![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Daarom dat een premier league voetballer 45 % belasting betaald.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jee o jee...
Ik had het eigenlijk niet zien aankomen(hoopte dat het geval rond zeker mevrouwtje uniek te noemen was) maar het Parket ziet zich genoodzaakt toch maar een onderzoek te openen naar "de bedrijven" in de "wolk" rondom Pukkelpop en Meneer. Mahassine https://www.hln.be/pukkelpop/parket-...lpop~a913b0de/ Er begint zich een patroon af te tekenen....... En ja,'tScheldt,de in poco-middens zo uitgescholden publikatie bewijst het nut van een KRITISCHE pers af en toe....... Dat is niet,tijdens interviews politici verbaal in de val lokken over feitelijk onbelangrijke woordspelingen waarover andere politici zich dan "geschokt" dienen te voelen aan meer dan 3000€/maand en een ganse week zever in de "professionele fact-check" pers.. Dat is,bvb,de bestemming van belastingsgelden door "goedmenenden" eens gedetailleerd uitgraven gezien,duidelijk,ons gigantisch ambtenariaat/controlariaat dat niet doet behalve bij loontrekkenden en "normale" zelfstandigen in "normale" beroepen. We zullen straks wel vernemen wat er verder van aan is.... Laatst gewijzigd door kelt : 16 september 2021 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chokri corrupt? De lieveling van politiek en media? Dat kan niet.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 september 2021 om 06:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben nu wel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vld'kes hebben de kop van Shiame El dinges op een zilveren schaal moeten binnen brengen, ...
Nu is het de beurt aan een sos, sjokri dinges zijn kop gaat op de schaal. Dat akkefietje van van de zomer, daar moet nog wraak voor genomen worden. Ik zou maar een goeie advocaat zoeken als ik van hem was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Sjokri Dinges en SP.a/Vooruit hebben elkaar bevrucht.
Ik hoop voor Conner dat Sjokri Dinges kan uitleggen aan welke goede doelen - en het bedrijf van Sjokri Dinges zijn vriendin telt niet - hij op twee jaar tijd 3,7 miljoen heeft gedoneerd. Want hoedanook het Pukkelpop van Sjokri Dinges leverde SP.a/Vooruit elke verkiezing een pak stemmen op, al was het maar van onnozel grietjes of dito kerels voor wie Pukkelpop de enige historische gebeurtenis elk jaar is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een goed punt dat de Limburgse instanties onderzoek doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las net dat men dan toch maar, tegen de goesting, de subsidie/zak geld voor Choukroutpop zal inhouden tot na het onderzoek.
Stilaan begint men zich zorgen te maken over het electoraal effect van de subsidiesmeerlapperij die nu meer en meer uit begint te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik veel lof heb voor Chokri de ex-politicus, maar ik denk dat je er met je klak naar aan het smijten bent. Mijn kinderen waren ook aanwezig op o.a. het festival van 10 jaar geleden. Dacht je nu werkelijk dat al die aanwezigen SP-A stemden? Het zou de grote opmars van de SP-A verklaren. Laatst gewijzigd door Jakko : 16 september 2021 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Uw "medewerkers" zijn de sporten van uw ladder naar het succes.Laat vooral niet na er op te gaan staan" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hasselt daar noem je nu weer een SP nest van het corruptste gehalte die moeten daar niet onderdoen voor Luik, Charleroi en Antwerpen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() En toen werd het stil.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan juist wel, samen met nog wel wat andere "leuke" gaven.
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat de NVA daarom de boosdoener is om belasting diefstal zal wel niet zo simplistisch zijn. Het is EU dat alles opspoort en bij houd en dan moet het belasting wezen hier maar bij EU informeren over Uw financiële vermogen in de database van de EU.... waar er totaal geen rekening gehouden word met privé. En dan maar verwijzen naar het stoute China. Terwijl iedere Chinees weet dat hij/zij gecontroleerd word en hier hypocriet steeds door de politiek over de bescherming en het prive geheim geluld word. Dieven, gangsters en ander Krapul hun naam en privé mag niet bekend gemaakt worden ja. Het lijkt wel alsof alles geoorloofd is zolang het maar onder het mom van het tegengaan van witwassen en belastingontduiking gebeurt. De Europese Commissie doet onderzoek naar een ‘EU Asset Registry’. Het idee is dat de Brussel in dit register opslaat hoeveel "bitcoins" jij hebt. Bitcoins, Pffff lees verder AUB In dit register wordt niet alleen je bitcoin bezit bijgehouden, ook je onroerend goed, grond en aandelen worden opgenomen, maar ook bezittingen als edelmetalen, sieraden, kunstwerken, auto’s en boten enz enz.. Dat blijkt uit het voorstel ‘Feasibility Study for a European asset registry’. Is privé nog een bezit? Dit om belastingen te kunnen innen om dan maffia praktijk gericht uit te delen.....aan politieke vriendjes......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2021 om 03:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moeten we dan nog twijfelen over wat soort man dat is?
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op zich geen problemen met geld verdienen. Als Sjokri netjes een BVBA of NV runt, zorgt dat de papieren kloppen is er niks aan de hand, wil hij 10 euro vragen voor ne coca op zijn terrein, who cares zolang er zotten zijn die dat willen betalen geen probleem.
Maar, VZW tjes oprichten om voor goede doelen geld in te zamelen en alles oppotten en dan subsidies binnen trekken dan iets organiseren en dan toch niet maar de zak geld niet willen teruggeven en dan toch weer wel wat organisern ... Zo nogal veel constructies opzetten zodat zijn kat zijn jongeren er niet in terug vind, ... dan gaat er bij mij toch een bullshit detector af. Want het is wel mijn geld waar die pipo mee aan het spelen is. Al dat gesubsidieer van VZW's in van alles en nog wat dat moet maar eens stoppen of toch serieus beperkt worden. Het kan niet dat iemand een paar miljoen krijgt voor een dans schooltje op te richten of een festival op te zetten. Wil je de concert organistator uithangen fijn voor u maar dan doe je dat maar met prive centen. Wat ik nog kan begrijpen is dat je een subsidie krijgt, maar dan moet daar wel een echt sociaal initiatief tegenover staan bvb goede toegang voor gehandicapten of sociale tarieven voor mensen die het wat minder breed hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |