![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een pleidooi voor de splitsing van België! En dat toch uit een onverwachte hoek!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch, iets wensen is één zaak, en iets uitvoeren is weer wat anders. En hier, in die uitvoering van zijn plan, mislukte koning Willem volledig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 augustus 2021 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vooral betalen veel betalen
![]() |
![]() |
#1764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze federale regering bestuurt goed in deze moeilijke coronatijden . De Vlaamse regering met het debacle van de zonnepanelen, elektriciteitsmeter, en een hoop bruggen die op instorten staan bestuurt wat minder goed.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 augustus 2021 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1765 | |
Minister-President
|
![]() Dat heeft u als Belgisch-nationalistische verraders mee aan zet blijven in Vlaanderen. De chantage is steeds in hun genen aanwezig geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettegenstaande de nu al jarenlange deelname van de NVA, bestuurt de Vlaamse regering geen sikkepit beter dan de Federale. Vanuit de gracht schreeuwen dat het niet goed was, is één zaak. Een andere zaak is het zelf beter te doen. En dat deed die Vlaamse regering niet. Behalve de covid-aanpak (met hulp van de Federale regering) was het ene debacle na het andere het trieste schouwspel bij de Vlaamse regering. Ik heb soms de indruk dat die Vlaamse regering eigenlijk niet goed weet wat ze wil en/of eigenlijk niet erg bekwaam is. Ik kan me vergissen natuurlijk, maar ik denk het niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 augustus 2021 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 | |
|
![]() Citaat:
laten we dan apart slecht besturen
![]() |
![]() |
#1768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 13 augustus 2021 om 11:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leo BELGICUS : ![]() BELGIUM: ![]() Dus 501x meer volgers. Nog werk aan de winkel voor de oprichters van dat clubje meer dan 10 jaar geleden. Laatst gewijzigd door Henri1 : 13 augustus 2021 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen is gezond. Ik raad u daarom aan nog maar wat verder te lachen. De dag is nog lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1772 | |
Minister-President
|
![]() Totaal betekenisloos. Maar als dat u een kick bezorgt, Henri I, dan gun ik u die van harte. Ik ben blij dat u al content bent met een dode mus.
![]() |
![]() |
![]() |
#1773 | |
Minister-President
|
![]() Wat is er moeilijk aan 'sinds wanneer'? Dat is toch Nederlands. Het is niet omdat het aanbidders van België zijn dat hun werken Belgische cultuur genoemd wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 13 augustus 2021 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
108 volgers ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 | |
Minister-President
|
![]() Hmmmmmm, een site van een werkgroep vergelijken met een officiële overheidssite.
Het is inderdaad beschamend voor de overheidssite. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1777 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1778 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1779 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gisteren was het hier toch gezelliger. Passief aggressief gedoe. Trouwens, het zijn vaak Belgicisten die hun eigen ideologie schade berokken (vanuit mijn perspectief). Velen vinden de gedachte heerlijk van een staat waarin mensen die niet als hen denken miserabel zijn. Een observatie.
Ik ben nochtans geen gefrustreerd persoon en doorgaans vrij gelukkig en zelfs dat wordt mij indirect opgespeld. Het is vermoeiend. Zelf acht ik een Groot-Nederlandse toekomst wel realistisch, desondanks. Het zijn immers verre van hardcore nationalisten die er niet tegen zijn. Dat is wat ik zie. Misschien daarom die misgunnerij. Geen idee eigenlijk. Ik ben geen klootzak jegens mensen of probeer dat niet te zijn. Laatst gewijzigd door Weyland : 13 augustus 2021 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |