Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2021, 16:34   #1901
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bestaan er hier twee sets van forumreglementen ? Eentje los voor extreem-rechts en eentje strak voor de rest ?

Of denk je echt dat reactie zoals #1870 en #1871 normaal zijn en nog wat extra bewieroking nodig hebben zoals je hier doet ?
Post # 1868 is jou zo te zien totaal ontgaan.

Ooooooh! Ik snap het al. De uitspraken van een Franstalige dubbelnicker en overduidelijke Vlamingenhater passen niet in jouw extreem rechtse straatje.
Oud 14 augustus 2021, 16:36   #1902
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Sorry hoor, maar den opebnbare onderstand is sinds 1976 opgeheven en OCMW geworden.
Ik vrees dat u nog ongeveer 45 jaar achterstand heb bij te lezen....
Nuttig om weten om uw commentaren te lezen natuurlijk
Zo zijn ook de illegalen opgeheven en mensen zonder papieren geworden...
De laatste 45 jaar is men trouwens uitgeblonken in omfloerste omschrijvingen van woorden die men liever niet hoort, alsof daarmee de problemen zijn opgelost.

Laatst gewijzigd door Bob : 14 augustus 2021 om 16:43.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2021, 16:43   #1903
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat zeker moet gebeuren is om gepensioneerde leerkrachten die max 35 jaar gewerkt hebben ipv een normale loopbaan zoals echte werknemers hebben een dik pensioen te geven dat netto zeker 1.000 euro hoger ligt dan werknemers die wel hun breuk van 45 jaar voldaan hebben maar die geen cadeau-statuut genieten.

Een algemene haircut in dat uitzuip-pensioensysteem dringt zich op.

De gemeenschap heeft zich al veel te veel jaren laten pluimen.
En die haircut, gaat ineens het pensioen van de statutaire ambtenaren reduceren naar dit van de contractuele ambtenaren. Wens U en Uw partij veel succes toe in de verwezenlijking hiervan.
Laat ons al eens beginnen met de perequatie onder de loep te nemen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2021, 17:18   #1904
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
En die haircut, gaat ineens het pensioen van de statutaire ambtenaren reduceren naar dit van de contractuele ambtenaren. Wens U en Uw partij veel succes toe in de verwezenlijking hiervan.
Laat ons al eens beginnen met de perequatie onder de loep te nemen.
Het lijkt me, gezien de rampzalige toestand qua financiën, onafwendbaar.
Oud 14 augustus 2021, 17:31   #1905
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zo zijn ook de illegalen opgeheven en mensen zonder papieren geworden...
De laatste 45 jaar is men trouwens uitgeblonken in omfloerste beschrijvingen van woorden die men liever niet hoort, alsof daarmee de problemen zijn opgelost.
Links is blijkbaar altijd in hoge mate bekommerd dat zaken gezegd en omschreven worden zoals ze zijn. Het moet allemaal wat versluierd worden. Armoedegeld wordt “leefloon”. Je krijgt dus een loon uitbetaald omdat je leeft.
Oud 14 augustus 2021, 17:33   #1906
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Links is blijkbaar altijd in hoge mate bekommerd dat zaken gezegd en omschreven worden zoals ze zijn. Het moet allemaal wat versluierd worden. Armoedegeld wordt “leefloon”. Je krijgt dus een loon uitbetaald omdat je leeft.
Neen, Monsieur Quercus! Men krijgt een leefloon om te kunnen (over)leven. U zit er alweer eens goed naast. Vroeger zei men: "Trek uw plan. En als ge dan toch krepeert, dan is dit maar zo." Maar hier is dit niet meer het geval. België is een beschaafd land.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 17:42.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2021, 17:42   #1907
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik kom net van Gouda. Zeker een aanrader, erg goed bewaard stadscentrum. Net als Brugge was het vroeger een bruisende stad, maar in de Gouden Eeuw raakte het in verval omdat hun focus de handel met Vlaanderen was. Daarom zie je er ook meer een ouder en beter bewaard stadsgezicht. Zeer toeristisch ook.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2021, 17:45   #1908
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik kom net van Gouda. Zeker een aanrader, erg goed bewaard stadscentrum. Net als Brugge was het vroeger een bruisende stad, maar in de Gouden Eeuw raakte het in verval omdat hun focus de handel met Vlaanderen was. Daarom zie je er ook meer een ouder en beter bewaard stadsgezicht. Zeer toeristisch ook.

