: 90% van de patiënten op IC zijn niet gevaccineerd.
https://www.ansa.it/english/news/gen...625b6927a.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.demorgen.be/nieuws/nu-de...POFb9NEZYbTyaM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10 % dus wel ? Ik vind dat niet min hoor en nog wel op IC ?? Ik dacht dat die vaccins net daartegen beschermden ?? Dit stelt me helemaal niet gerust. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is weinig als je er rekening mee houdt dat van de 80+ bijna iedereen gevaccineerd is. Het is die ouderdomscategorie die ernstige problemen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() En toch zijn het merendeel die ouderen die sterven. Ze zullen ze niet meer naar het ziekenhuis brengen waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist op vrt: 97% van Covid zieken in ziekenhuis niet volledig gevaccineerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitleg die daar aan gegeven werd op VRT kan me allesbehalve overtuigen. En die evolutie zien we in vele landen. Ik ben er niet gerust op verre van. Ik hoor daar ook weer iets nieuws ....nu is het al 2 weken wachten na je tweede dosis ? Terwijl altijd werd gezegd dat dat 1 week was na je 2 de prik in het geval van Pfizer. Iedereen krijgt nu omzeggens Pfizer Pfizer-vaccin Pfizer: 1 week na 2° dosis (0-21 dagen) doeltreffendheid van 95% tegen milde infecties, en 100% tegen ernstige infecties (Bron: powerpoint Pierre Van Damme) Ze beginnen serieus terug te krabbelen als je het mij vraagt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2021 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Israel nu zelfs met hun 3e prik.
Ze spuiten elkander dood en hebben het nog niet door. Wat overschiet een 4e en een 5e en een 6e.... ![]() In Palestina lachen ze zich een bult.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 augustus 2021 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit jaar was het weliswaar naar het zuiden van Italië maar overal was het druk. Er zijn veel meer mensen op vakantie gegaan dit jaar en dat blijft wel een grote overdrager van covid. Sicilië was trouwens groene zone toen ik er er een paar weken geleden was en nu is het rode zone. Men beweerd ook al met de uitbundige vieringen nadat Italië de voetbal won. Iedereen tracht zijn gram te halen om te "bewijzen" waarom de corona goed of slecht evolueert maar dat is zéér pretentieus omdat de parameters zo verschillend en zelfs ongekend zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Ik blijf het zeggen en ik heb de studie ook gepost lang geleden. AZ vaccin werd getest in Engeland, zuid afrika en Brazilië vanaf +- juni vorig jaar. En rarara, wat waren de eerste varianten vorig jaar. De zuid afrikaanse, de Braziliaanse en de Engelse variant. Hoeveel toeval kan dat zijn als je weet dat er meer als 200 landen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden miljarden kunnen verdienen maar verbraken alle akkoorden en wilden er niks met te maken hebben. Dat spreekt toch boekdelen?
![]() |