![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om hem dan voor fascist te kunnen uitschelden, en Jakko's cirkel is rond.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 september 2021 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Niet dat ik het opzet van Van Grieken ondersteun, maar men mag best eens in eigen boezem kijken. Het systeem van verklikking gevolgd door uitsluiting bestaat onderhuids in alle openbare diensten en gaat vrijwel altijd van de vakbond of andere politieke zuilen uit en stroomt zo door naar de beslissende raden. Men moet dus a deren niet verwijten wat men decennialang zelf achterbaks en onder de radar zelf in praktijk bracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet de schooljeugd beschermen tegen linkse indoctrinatie. En dus niet, zoals jij het wil, van kleins af aan er goede marxistjes en anti-Vlamingen van maken. Vlaanderen heeft geen boodschap aan uw rode pest. :Marx:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Wie, buiten jou als Vlaams-nationalist heeft het dan over razzia's?
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 september 2021 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Blok staat hierin volkomen geïsoleerd hoor, vanuit elke partij kwamen er al afwijzende stemmen tgo het verklikkersverhaal van de Blok jongeren en ronduit afschuw tgo de bedreigingen van TVG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoooooooooooooo Belgisch-nationalistisch !
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen is pro linkse indoctrinatie behalve het VB. En daar zijn jullie trots op.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gelooft uw eigen woorden niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Achterbaks heeft bij mijn weten niet de betekenis dat iemand doorziet wat een ander van plan was. Had je ook zoveel lol toen je van het forum gekegeld werd?
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 september 2021 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
MAAR Ik vermoed dat het VB ook wel beseft als Wever wegvalt, dat het gedaan is met de N-VA. Mocht er al een stroming Francken zijn binnen die partij die pleit voor samenwerking met het VB dan zullen die na Wever niet in één partij zitten met mensen die nooit willen samenwerken met het VB. En de VB-minnende fractie van de N-VA zal een klein partijtje worden. En neen, het VB zal de stemmen van de N-VA niet kunnen recuperen. Dat is de vorige verkiezing al gebeurd een lawaai van minus 8% rond de oren die bijna integraal naar VB is gegaan. De volgende verkiezingen zal dat veel minder spelen. Dus Wever weg, N-VA gesplits dan is het uit met de droom van samenwerking tussen N-VA en VB die een meerderheid zou hebben. Dus inderdaad, laat ons in het belang van Vlaanderen hopen dat Wver snel verdwijnt. Een verdeeld rechts is alleen maar heel goed voor Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Het rode boekje van Mao ? Of voor respect pleiten voor alle deelnemers aan de Vlaamse maatschappij ? Respect is nochtans een goede oude Westerse waarde.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet eigenlijk dat ik u moet uitleggen wat politieke indoctrinatie is en dat u blijkbaar gelooft dat er daar in de klas plaats voor is.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik vraag nu al twee dagen naar wat die linkse indoctrinatie in het onderwijs nu eigenlijk is, en ik krijg geen concrete antwoorden. Ik heb in die twee dagen nog geen enkel aantoonbaar voorbeeld gehad wat dat nu eigenlijk inhoudt die linkse indoctrinatie in de klas. Sorry.
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Als jullie die de indoctrinatie aanklagen, geen voorbeelden kunnen geven....nou moe dan wordt het moeilijk reageren hoor.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het Blok volkomen geïsoleerd staat met dat van de pot gerukt verhaal over 'linkse indoctrinatie' valt gewoon af te leiden uit de diverse reacties vanuit andere partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op voor wat ik nu ga zeggen hé, schrik niet, ze zijn in 2024.
![]() |
![]() |