![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ondertussen gaat dat spelletje ongestoord verder.
|
|
|
|
#462 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zeker weten, ze weet danig veel over veel onderbroeken en hun inhoud dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en nooit te kort aan geld zal hebben.
|
|
|
#463 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De media blijft pikken op de kop van Sihame
Een zaak die in de vergeethoek geraakt is omdat er teveel spelers hun handen aan verbrand hebben en er nu alles aan doen om de zaak de doofpot in te steken of zie ik dat verkeerd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#464 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
en vangt ze nog elke maand haar buit?
ze is samen met de arme walen uit de media belangstelling geraakt altijd maar opa joe en de vakantiebelgen...
|
|
|
#465 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vermoed dat ze deze vakantie niet veel vreugdepasjes gedanst heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#466 | |
|
Minister-President
|
Ze is naar het schijnt nuttig bezig: corona opdoen in Marokko.
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enorme radiostilte is het alvast dat zaakje en dan zal bij velen de vraag rijzen: "Wie zaten daar nog allemaal mee tussen???" Misschien willen de mensen en de media uiteindelijk duidelijkheid rond de zaak Sihame maar ... p.s. Meer tekst en uitleg???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2021 om 08:42. |
|
|
|
|
|
|
#468 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2021 om 14:40. |
|
|
|
|
|
|
#470 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
6000€/maand zomaar om thuis te zitten. Alsof ze de gemeenschap nog niet genoeg heeft bestolen
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 september 2021 om 11:44. |
|
|
|
|
|
#472 |
|
Minister-President
|
De huidige politieke kaste zet zich weer volledig te kakken met deze zelfbediening. Het is haast alsof ze alle kiezers naar het VB willen sturen...
|
|
|
#473 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De oplichtster weet teveel, anders was het allang afgelopen met haar dieverij.
|
|
|
#474 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Haar ziekteverlof zal straks wel afgelopen zijn.Hopen we dat mevrouw straks weer in volheid van bevoegdheid en gezondheid haar voorname funkties kan opnemen ten dienste van de natie.
|
|
|
|
|
|
#475 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat denk ik er ook over.
|
|
|
#476 |
|
Banneling
|
hebben die een wetsvoorstel ingediend om een einde te maken aan de politieke graaicultuur ?
Laatst gewijzigd door edwinp : 15 september 2021 om 12:34. |
|
|
|
|
|
#477 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoe anders hun houding als het over De Wever gaat. https://www.hln.be/nieuws/de-wever-w...niet~a6f30899/
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Minister-President
|
Nee, die worden slapend rijk door foertstemmen te verzamelen dankzij het cordon...
|
|
|
#479 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...259961&page=30
|
|
|