![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij al eens van gedacht veranderd? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 68,42% |
Nee, al van dag 1 hou ik voet bij stuk, zonder fout. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 31,58% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien je leeftijd (de mijne ook al wel) zou ik toch eerder maar verder dromen over wat Benelux reisjes. Dat lijkt me al ingewikkeld genoeg voor de volgende jaren Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 september 2021 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Der komt nog een vierde, en vijfde, en zesde, ... tot de kist.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wordt uitgenodigd voor een derde prik zal daar zonder zorgen op ingaan. Zeker weten. En ik zie ook geen reden om dit niet te doen. Uw pseudo wetenschappelijke details interesseren niemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je geen verminderde immuniteit? Dan heb je pech want dan krijg je zelfs je derde prik niet...je kunt dan misschien klagen over verminderde immuniteit om ze toch te kunnen krijgen. ![]() En wetenschappers zijn ook (weer) verdeeld over de 3de prik, booster shot of whatever....als het beestje maar een naam heeft zodat dummies het geloven... ![]() Citaat:
De studie dat de derde prik nutteloos is of de studie van de slager die zijn eigen vlees goedkeurt voor de winst van verkoop? ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 17 september 2021 om 02:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus wenste ik zeker niet door corona terug bij eventueel infectie zoiets te riskeren. Dus ik heb mijn Twee pikken gekregen. Maar nu heeft mijn lichaam het signaal van het bestaan van Covit door de twee prikken. Nu moet mijn immuun systeem zelf en eventuele virus aanval bestrijden. Dus geen 3 prik voor mij. Zelfde werkwijze heb ik toegepast met griep vaccin, 1 maal vaccin gekregen lang geleden en nadien moest mijnlichaam maar de griep aanvallen meester kunnen. En dat is door de jaren heen ook perfect gebeurd. Zonder erge griep symptomen tot op heden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2021 om 03:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging me vaccineren met een traditioneel vaccin, maar ik ben van mening veranderd na deze charade van professionele leugenaars, haatzaaiers en iedereen anders die op tv verschijnt en andere meningen in een lopende lus stigmatiseert/demoniseert. Ze zijn eo erg dat ze zelf evenementen organiseren om zichzelf te gaan rechtvaardigen. Wee samenlevingen die deze wereldse geest gehoorzamen. Never again.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
De eerste weken dacht ik dat een lockdown en verschillende andere maatregelen verantwoord waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees ervoor dat ze daar geen mooie juffrouwkes voor in dienst nemen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel mensen hebben die spuiten genomen om van het gezever af te zijn, omdat ze nu eenmaal quasi verplicht werden. Nu blijkt dat het allemaal maar een grote leugen was zie ik er niet veel in de rij gaan staan voor een levenslange serie van 4 spuiten per jaar. Velen hebben de stok waar de wortel aanhangt deze keer wel gezien. Maar dat zal de politiek natuurlijk niet tegenhouden van iedereen opnieuw te verplichten. Laat ons hopen dat ons frankske en zijn mede fascisten snel aan een paal hangen te bengelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige waar al eens over wordt gepraat zijn de eventuele nevenwerkingen. De ene heeft er geen last van gehad en de andere heeft twee dagen in z'n bed gelegen. So what. Van een of ander gevoel tot verplichting heb ik tot nu toe nog niets gemerkt. Er zijn weigeraars, die daar ook eerlijk over zijn. Maar ze leuteren niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar 'so what', hé? Dat kan hen niet schelen want nu mogen ze toch 'vrij reizen', krijgen zelfs een voorkeur pasje en binnen een paar jaar als er gezondheidsproblemen opduiken of ze vallen opeens dood dan legt niemand nog het verband met hun vrijwillige deelname aan een medisch experiment.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het recht om geen proefkonijn te zijn.
![]() |