![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees uw eigen post eens. Het lijkt me eerder een hoopje gebakken lucht dan echt een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Ik hoop voor u niks. Zo een ijskonijn. En ik huiver bij de gedachte aan eventuele necrofilie.
![]()
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen hoor ik nergens ook maar één zweem van afkeuring in uw schrijven over deze ‘Stafke-aanbidders’. En mijnsinziens pleit dit niet voor u. Integendeel!! Ik kan me vergissen natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 augustus 2021 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijts je het verboden had?
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is één van de fobiën van de Voorpost militie : 'groot-nederland'. Uitverkoop aan holland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De grootste vrees van de Vlaming is al realiteit. Uitverkoop aan Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het over extreemrechts in Vlaanderen gaat (Vlaams Blok) zijn de kornuiten van Staf (=VNV) wel degelijk hun historische voorgangers. 100% on topic dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat waar is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er bestaan geen milities in België, die zijn bij wet verboden. Stop dus met leugens te verkondigen.
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenzij u wil zeggen dat de fascistische Fabiola welkom zou geweest zijn in Steenstraete om de gemiddelde leeftijd naar beneden te halen.
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dat vertellen aan zij die menen elke draad te moeten verkloten door er telkens de collaboratie tijdens WOII erbij te sleuren.
![]() |
#236 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is juist dat meten met twee maten en twee gewichten dat me aan Belgisch-nationalisten stoort. Zij vinden dat ze zelf ten alle tijde een eigen mening mogen hebben, maar willen het aan andersdenkenden verbieden. Of u nu denkt dat dat niet voor mij pleit, zal mij worst wezen. Het gek(r)onkel om toch maar de schuld van het verwijzen naar Staf De Clerq bij mij te kunnen leggen, zegt veel meer over de achterbaksheid en het afschuiven van de eigen verantwoordelijkheid van zijn eigen woorden door hem die die verwijzing op de kap van anderen, in casu mij, tracht te schuiven. Ik stel vast dat dit op die manier al vele malen gebeurd is. Die smerige manier van discussiëren is niet aan mij besteed. Die laat ik met plezier aan k(r)onkelaars van Belgisch-nationalistisch allooi over.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat: Maar hoe zit het met dit? Citaat: Sterk dat de Belgische orde- en veiligheidsdiensten die milities hun vrije gang laten gaan. Of zijn die Belgische orde- en veiligheidsdiensten een stelletje watjes? Of is uw stempel van militie pure stigmatisering en een zielige poging om onschuldigen te criminaliseren? De stilte is en blijft oorverdovend. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Dat geldt dan evenzeer voor Belgisch-nationalisten met Polle II en zijn in hoofdzaak franstalige uitbuiters van het Congolese volk, en met het schuim der aarde dat in de september- en meidagen onder het mom van België misdaden van gemeen recht pleegden. Ik ben er zeker van dat nazaten van die criminele 'helden' met hun toen kersverse hagelwitte banden die plots als paddenstoelen uit de grond boven water kwamen omdat de kust veilig was, hier nog dagelijks anderen de les komen lezen over hetgeen ze wel of niet mogen doen of zeggen. Die criminelen van het zuiverste soort werden zelfs niet door de Belgische staat ter verantwoording geroepen, laat staan berecht of gestraft. Een hypocriete bende als u het mij vraagt.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |