Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2021, 14:18   #221
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Vermits Fab haar sympathie voor den Léon niet onder stoelen of banken moest steken omwille van het argument dat u gaf, zie ik niet in waarom anderen dat nu ook niet mogen doen voor andere collaborateurs. Of gaan we weer op zijn Belgisch-nationalistisch met twee maten en twee gewichten meten?
Fabiola haar invloed bij Franco was dermate groot, dat indien zij het had gewild, ze Franco zeker zover had gekregen om Degrelle uit te leveren. Maar ik denk dat de Belgische Staat "le beau Léon" liever niet zag terugkomen (wie weet wat er dan nog allemaal aan het licht zou gekomen zijn).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 14:27   #222
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits Fab haar sympathie voor den Léon niet onder stoelen of banken moest steken omwille van het argument dat u gaf, zie ik niet in waarom anderen dat nu ook niet mogen doen voor andere collaborateurs. Of gaan we weer op zijn Belgisch-nationalistisch met twee maten en twee gewichten meten?
En wat heb ik met Fabiola te maken?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 14:27   #223
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Fabiola haar invloed bij Franco was dermate groot, dat indien zij het had gewild, ze Franco zeker zover had gekregen om Degrelle uit te leveren. Maar ik denk dat de Belgische Staat "le beau Léon" liever niet zag terugkomen (wie weet wat er dan nog allemaal aan het licht zou gekomen zijn).
"indien zij het had gewild".....

Herlees uw eigen post eens.
Het lijkt me eerder een hoopje gebakken lucht dan echt een feit.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 14:30   #224
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
"indien zij het had gewild".....

Herlees uw eigen post eens.
Het lijkt me eerder een hoopje gebakken lucht dan echt een feit.
Lees anders dit boek eens alvorens debiliteiten te poneren :

Citaat:
Oud 30 augustus 2021, 14:35   #225
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En wat heb ik met Fabiola te maken?
Ik hoop voor u niks. Zo een ijskonijn. En ik huiver bij de gedachte aan eventuele necrofilie.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 14:37.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 14:55   #226
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

U begon dus zelf over het fascisme en fascisten. En bijgevolg zijn de mensen op de foto verzameld rond het graf van Staf De Clerck met meer dan grote zekerheid ook fascisten. Dat is link.

Alleen hoor ik nergens ook maar één zweem van afkeuring in uw schrijven over deze ‘Stafke-aanbidders’. En mijnsinziens pleit dit niet voor u. Integendeel!! Ik kan me vergissen natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 augustus 2021 om 15:10.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 15:11   #227
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn hier verschillende rechtse kornuiten die Stafke hier regelmatig bewieroken.

U moet hier niet het tegendeel komen beweren.
Spijts je het verboden had?
Oud 30 augustus 2021, 15:27   #228
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is ook een Nederlandse vlag aanwezig.
Dat is één van de fobiën van de Voorpost militie : 'groot-nederland'. Uitverkoop aan holland.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 15:29   #229
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De grootste vrees van de Vlaming is al realiteit. Uitverkoop aan Antwerpen.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 15:29   #230
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als er hier iemand over Staf begint, dan is dat uw kornuit, het Oosten. Bij gebrek aan argumentatie gewoonlijk.
Als het over extreemrechts in Vlaanderen gaat (Vlaams Blok) zijn de kornuiten van Staf (=VNV) wel degelijk hun historische voorgangers. 100% on topic dus.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 15:34   #231
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neerkijken op de derde leeftijd lijkt wel een vld-karatertrek. Niet verwonderlijk, als het vd "blauwe" moest afhangen, worden alle 70-plussers ge-euthanaseerd.
Waar kijkt hij neer op de derde leeftijd? Hij zei dat de jeugd er niet echt aanwezig was, in vergelijking met de bejaarden.
Wat waar is..
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 15:53   #232
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is één van de fobiën van de Voorpost militie : 'groot-nederland'. Uitverkoop aan holland.
er bestaan geen milities in België, die zijn bij wet verboden. Stop dus met leugens te verkondigen.

Citaat:
Oud 30 augustus 2021, 15:57   #233
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf20140824_01230115

Op het jaarlijkse krimpende kransje ouw peekes die 1302 nog hebben meegemaakt was het spreker-oudje niet mals voor de N-VA en de Vlaamse N-VA regering.
Samengevat kwam het er op neer dat wie meee Vlaanderen wil niet op de N-VA moet rekenen.
Het is dus niet alleen Willem en de andere forum linkie winkies die zware kritiek hebben op het doen en laten van de N-VA.