Misschien kunt u daar gaan wonen. U die zo gek bent van Nederland. In Brugge zou ik misschien wel willen wonen. Lijkt me wel wat. Maar dan mis ik Limburg.
Oud 14 augustus 2021, 17:47   #1909
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Misschien kunt u daar gaan wonen. U die zo gek bent van Nederland. In Brugge zou ik misschien wel willen wonen. Lijkt me wel wat. Maar dan mis ik Limburg.
Ik zou erg graag in Zeeland wonen en dat ga ik ook doen, of West-Brabant is ook een optie. Holland vind ik ook heerlijk.

Maar goed, zelfs jij hebt Holland bezocht als toerist en ik denk dat dit los moet gezien worden van nationalisme. De grootste zwakte van onze volksaard is de gespeelde geslotenheid uit misplaatste angst.
Bijvoorbeeld een Vlaamsgezinde die denkt dat hij zich moet afsluiten van Wallonië of het zou Belgicisme kunnen aanwakkeren. Die mentaliteit heb je ook jegens Nederland of over de Moerdijk en dat vind ik jammer.

Ik heb op dit forum een Belgicist een andere Belgicist weten erop aan te spreken door hem "een typisch bekrompen Vlaam" te noemen. Pas op, ik noem u niet zo he noch zie ik hier een uiting ervan? Dit is een algemene observatie. Uw tip is een goede tip die ik zal navolgen en al lang van plan was.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 augustus 2021 om 17:51.
Oud 14 augustus 2021, 17:51   #1910
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou erg graag in Zeeland wonen en dat ga ik ook doen, of West-Brabant is ook een optie. Holland vind ik ook heerlijk.

Maar goed, zelfs jij hebt Holland bezocht als toerist en ik denk dat dit los moet gezien worden van nationalisme.
Ik denk dat het vaak fata morgana's zijn. Men denkt dat het elders (Zeeland, Brugge, enz) beter is, maar uiteindelijk is het romantische sehnsucht. Door de band is het niet beter elders. Maar goed, als men zo gelukkiger wordt door dit te denken en daar te gaan wonen, kan niemand daar iets op tegen hebben.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 17:53.
Oud 14 augustus 2021, 17:52   #1911
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het vaak fata morgana's zijn. Men denkt dat het elders (Zeeland, Brugge, enz) beter is, maar uiteindelijk is het romantische sehnsucht. Door de band is het niet beter elders. Maar goed als men zo gelukkiger wordt door dit te denken en daar te gaan wonen, kan niemand daar iets op tegen hebben.
Ik zie het vooral als 'anders', maar niet als beter hoor. Zeeland bezoek ik bijna wekelijks.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 augustus 2021 om 17:55.
Oud 14 augustus 2021, 17:54   #1912
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie het vooral als 'anders', maar niet als beter hoor. Zeeland bezoek ik bijna wekelijks.
Het zal inderdaad iets anders zijn. Maar dat 'anders' wordt na een tijdje vlug dagdagelijks.
Oud 14 augustus 2021, 17:55   #1913
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het zal inderdaad iets anders zijn. Maar dat 'anders' wordt na een tijdje vlug dagdagelijks.
Heb ik ook gemerkt toen ik in Nederland werkte, maar ik heb een groot aanpassingsvermogen en thuis is nooit ver weg. Alles is op een boogscheut van elkaar in België en Nederland. Sterker, als je ergens woont waar het anders is leer je ook jezelf beter kennen of je eigen cultuur.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 augustus 2021 om 17:56.
Oud 14 augustus 2021, 18:04   #1914
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik ook gemerkt toen ik in Nederland werkte, maar ik heb een groot aanpassingsvermogen en thuis is nooit ver weg. Alles is op een boogscheut van elkaar in België en Nederland. Sterker, als je ergens woont waar het anders is leer je ook jezelf beter kennen of je eigen cultuur.
Enfin, ik wens u veel woongenot later in Zeeland.
Oud 14 augustus 2021, 18:11   #1915
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik denk dat Gypsie heel goed weet waar meer dan de helft van zijn zakencijfer vandaan komt. Ik verdenk Gypsie niet van die cijfers hier op te schonen in het voordeel van Wallonië. Integendeel.
Hij is wel zo eerlijk om de situatie van zijn bedrijf hier mee te delen.

