![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.newswars.com/now-is-the-...o-treat-covid/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peer-reviewed studie wijst uit: corona-vaccinaties kunnen leiden tot massale sterfgevallen
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3443 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets te maken met de vaccinaties maar er bestaan al jaar- en dag wat men noemt rattenkinderen/mensen. Een voorbeeld dringt zich op ... In de riolen van Boekarest leven honderden kinderen Niet alleen in Boekarest is dat aan de gang. Geboren in de Roemeense riolenDerde generatie straatkinderen groeit op onder de grond Gevaar voor een viruskweek?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint centen te regenen.
Portugese spuitjes expert. 385000 eurokes... Cadeau van big pharma. https://www.portugalresident.com/cov...om-big-pharma/ Ook die nederlander, ab grapperhaus. Tv-viroloog Ab Osterhaus is multimiljonair: +5,6 miljoen euro https://www.mediacourant.nl/2020/12/...-miljoen-euro/ Spuitjeskampioen fauci tussen de 3 en 10 million inmiddels. https://www.msn.com/en-us/money/care...th/ar-BB1fjRym Er zijn er zo nog. En ja die staan 100% achter vaccinatie. Allicht.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 augustus 2021 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil evenwel zeggen dat er toch een ontsteking is dat bloedklonters kan veroorzaken. Het mRNA zit in een lipide-'capsule' zodat het lang genoeg kan meegaan om opgenomen te worden door de cellen. Ze denken dat die 'capsules' (een verbinding die niet oplost in water) de wanden van bloedvaten beschadigd zodat er langdurige problemen kunnen ontstaan. Ik vind het persoonlijk niet zo vergezocht, er is alvast iets aan de gang. Er zijn bloedklonters, het vaccin is niet langdurig getest en die capsules zijn er. Voor elke vaccin-bloedklonter die een letsel veroorzaakt zijn er 1000 die niet ontdekt worden omdat ze ergens terecht komen zonder blijvende problemen, feit is wel dat er een massa bloedklonters worden aangemaakt dus zou het best wel eens waar kunnen zijn. We gaan dit echter pas kunnen nagaan binnen vele jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Focus on rat-children
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje hoop is er dus wel nog.
![]() |
![]() |
#3450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, alle vermaners in dit verband waren “covidioten en samenzweringstheoretici”. Het is komisch dat zoveel van de waarschuwingen uitkwamen… Uiteraard moet men nog leren te aanvaarden dat niet wij of ik in deze draad de idioot was maar de vaccinolozen zelf. Dat is moeilijk.
![]() |
![]() |
#3452 |
Banneling
|
![]() Dat is niet moeilijk, uit je bubbel van fake news en leugens geraken, dat is moeilijk.
Een zondags lied voor antivaxxers en mambo-achtigen : De Begrafenis van de Waarheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#3453 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is juist gans het probleem: de "medische autoriteiten" hadden maar 1 woord, en hebben dat vorig jaar verkwanseld. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de Mambo's van deze wereld gelijk hebben. Het wil zeggen dat ze op dezelfde lijn zitten. Eens de wetenschappelijke "overheden" (een idioot concept eigenlijk) de waarheid begraven hebben, is het moeilijk om de ene pravda van de andere te onderscheiden natuurlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 augustus 2021 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3456 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er waren individuen en adviesgroepen en diens meer en ja, daar zijn domme en foute dingen gezegd bijwijlen, deels voortschrijdend inzicht natuurlijk en deels nam men iets te snel dingen aan die onvoldoende bewezen waren, uitspraken die wel klopten over de Alfa Variant klopten niet altijd bij de Delta Variant etc. etc. Ik, als individu, vond een aantal van de maatregelen ook belachelijk en overbodig en zelfs contraproductief, maar ik kan begrijpen hoe Virologen en Overheden daar toe besluiten, dat is namelijk hoe "Het systeem werkt" he en je ziet dat uiteindelijk bijna alle Westerse landen een gelijke systeem-reactie (Output) hebben bij een gelijkaardige situatie. (Input). Dat is geen toeval, en is dat enkel en alleen GroupThink? In elk geval is er de Zelfcorrigerende aard van (Medische) Wetenschap en sommigen zullen op termijn hun uitspraken en visie misschien aanpassen. Er is nu in elk geval openheid over de adviezen, dat is zeer goed. ![]() Erika Vlieghe in De Standaard dit Weekend : https://www.standaard.be/cnt/dmf20210827_97862023 Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 augustus 2021 om 08:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist...
