![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het akkefietje waar jij eveneens volgraag gebruik van maakt op dit forum ligt wel een ietsie pietsie gevoeliger als er publiek gebruik van wordt gemaakt door politici in functie.
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek 6 talen, maar in tegenstelling tot de belgicisten hier, die heel graag zich moreel verheven voelen, en daarvoor zich tot het Frans wenden, heb ik die afwijking niet. U zit eigenlijk te janken dat ik (en mijn geestesgenoten, wat dat ook moge betekenen...) niet strijd voeren tegen u en uw geestesgenoten... Begrijpe wie begrijpen kan. Tegen nestbevuilende luiwammesen dus, die hun eigen taal zo rap mogelijk weg willen. En let op, de meesten van hen denken alleen maar dat ze goed Engels spreken, terwijl ze niet verder komen dan wat bekende zinnetjes uit films repeteren.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 4 september 2021 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
|
![]() Citaat:
Als dat het soort 'haatberichten' is waar het gerecht zich moet mee bezighouden. Hij zegt dat hij er honderden gekregen heeft, dan had hij toch beter een ander gekozen om voor het gerecht te laten komen. De reactie was dus : Citaat:
Dat is nu echt niet een zware belediging voor iemand die openlijk homo is, niet? Ik ken de rest van die reacties die er gepost werden niet, maar als dit het meest aanstootgevende is, is het zwak om voor zoiets het gerecht in te schakelen. Iemand nazi noemen daarentegen...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 4 september 2021 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke terminologie verwacht je nu tav jezelf, want Tom Van Grieken heeft nog nooit opgeroepen om mede-burgers te vergassen, gij duidelijk wel.
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij beschouwt dus dat de heersende politieke klasse een wetgevend kader heeft geschapen waarin de waarheid zeggen U kwetsbaar maakt, want dan kunt ge aangevallen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, als je het concept "nazi" anders gaat definieren, dan moet men van die definitie uitgaan om te zien of nazi al dan niet een wenselijke eigenschap is he. Als je bijvoorbeeld zou gaan definieren dat jij als nazi beschouwt, alle mensen met een donkere huidskleur, dan moet men stellen dat iedereen die aan nazi fobie doet, een racist is. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 september 2021 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen uw lokale cultuur die uw volk mede definieert, en het gebruik van het Engels in een context van internationaal georienteerde zaken zoals wetenschap en technologie, waar een deel van de hogere studies toch mee bezig zijn. Het hanteren van het Engels in die context is gewoon normaal. Als men zich bovendien op een internationale markt van het onderwijs wil begeven, dan moet men uiteraard meedoen met het gangbare aanbod in die markt. Als men een specifiek kwaliteitsonderwijs product op de internationale markt wil promoten, dan is het normaal om dat in het Engels te doen, want rondreizende studenten die specifiek willen komen shoppen voor dat stukje onderwijs kunnen zich niet amuzeren met het aanleren van de lokale taaltjes uiteraard. Die komen niet voor het lokale gebeuren, maar enkel maar voor het onderwijs product he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||||||
|
![]() Citaat:
De anderen komen aandraven met...ze mogen toch nog kind zijn hé en andere fleemige zever. Citaat:
En dat "respect" opbrengen voor de debiele mongolen met congenitale pathologien wordt afgedwongen door de ouders van zulke domme kinderen. Ik heb het mee gemaakt dat zulke congenitaal bezwaarden van hun oren kwamen maken op zo'n schoolraad omdat zij niet aanvaardden dat hun kweeksel een debiele mongool is. En we mogen niet blind zijn dat in sommige gevallen 1/3 tot de helft van de klas het Nederlands niet genoeg beheerst om te snappen waarover het gaat. Citaat:
Bij mijn kinderen heb ik 5 waardige koolstoffen ontdekt in de "cursus" chemie. Ik heb de school proficiat gewenst met de nakende nobelprijs, doch ze verstonden niet wat ik wilde zeggen. En wiskunde...huilen met de pet op. Ietwat goniometrie voorbij de simpele sinus is teveel gevraagd. Integralen oplossen, laat staan differentiaalvergelijkingen in het middelbaar dat is echt hokus pokus die alleen Einstein leek te begrijpen. Ik verdien dan ook een zeer mooi centje bij met georganiseerde groepsbijlessen chemie, fysica en wiskunde. Citaat:
Maar ik geloof u op uw woord. Citaat:
Citaat:
Daarom dat mijn conclusie was dat wij regelrecht afstevenen op privé onderwijs (voor de elite die het kan betalen) dat alle bovenstaande takkelt en de nadruk legt op kennis vergaren en toepassen en waar "streven" en "de beste zijn" terug dingen zijn om fier op te zijn in plaats van vieze dingen voor nerds.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 4 september 2021 om 10:21. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die de politiek correcte dictatuur niet voor lief nemen vergassen, DAT is pas een vergelijking maken met het nazisme die hout snijdt! Wat kliklijnen betreft, de bestaan al veel langer, en daar zat het VB voor geen meter achter. Wat indoctrinatie via het leerproces betreft, die is er altijd al geweest. Niet alleen in ALLE scholen en uniefs maar ook in de media. Het regime kan zich dat permitteren. Het VB niet. Idem voor al wie toegang wil hebben tot de "hogere" jobs, en ze wil behouden. If you can't beat them, join them. Dat gezegde komt niet toevallig uit de lucht gevallen. Wat de vrijheid van meningsuiting betreft, Jos Verhulst en De Vexille waren niet de enigen op dit forum die waarschuwden voor de gevolgen van het bouwen aan een purperen muur. Ingrepen in de vrijheid van meningsuiting zijn een slippery slope richting dictatuur. Intussen hebben we daar al menig bewijs van gezien. Ook van het voorspelde boemerangeffect op de partijen die knabbelen aan de vrijheid van meningsuitingen die HEN niet bevallen. De constante neergang van de partijen die hun macht gebruikten om hun tegenstanders te muilkorven is slechts één van de tekenen aan de wand.
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
Als we onze universiteiten op een hoger niveau willen tillen dan ergens de 100ste plaats op een of andere ranglijst, moet het onderwijs aan die universiteiten echt wel VOLLEDIG in het Engels. Het mag toch niet kunnen dat jonge ambitieuze mensen eerst een cursus Engels van hun vakgebied moeten gaan volgen als ze naar het buitenland trekken.
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
Wat uw verwijzing naar vergassen betreft, voor mij is dat een urban myth, een forum hoax.
![]() |
![]() |
#453 | |
|
![]() Citaat:
Maar als men het economische meerekent, dan zou er weldegelijk een hoop schade en extra kosten (bvb dijverhogingen) kunnen uitgespaard worden en besteed aan andere meer nuttigere dingen. En aangezien economie een grote driver is van menselijk handelen, kan dit zeker gezien worden als een toaal a-politiek onderwerp. Trouwens economie blijkt ook een wetenschap te zijn.
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vindt je die zelf uit? Verder, oprukkend Engels, kan geen kwaad, zolang het maar geen Frans is.
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen studeren, ook communiceren vereist taalbeheersing. Zelfs een debiel weet dat. Maar daar gaat deze draad niet over.
Deze draad maakt de link naar het Gestapo voor zij die (terecht) aanklagen dat linkse indoctrinatie ook in de scholen geen loos begrip is, en die daar iets aan willen doen. Kliklijnen zijn allang geen nieuwigheid meer in dit apenland. Ze mogen alleen niet aangeraden worden door welbepaalde "jongeren" van autochtone afkomst.
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan toch een forum hoax waarvoor hij 2 weken werd gebannen.
![]() |
#458 |
|
![]() Misschien omdat Frans eerder als de taal van de bezetter gezien wordt?
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een café met een Duits opschrift zou ik dat zelfs niet kunnen begrijpen. Ieder uitbater noemt zijn café zoals hij het wilt, voor zover het niet in strijd is met de goede zeden of de openbare orde. Een café met als opschrift : 'In de Holocaust' of 'In het NSDAP-Hakenkruis', zie ik zo niet zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
|
![]() Vanwaar het verschil in behandeling ?