Ook ik, het is wel niet mijn bedrijf, heb de ervaring dat meer dan de helft van het technisch textiel dat door de firma waarvoor ik opdrachten uitvoer, weldegelijk naar Wallonië gaat.

Dat zijn twee bedrijven....maar zoals ik hier hierboven heb aangehaald, helemaal geen uitzonderingen. Wallonië is en blijft de grootste handelspartner van Vlaanderen. Sorry voor wie dit niet graag leest.
Meer dan de helft van mijn verkoop in België. Er is natuurlijk ook verkoop in de buurlanden en zelfs buiten Europa. Maar men kan stellen dat er duizenden grote, middelgrote en kleine Vlaamse bedrijven een grote omzet in Brussel en Wallonië hebben. Bedrijven waar allemaal samen wel enkele honderdduizenden werknemers zijn.

Die mensen zijn bezig met de economische kant en hebben geen boodschap aan separatisme, laat staan het stigmatiseren van Walen en Brusselaars.
Ik vind het zéér naïef ook hoe sommige separatisten fantaseren dat Nederland de grote poort zou openzetten bij een utopische samensmelting. In de utopie nogmaals dat de EU daar zijn zegen zou voor geven. We leven hier ook niet in China waar de overheid tussenkomt in beslissingen die hier door bedrijven worden genomen. Rotterdam en Antwerpen blijven concurrenten en gaan niet ineens fluitend kadootjes aan elkaar doen. Hier gelden nog altijd concurrentie regels.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2021, 18:14   #1916
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Meer dan de helft van mijn verkoop in België. Er is natuurlijk ook verkoop in de buurlanden en zelfs buiten Europa. Maar men kan stellen dat er duizenden grote, middelgrote en kleine Vlaamse bedrijven een grote omzet in Brussel en Wallonië hebben. Bedrijven waar allemaal samen wel enkele honderdduizenden werknemers zijn.

Die mensen zijn bezig met de economische kant en hebben geen boodschap aan separatisme, laat staan het stigmatiseren van Walen en Brusselaars.
Ik vind het zéér naïef ook hoe sommige separatisten fantaseren dat Nederland de grote poort zou openzetten bij een utopische samensmelting. In de utopie nogmaals dat de EU daar zijn zegen zou voor geven. We leven hier ook niet in China waar de overheid tussenkomt in beslissingen die hier door bedrijven worden genomen. Rotterdam en Antwerpen blijven concurrenten en gaan niet ineens fluitend kadootjes aan elkaar doen. Hier gelden nog altijd concurrentie regels.
Het Nederlands bedrijf waar ik werkte had vooral zakenpartners in België nochtans. Verder over heel de wereld, zelfs Zuid-Afrika, Brazilië en India. Ook Frankrijk. Sowieso gaat het inderdaad om meer dan zuiver economisch. Het land van melk en honing bestaat niet.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 augustus 2021 om 18:16.
Oud 14 augustus 2021, 18:18   #1917
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Enfin, ik wens u veel woongenot later in Zeeland.
Dank u, het zal even kunnen duren (ben niet rijk en de huurwachtlijst is erg lang in Nederland). Maar ik ken er mensen waaronder één die ik als beste vriend beschouw. Dat komt goed.

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 augustus 2021 om 18:18.
Oud 14 augustus 2021, 18:21   #1918
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het Nederlands bedrijf waar ik werkte had vooral zakenpartners in België nochtans. Verder over heel de wereld, zelfs Zuid-Afrika, Brazilië en India. Ook Frankrijk. Sowieso gaat het inderdaad om meer dan zuiver economisch. Het land van melk en honing bestaat niet.
Vlaanderen -volgens de Nationale Bank- voert 9% van zijn productie uit naar Frankrijk en 9% naar Nederland, en 10% naar Duitsland. Buurlanden dus. Maar wel 29% naar Wallonië en Brussel. Wallonië en Brussel zijn dus de grootste klanten van Vlaanderen. Als men wat nadenkt is het logisch.

De Nationale Bank geeft nog een ander weetje:
"Bij de handel tussen de gewesten zijn dus veel meer ondernemingen betrokken dan bij de internationale handel."

Ook dit lijkt me evident.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 18:26.
Oud 14 augustus 2021, 18:21   #1919
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ga je Wallonie nu schofferen ?