![]() |
![]() |
#3459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga daar nadat ik daar een hele tijd geleden al iets over gelezen had nog in geloven ook.
Als je ziet wat er rondom ons en in de wereld aan de gang is ga je dat echt geloven. COVID-19 kan de hersenen beschadigen, ook bij jonge patiënten zonder andere symptomen
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een narratief is als een schip die ergens naartoe vaart.
Iedereen wil er op, maar weinigen kijken onder welke vlag die vaart. Panamese vlag dekt bv de lading niet. mRNA “vaccins”, Eugenetica & de drang naar Transhumanisme De wereldwijde verspreiding van mRNA "vaccins" is onderdeel van een veel grotere agenda die eugenetica en transhumanisme omvat. Deze agenda wordt gefinancierd en bevorderd door een netwerk van wereldwijde instellingen, politici en miljardair technocraten. Sinds 1989. De March of the Dimes (MOD) werd in 1937 opgericht met als missie polio uit te roeien en in een tijd dat het Eugenetisch Establishment al een prominent, maar nog niet populair, kenmerk was van het Amerikaanse gezondheidsgebeuren. De theorie van de Eugenetica is gebaseerd op het idee dat selectieve voortplanting kan leiden tot de geleidelijke “verbetering” van het menselijk ras en dat bepaalde families geschikt zijn om de maatschappij te leiden op grond van hun “superieure” genen. Sinds 1962 salk institut. In die tijd waren de belangrijkste eugenetica-organisaties in het land de American Eugenics Society (AES) en de American Society of human Eugenics (ASHE), die werden gefinancierd door de families Rockefeller, Carnegie en Harriman, alsmede het Rockefeller Instituut voor Medisch Onderzoek. Er zij op gewezen dat de Rockefellers een belangrijke rol speelden bij de financiering en bevordering van eugenetica in de hele wereld. De eugenetische beweging propageerde selectief paren, kunstmatige inseminatie en verplichte sterilisatie en euthanasie als belangrijke middelen om zogenaamd “inferieure” menselijke wezens uit te roeien. Nu inférieur is een ruim begrip die naargelang noodzaak kan aangepast worden. We zien dat bv hier. het ontdekken van precieze genomische oplossingen voor ziekten en het versterken van de wereldwijde biomedische gemeenschap in haar gezamenlijke streven naar verbetering van de menselijke gezondheid”. Opmerkelijk is dat het lab in 2020 meer financiering heeft gekregen, grotendeels van het National Institute of Health (NIH), waaronder een subsidie van 10,6 miljoen dollar om behandelingen te vinden voor zeldzame genetische ziekten door gebruik te maken van gene-editing technologieën. En aan het begin van de “pandemie” van het coronavirus werkte het laboratorium aan de ontwikkeling van genetisch gemodificeerde muizen voor gebruik bij vaccinstudies en ander onderzoek in verband met Sars-Cov-2. Van 2019-2020 pleegde de organisatie meer dan 350.000 abortussen en is bekritiseerd als “het wegsturen van middelen van de gezondheid van vrouwen en in de richting van abortus.” Niet verrassend, een blik in de geschiedenis van de organisatie onthult dat Planned Parenthood zijn wortels heeft in Eugenetische idealen. ------ En dit schip is het enigste schip waar je op kan boeken. Het heet de "Narrative". Maar dat weet geen enkele passagier.