Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2021, 15:07   #221
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Toen ik nog jong was, legde ik gasten met zo'n praat met drie tegelijk tussen mijn boterham bij het ontbijt.

Van die 'hou mij tegen of ik doe een ongeluk' typetjes...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 15:45   #222
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Vaccinatie verplichten desnoods met geweld als het nodig moest zijn.

De politie moet van deur tot deur gaan bij mensen die niet op de vaccin lijsten staan, hierbij gaat er altijd 1 arts en 2 verpleegsters mee die dan het vaccin toedienen.

Indien er weerstand wordt geboden zal de persoon vastgebonden worden.
En als de mensen niet thuis zijn ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 september 2021 om 15:46.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 18:01   #223
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Van die 'hou mij tegen of ik doe een ongeluk' typetjes...
https://www.youtube.com/watch?v=NaDHzl22Ds0

Maar dan met mondmasker.
Oud 11 september 2021, 18:36   #224
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk dat jij nog niet doorhebt dat het Chinese pasjes systeem dat nu nog "corona pas" heet, gewoon veralgemeend gaat worden he, en voor andere dingen dan enkel maar een vaccin tegen corona gaat dienen ook. Want eens zal blijken dat om de 4 maanden gevaccineerd worden niet zal volstaan om corona "in te dijken", zullen daar uiteraard andere "bewijzen van goed gedrag en zeden" aan gekoppeld worden he.

Als je mij niet gelooft, spoel eens een jaar terug, en denk aan het concept van "corona pas om ergens mogen gaan te eten". Toen had je waarschijnlijk zelfs niet kunnen bedenken dat men ooit zou bepalen wie bij U op de wc pot mag, he.
Vooral de klimaatpolitiek dreigt zo gevoerd te worden. Dat was rechtstreeks niet mogelijk.
Oud 11 september 2021, 19:43   #225
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Vaccinatie verplichten desnoods met geweld als het nodig moest zijn.

De politie moet van deur tot deur gaan bij mensen die niet op de vaccin lijsten staan, hierbij gaat er altijd 1 arts en 2 verpleegsters mee die dan het vaccin toedienen.

Indien er weerstand wordt geboden zal de persoon vastgebonden worden.
Ik heb medelijden met u.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 19:52   #226
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Ik heb medelijden met u.
Let op met dat medelijden. Dat zijn gevaarlijke zotten, zoals de Taliban he. Medelijden hebben met hun totale idiocie maakt dat men terughoudend zal zijn om ze te extermineren, en voor ge het weet helpen ze gans uw bestaan omzeep.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 20:27   #227
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Toen ik nog jong was, legde ik gasten met zo'n praat met drie tegelijk tussen mijn boterham bij het ontbijt.
Ik vraag me af hoe dat dan ging. Pas het ook even toe op deze situatie aub.

Ik beroep mij op mijn zelfbeschikkingsrecht. Net zoals ik ook het recht heb om niet verkracht te worden. Iets totaal vanzelfsprekends.

Jij gaat de moraalridder spelen (welke moraal eigenlijk?) door basisrechten af te pakken onder het excuus dat het voor de volksgezondheid zou zijn? Dat ruikt heel sterk naar fascisme. Blijkbaar ben je er trots op.

Ik laat me niet injecteren met totaal experimentele gentherapie die mijn immuunsysteem levenslang naar de knoppen zal helpen. Ook als je me morgen een contract met 500 000 euro op tafel legt, zal ik dat weigeren.

Ik blijf mij beroepen op mijn zelfbeschikkingsrecht. Tot de dood. Ik zie niet wat daar stoere praat aan is. Of wat daar overdreven aan zou zijn. Ik ken heel veel van die verplegers die hoog van de toren bliezen, maar intussen allemaal dat vergif van Pfizer accepteerden.

Natuurlijk wil ik vermijden dat ik geweld moet plegen. Dat is ook het aller, allerlaatste. Een scenario op het lijstje dat nog onder “vluchten uit BE” staat. De enige manier om het te vermijden is door de keuze aan de mensen te laten.

Ik ben zeker niet de enige met dit standpunt. Ik verwacht in het Brusselse nog veel geweld van het volk zodra onze pasjesmaatschappij eraan komt. En terecht ook. Er is nooit 1 revolutie of staatsgreep geweest zonder geweld
Oud 11 september 2021, 20:30   #228
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik vraag me af hoe dat dan ging. Pas het ook even toe op deze situatie aub.

Ik beroep mij op mijn zelfbeschikkingsrecht. Net zoals ik ook het recht heb om niet verkracht te worden. Iets totaal vanzelfsprekends.

Jij gaat de moraalridder spelen (welke moraal eigenlijk?) door basisrechten af te pakken onder het excuus dat het voor de volksgezondheid zou zijn? Dat ruikt heel sterk naar fascisme. Blijkbaar ben je er trots op.

Ik laat me niet injecteren met totaal experimentele gentherapie die mijn immuunsysteem levenslang naar de knoppen zal helpen. Ook als je me morgen een contract met 500 000 euro op tafel legt, zal ik dat weigeren.

Ik blijf mij beroepen op mijn zelfbeschikkingsrecht. Tot de dood. Ik zie niet wat daar stoere praat aan is. Of wat daar overdreven aan zou zijn. Ik ken heel veel van die verplegers die hoog van de toren bliezen, maar intussen allemaal dat vergif van Pfizer accepteerden.