Indien ja, was uw medeleven van erg korte duur.
FEIT is dat BELGIE tot de clubmed landen wordt gerekend.
En dat ligt NIET aan het Vlaamse gewest dat jaar na jaar 12 miljard solidariteit oplevert voor jouw Waalse broertjes en zusjes.

Is de waarheid té pijnlijk dat ze niet meer mag gezegd worden op dit forum? De verzamelde gesubsidieerde regimekranten liegen er nochtans niet om.

19-11-2020
Citaat:
EU zet België nu echt bij de Club Med-landen: met 11,2% tekort na Spanje slechtste begroting van heel Europa
Express

Wat we eigenlijk al langer wisten, staat nu zwart-op-wit in de cijfers van de Europese Commissie, die alle begrotingen van...
Citaat:
The post EU zet België nu echt bij de Club Med-landen: met 11,2% tekort na Spanje slechtste begroting van heel Europa appeared first on Business AM.
Gerelateerde krantenkoppen:

Citaat:
België kleurt rood op kaart van Europa en zit in de top zes slechtste landen (23/09/2020 - Het Nieuwsblad)
Citaat:
Europa tikt België op de vingers over begroting (22/10/2019 - De Tijd)
De Europese Commissie spoort België in een brief aan meer inspanningen te leveren om het structureel tekort op de begroting terug te dringen.
Citaat:
Belgische begroting krijgt onvoldoende van Europa (18/10/2018 - Metro)
De regering-Michel krijgt eerstdaags een brief van de Europese Commissie, waarin duidelijk wordt gemaakt dat de begroting van 2019 niet voldoet. Dat heeft De Tijd vernomen in Europese kringen. België behoort samen met Italië, Spanje, Portugal en Frankrijk – ook wel de Club Med genoemd omdat ze ervoor bekendstaan hun begroting niet op orde te krijgen – tot het selecte clubje dat zo’n reprimande krijgt. Europa vindt dat België onvoldoende bespaart of maatregelen neemt. De inspanningen wijken significant af van de eisen die Europa oplegt. Zolang de begroting niet in evenwicht is, moet België elk jaar de begroting met 0,6 procentpunt gezonder maken. Maar België doet amper een inspanning van 0,2 procentpunt. De regering had gehoopt dat Europa dat door de vingers zou zien, omdat ze voldoende hervormingen heeft doorgevoerd. Maar dat blijkt ijdele hoop, aldus de krant. De definitieve beoordeling volgt eind november.
Citaat:
Europa vernietigend over Belgische begroting: we staan in het rijtje met Italië, Spanje, Portugal en Frankrijk (18/10/2018 - Het Belang van Limburg)
De regering-Michel krijgt eerstdaags een brief van de Europese Commissie, waarin duidelijk wordt gemaakt dat de begroting van 2019 niet voldoet. Dat heeft ‘De Tijd’ vernomen in Europese kringen. België behoort samen met Italië, Spanje, Portugal en Frankrijk - ook wel de Club Med genoemd omdat ze ervoor bekendstaan hun begroting niet op orde te krijgen - tot het selecte clubje dat zo’n reprimande krijgt.
Citaat:
Europa vernietigend over Belgische begroting: we staan in het rijtje met Italië, Spanje, Portugal en Frankrijk (18/10/2018 - Het Nieuwsblad)
De regering-Michel krijgt eerstdaags een brief van de Europese Commissie, waarin duidelijk wordt gemaakt dat de begroting van 2019 niet voldoet. Dat heeft ‘De Tijd’ vernomen in Europese kringen. België behoort samen met Italië, Spanje, Portugal en Frankrijk - ook wel de Club Med genoemd omdat ze ervoor bekendstaan hun begroting niet op orde te krijgen - tot het selecte clubje dat zo’n reprimande krijgt.
Citaat:
Belgisch tekort op één na hoogste in EU (18/11/2020 - De Tijd) Europa aanvaardt, weliswaar met enige ongerustheid, de ontsporende begroting en de schuld in het België van de Club Med. Aan de 557 miljoen euro herstelcenten die in 2021 klaarliggen voor ons land kop...
Citaat:
Belgische klimaatprestaties bij slechtste van West-Europa (07/12/2020 - Het Laatste Nieuws)
België is opnieuw gedaald in de jaarlijkse rangschikking van een zestigtal landen op het vlak van de strijd tegen de klimaatverandering, opgesteld door milieu-ngo's. Ons land staat op de 40ste plaats (-5) in de ‘Climate Change Performance Index 2021', nadat het vorig jaar al vier plaatsen gezakt was. België is daarmee een van de slechtste leerlingen van West-Europa.
