![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gebeurt er als je een valling, de griep én corona gelijktijdig opdoet?
Juist genezen van een valling, maar er zijn grieperige mensen gesignaleerd. Dat ze maar eens zorgen dat ze mensen met symptomen aanspreken, eerder dan achter hoekjes loeren om gezonde mensen te betrappen, inconsequenties in te peperen en in die hypocrisie een superverspreiding veroorzaken.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 september 2021 om 05:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van de dokter, de verpleegster en de kuisvrouw is het wel verplicht. Hoe kan je dat enigzins vertrouwen? Of logisch verklaren? Verder zijn alle bedrijven vanaf 100 man ook verplicht, behalve ups waar 600000 man werkt. Dat is niet normaal.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 september 2021 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs fox news keert Biden de rug toe.
https://youtu.be/uCmj-lOEQ4w Hier op dit forum zullen er wel supporters zitten van deze idioot.
![]() |
#3624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clif High is een internet data mining expert die vele goed gedocumenteerde juiste voorspellingen heeft gedaan. High gebruikt iets wat hij “Voorspellende Linguïstiek” noemt en computerprogramma’s om miljarden stukjes informatie op het Internet te sorteren om toekomstige trends en gebeurtenissen te voorspellen. Zijn laatste juiste voorspelling werd vorige maand gedaan op USAWatchdog toen hij zei: “De FDA zal het Pfizer CV19 vaccin niet goedkeuren,” schrijft Greg Hunter op USAWatchdog.com.
De FDA vertelde het publiek dat het was goedgekeurd, maar het keurde alleen een Pfizer vaccin genaamd Comirnaty goed dat Amerikanen niet kunnen krijgen. Amerikanen krijgen nog steeds de experimentele Pfizer versie van het zogenaamde vaccin, en Pfizer heeft nog steeds immuniteit van aansprakelijkheid. Het was een klassiek lokaas en verwisseling en een totale misleiding van het publiek
![]() |
#3625 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
et alors? Woont u al in Nederland of wat raakt u zo? Ben je als niet-gevaccineerde bang dat je niet meer naar de coffeeshop mag?
![]() |
![]() |
#3626 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar heb je deze onzin vandaan? Ninefornieuws? Frontnieuws? Willem Engel? Viruswaanzin? geef de hoax pagina hier, waar ben je bang voor
![]() |
![]() |
#3627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 ding is zeker duidelijk.
Voor vaxers is een spuitje hetzelfde of een frikadel.
![]() |
#3628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hot Mic betrapt Israëlische minister van Volksgezondheid die toegeeft dat vaccinpaspoorten over dwang gaan.
De Israëlische minister van Volksgezondheid Nitzan Horowitz was zich er niet van bewust dat hij op een hete microfoon zat en live werd uitgezonden op een tv-station. "Het opleggen van "groene pas"-regels op bepaalde locaties is alleen nodig om leden van het publiek onder druk te zetten om zich te laten vaccineren, en niet om medische redenen, zei de Israëlische minister van Volksgezondheid Nitzan Horowitz zondag, voorafgaand aan de wekelijkse kabinetsvergadering", meldt het Jewish News Syndicate. Niet wetende dat zijn woorden live werden uitgezonden naar de natie op Channel 12, vertelde Horowitz aan minister van Binnenlandse Zaken Ayelet Shaked dat niet alleen de groene pas moet worden verwijderd als een vereiste om in openluchtrestaurants te dineren, maar ook: "Ook voor zwembaden, niet voor alleen in restaurants.” "Epidemiologisch is het waar," zei Horowitz, eraan toevoegend: "Het punt is, ik zeg je, ons probleem zijn mensen die zich niet laten vaccineren. We moeten ze een beetje [beïnvloeden]. https://twitter.com/disclosetv/statu...424059396?s=19 T'is dus niet medisch. T'is wat anders. Bv de koers op de beurs en zo.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 september 2021 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3629 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
waar zijn je nieuwe leugens van de Hoax-websites?
![]() |
![]() |
#3630 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Je denkt ook dat Chubacca uit Star wars echt is of niet? muhahahahha
![]() |
![]() |
#3631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bigfoot?
![]() |
#3632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dokters en verplegend personeel zijn niet zo gewonnen voor vaccinatie.
Heeft er zich ooit hier al eens iemand afgevraagd waarom ze er niet voor gewonnen zijn? T'is toch maar een frikadel?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 september 2021 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht die pas sanitair zin hebben, dan zou er totaal niet gepraat worden over "vaccinatie graad". Want mocht die pas "werken", dan heeft het geen belang dat slechts 10% van de bevolking gevaccineerd is, en 90% die paar "besmettelijke dingen" niet doet omdat ze geen pasje hebben he en daarmeee tevreden zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit heeft grote nieuwswaarde tav vaxers, gezien hun roep naar een vax pas.
Ze mogen ook eens tot besef komen dat dit voor hun geen meerwaarde heeft en voor horeca en dergelijke sowieso een behoorlijke slecht business plan is. Als wij of ik het zeg is dat trollen, als een minister datzelfde zegt....kan het mogelijks eens gehoord worden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 september 2021 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat schrijf jij toch allemaal... Fox News is als oerconservatief GOP bastion per definitie tegen alles wat Biden betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het heeft wel meerwaarde voor hen, als bekering he. Denk jij echt dat het een meerwaarde heeft voor een moslim als hij jou kan overtuigen van je te bekeren ? Die zijn Allah bestaat ook niet echt he, en hij zal nooit zijn 70 maagden zien. Maar toch wil hij U bekeren, en geeft hem dat een vorm van bevrediging als jij tot bekering kan gedwongen worden. Vaxpasjes aanhangers hebben dan diezelfde bevrediging he. Vandaar trouwens dat de druk om pasjes te gebruiken des te groter wordt naarmate de wetenschappelijke aanwijzingen dat ze nutteloos zijn toenemen: hoe nuttelozer die pasjes in de praktijk zijn hoe meer ENKEL het GELOOF belangrijk wordt he. Hoe leger het credo, hoe fanatieker de kruisvaarders he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals er veel jonge mensen in hun sport bezwijken of problemen krijgen heb je ook in vrij snel opvolging bestuurders die "onwel" worden en accidenten krijgen.
Tegenwoordig zeer kort op elkaar. Onwel worden is meestal iets neurologisch of aan het hart. Zoek maar eens op.
![]() |
#3638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() COVID-19-vaccin, hier wil je naar luisteren. Het Rode Kruis zegt dat iedereen die zijn COVID-19-vaccin heeft gekregen, geen herstellend plasma kan doneren om andere COVID-19-patiënten in ziekenhuizen te helpen. Dat plasma bestaat uit antilichamen van mensen die hersteld zijn van het virus, maar het vaccin vernietigt die antilichamen waardoor het herstellende plasma ondoeltreffend wordt en andere COVID-19-patiënten worden behandeld.” - Nieuwslezer
Dit lijkt een groot probleem te kunnen zijn en er wordt heel weinig over gezegd op Big Media. Video hier. Rood kruis https://www.redvoicemedia.com/2021/0...d-cross-video/ ![]() ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 september 2021 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonet gehoord van mijn broer dat hij ook zwaar ziek geworden is.
Op 14 dagen is hij 14 kilo afgevallen. Kon niet staan, zeer hoge koorts.. Enz. Al zijn bloedwaarden staan zeer slecht. Ze vinden geen oorzaken of tumors. Nu is hij wat stabiel. Awel santé.
![]() |
#3640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjah. |
|
![]() |
![]() |