Natuurlijk wil ik vermijden dat ik geweld moet plegen. Dat is ook het aller, allerlaatste. Een scenario op het lijstje dat nog onder “vluchten uit BE” staat. De enige manier om het te vermijden is door de keuze aan de mensen te laten.

Ik ben zeker niet de enige met dit standpunt. Ik verwacht in het Brusselse nog veel geweld van het volk zodra onze pasjesmaatschappij eraan komt. En terecht ook. Er is nooit 1 revolutie of staatsgreep geweest zonder geweld
Al dat drama. Omdat ge op sommige plaatsen een CovidSafe pas moet voorleggen.
Ga daarmee naar de oorlog!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 21:04   #229
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het meest beangstigende is dat iemand die zulke dingen uitkraamt zelf in de zorgsector werkt, en over een Riziv nummer beschikt...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 21:10   #230
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Degenen die oorlog willen, zullen op meer medewerking kunnen rekenen bij degenen die er in de covid-crisis blijk van geven dat ze meelopers zijn.

Maar hoe deze crisis nou tot de aanloop van een oorlog kan behoren, mag ieder voor zich uitzoeken.
Oud 11 september 2021, 21:15   #231
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het meest beangstigende is dat iemand die zulke dingen uitkraamt zelf in de zorgsector werkt, en over een Riziv nummer beschikt...
Oww.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2021, 21:17   #232
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Let op met dat medelijden. Dat zijn gevaarlijke zotten, zoals de Taliban he. Medelijden hebben met hun totale idiocie maakt dat men terughoudend zal zijn om ze te extermineren, en voor ge het weet helpen ze gans uw bestaan omzeep.
De gevaarlijke zot in kwestie komt op mij over als ontsproten aan de fantasie van iemand die zit uit te testen hoeveel karikatuur nou als geloofwaardig kan overkomen.

Maar mocht deze zot geen gespeeld personage zijn en ook in de werkelijke wereld rondlopen, dan zit er wel iets in je advies.
Oud 11 september 2021, 22:30   #233
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Draai het maar om ja.

De enigen de drama maken zijn domme gevaccineerden die andermans vrijheden niet respecteren. Het verhaal van de pot en de ketel

En dan de gevaccineerden stoere praat verwijten omdat ze hun basisrechten verdedigen. Sommigen op dit forum zijn te dom om de middelbare school af te maken
Oud 11 september 2021, 22:39   #234
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Zeg je dit ook over Sam Brokken (ontslagen departementshoofd gezondheidszorg PXL) en gedoctoreerde Geert Van Den Bossche? VRT probeerde hem weg te zetten als een dierenarts, maar zijn curriculum vitae zegt iets heel anders en hij kreeg nooit de kans om de karaktermoord van VRT te weerleggen.

Vraag je je niet af hoe die mensen in Gods naam ooit hun doctoraat hebben gehaald?

Het betoog van VD Bossche kun je hier dagelijks lezen. Podcasts met andere wetenschappers ook. Maar velen hier zullen weigeren omdat ze te dom zijn om het gesprek te begrijpen.

https://www.geertvandenbossche.org

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 september 2021 om 22:57.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2021, 00:20   #235
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"Extermineren" etc. gaat me te ver maar het is duidelijk dat 'de parlementaire weg' niet zal volstaan om de coronagekte te stoppen.
Oud 12 september 2021, 00:26   #236
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Of toch eerder zo:

alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2021, 00:52   #237
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beetje zoals die feministen medelijden hadden en wolven in schaapskleden dat massaal uitbuitte: waaruit de moeder van alle vluchtelingencrises is ontstaan. Ongezien in de menselijke geschiedenis.

Veel christenen verwarren de genadeleer ook vaak. Een zware straf voor weinig is de genade voor veel meer en vrede voor iedereen.
Genade met ongenade en je hebt conflict, oorlog en psychopaten die de boel verder aansteken en erger maken om zichzelf erop te verrijken. Hence deze EU.
Oud 12 september 2021, 01:22   #238
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amen.

Maar de val is natuurlijk pijnlijk, eens je dacht dat je een held was.
King for a day, fool for a lifetime.
Oud 12 september 2021, 01:33   #239
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Jij kent het verschil niet tussen:
a) een vaccinatie werkt goed, zo wat 80 procent
b) een vaccinatiegraad bij een deel van de bevolking is te laag, dus werkt het geheel niet goed.
Pas op Schoof!! Er komt een tollende boemerang snoeihard op je af…:

Comparing SARS-CoV-2 natural immunity to vaccine-induced immunity: reinfections versus breakthrough infections

“Conclusions: This study demonstrated that natural immunity confers longer lasting and stronger protection against infection, symptomatic disease and hospitalization caused by the Delta variant of SARS-CoV-2, compared to the BNT162b2 two-dose vaccine-induced immunity. Individuals who were both previously infected with SARS-CoV-2 and given a single dose of the vaccine gained additional protection against the Delta variant.”

https://www.medrxiv.org/content/10.1....24.21262415v1

Aiaiaikes, Schoof, mo jongen toch… Niet te veel pijn, hoop ik ?
Oud 12 september 2021, 01:35   #240
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja, niet te geloven dat daar zoveel moeite in gestoken wordt, eh, terwijl het ondertussen beenhard bewezen is dat de ‘laat maar waaien’ aanpak (copyright PvE), natuurlijke immuniteit dus, superieur is aan de vaccinale aanpak van gans de bevolking:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=194
Citaat:
Deze maatschappelijke oorlog is al eventjes ingezet door de vaxfascisten en zeker als ze op schandalige manier de medische feiten blijven negeren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be