Citaat:
België legt Europa tekort voor dat elf keer groter is dan beloofd (17/10/2019 - De Tijd)
De ontslagnemende regering-Michel heeft haar begroting voor 2020 ingediend bij Europa. Niet met een tekort van 1 miljard euro, zoals beloofd, maar met een gat dat elf keer groter is.
Citaat:
Wanneer België weer een federale regering heeft, moet die zo snel mogelijk een nieuwe ontwerpbegroting bij de Europese Commissie indienen. Dat zegt de Commissie woensdag, bij haar jaarlijkse analyse van de budgetten van de 28 Europese lidstaten. De Belgische begroting loopt opnieuw het risico de Europese afspraken met de voeten te treden, luidt het oordeel. België bevindt zich in een groepje van 8 eurolanden waarvan de begroting 2020 ‘at risk of non compliance’ is. Dat België opnieuw een waarschuwing krijgt, mag geen verrassing heten, want door het uitblijven van een nieuwe federale regering kon op 15 oktober slechts een voorlopige begroting worden ingediend. Het gaat om een begroting met voorlopige twaalfden die niets doet aan de schuldgraad en die ook het begrotingstekort verder doet oplopen. Vier landen – België, Italië, Frankrijk en Spanje, waar regeringsonderhandelingen lopende zijn – bouwen hun schuld te traag (of helemaal niet) af én zetten hun budget niet op orde, stelt de Commissie vast. Het zijn de enige vier landen die in 2020 een structureel tekort van meer dan 2 procent van het bbp laten optekenen. In België gaat het om 2,4 procent, terwijl ons land met Europa afgesproken heeft op middellange termijn naar een structureel evenwicht te streven. De Belgische staatsschuld zou op basis van het ingediende budget stijgen van 99,5 procent dit jaar naar 99,6 procent volgend jaar. De Commissie roept België op om een nieuwe begroting in te dienen van zodra er een nieuwe regering is gevormd.
Citaat:
Belgische begroting krijgt onvoldoende van Europa (18/10/2018 - De Tijd)
België krijgt samen met Italië, Frankrijk, Spanje en Portugal eerstdaags een brief in de bus waarin het op de vingers wordt getikt omdat het te weinig doet om de begroting gezond te maken, vernam De T...
Citaat:
Begroting in gevarenzone (13/04/2019 - De Morgen)
En of centrumrechts nog werk heeft aan de begroting. Volgens Europa zal het tekort van ons land dit jaar uitkomen op 3 procent van het bruto binnenlands product. Net aan de alarmdrempel.
Citaat:
België sloot 2017 af met begrotingstekort van 1,1 procent (01/02/2018 - Knack)
België sloot 2017 af met een nominaal tekort op zijn begroting van 1,13 procent van het bbp en een structureel tekort van 1,1 procent. Dat blijkt uit de definitieve begrotingscijfers die bevoegd minister Sophie Wilmès heeft ontvangen. 'Niemand kan onze resultaten betwisten, met een tekort gedeeld door 3 in slechts drie jaar', reageert ze.
Citaat:
Charles Michel vraagt Europa om begroting te delibereren: “Beschamend” (18/10/2018 - Gazet van Antwerpen)
De regering-Michel vraagt Europa om ons land voor de begroting te delibereren. Het rapport dat de premier aan de Europese Commissie heeft bezorgd, voldoet helemaal niet aan de regels. België zit zo bij de allerslechtste leerlingen van de klas, maar hoopt op vergiffenis. “Dat we nu in dezelfde zak zitten met landen zoals Italië is beschamend,” zegt econoom Geert Noels.
https://www.dekrantenkoppen.be/detai...el-Europa.html
Oud 14 augustus 2021, 18:24   #1920
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

zelfs als Wallonië en Vlaanderen geen land meer vormen, kunnen nog steeds Waalse producten naar Vlaanderen komen en omgekeerd.

een (taal)grens gaat dat niet tegenhouden.

alles is goed om de mogelijke optie van een hereniging van nederland en vlaanderen tegen te houden bij de Belgo-cysten, zelfs mierenneukerij.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 14 augustus 2021 om 18:26.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be