PS. Het is mij duidelijk geworden waarom de 1302-heimwee jamboree een wake wordt genoemd. Het kwijnende publiek bestaat uit door ouderdom,ganse dagen slapend doorbrengende fossielen, die eenmaal per jaar een pil, spuit of andere oppepers krijgen zodat ze de ochtend toch nog wakend kunnen doorbrengen. Toch tot even na 10 uur.
De Forza Flandria krijgt meer en meer bijval.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 16:03   #234
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees anders dit boek eens alvorens debiliteiten te poneren :
Wat komt fabiola en franco nu in een draad over de kritiek op de N-VA op de Yzerwake doen ?
Tenzij u wil zeggen dat de fascistische Fabiola welkom zou geweest zijn in Steenstraete om de gemiddelde leeftijd naar beneden te halen.

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 16:07   #235
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wat komt fabiola en franco nu in een draad over de kritiek op de N-VA op de Yzerwake doen ?
Tenzij u wil zeggen dat de fascistische Fabiola welkom zou geweest zijn in Steenstraete om de gemiddelde leeftijd naar beneden te halen.
Ga dat vertellen aan zij die menen elke draad te moeten verkloten door er telkens de collaboratie tijdens WOII erbij te sleuren.

Citaat:
Oud 30 augustus 2021, 16:11   #236
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U begon dus zelf over het fascisme en fascisten. En bijgevolg zijn de mensen op de foto verzameld rond het graf van Staf De Clerck met meer dan grote zekerheid ook fascisten. Dat is link.

Alleen hoor ik nergens ook maar één zweem van afkeuring in uw schrijven over deze ‘Stafke-aanbidders’. En mijnsinziens pleit dit niet voor u. Integendeel!! Ik kan me vergissen natuurlijk.
U snapt nog steeds niet dat WO II bijna 80 jaar voorbij is en ik daar dus helemaal niets mee te maken heb. Iedereen is vrij van mening volgens uw vriend dalibor. Ik zie niet in waarom die mensen op de Yzerwake dat ook niet mogen hebben.
Het is juist dat meten met twee maten en twee gewichten dat me aan Belgisch-nationalisten stoort. Zij vinden dat ze zelf ten alle tijde een eigen mening mogen hebben, maar willen het aan andersdenkenden verbieden. Of u nu denkt dat dat niet voor mij pleit, zal mij worst wezen.
Het gek(r)onkel om toch maar de schuld van het verwijzen naar Staf De Clerq bij mij te kunnen leggen, zegt veel meer over de achterbaksheid en het afschuiven van de eigen verantwoordelijkheid van zijn eigen woorden door hem die die verwijzing op de kap van anderen, in casu mij, tracht te schuiven. Ik stel vast dat dit op die manier al vele malen gebeurd is. Die smerige manier van discussiëren is niet aan mij besteed. Die laat ik met plezier aan k(r)onkelaars van Belgisch-nationalistisch allooi over.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 16:35.
Oud 30 augustus 2021, 16:15   #237
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ga nog eens even een precies moeilijke vraag voor de stekeblinden onder ons herhalen.
Citaat:
Maar hoe zit het met dit?
Citaat:
Sterk dat de Belgische orde- en veiligheidsdiensten die milities hun vrije gang laten gaan.
Of zijn die Belgische orde- en veiligheidsdiensten een stelletje watjes? Of is uw stempel van militie pure stigmatisering en een zielige poging om onschuldigen te criminaliseren?

De stilte is en blijft oorverdovend.
Oud 30 augustus 2021, 16:19   #238
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga nog eens even een precies moeilijke vraag voor de stekeblinden onder ons herhalen.
Citaat:
Maar hoe zit het met dit?
Citaat:
Sterk dat de Belgische orde- en veiligheidsdiensten die milities hun vrije gang laten gaan.
Of zijn die Belgische orde- en veiligheidsdiensten een stelletje watjes? Of is uw stempel van militie pure stigmatisering en een zielige poging om onschuldigen te criminaliseren?

De stilte is en blijft oorverdovend.
Het klinkt lekker smerig en met een criminele ondertoon, en is dus louter bedoeld als inhoudloze lasterpraat.

Citaat:
Oud 30 augustus 2021, 16:27   #239
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als het over extreemrechts in Vlaanderen gaat (Vlaams Blok) zijn de kornuiten van Staf (=VNV) wel degelijk hun historische voorgangers. 100% on topic dus.
Dat geldt dan evenzeer voor Belgisch-nationalisten met Polle II en zijn in hoofdzaak franstalige uitbuiters van het Congolese volk, en met het schuim der aarde dat in de september- en meidagen onder het mom van België misdaden van gemeen recht pleegden. Ik ben er zeker van dat nazaten van die criminele 'helden' met hun toen kersverse hagelwitte banden die plots als paddenstoelen uit de grond boven water kwamen omdat de kust veilig was, hier nog dagelijks anderen de les komen lezen over hetgeen ze wel of niet mogen doen of zeggen. Die criminelen van het zuiverste soort werden zelfs niet door de Belgische staat ter verantwoording geroepen, laat staan berecht of gestraft. Een hypocriete bende als u het mij vraagt.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 16:48.
Oud 30 augustus 2021, 16:29   #240
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daar ging het niet over.. Blijven volgen en niet in het wildeweg erop los schieten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be