![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3642 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#3643 |
Europees Commissaris
|
![]() Het valt me toch steeds op hoe degenen die het hardst op de vreemdelingen stonden te joelen, nu zelf de discriminatiekaart trekken. Hypocrieten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israël.
Als Israël met zijn vele jabs, pasjes, strengheid, enz... Een vb is voor hoe het verder moet? https://www.worldometers.info/corona...ountry/israel/ Lijkt me dat toch geen goed idee. Wel een vb voor hoe het niet moet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 september 2021 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt me toch steeds op hoe degenen die het hardst tegen discriminatie stonden te joelen, nu zelf segregatie willen invoeren. Hypocrieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horeca Vlaanderen vraagt afschaffing mondmaskers: “Ook de coronapas is niet aan de orde”
Nu vrijdag beslist het Overlegcomité of er een uitbreiding van de coronapas komt. In Brussel zal je zo goed als zeker een Covid Safe Ticket moeten voorleggen in de horeca en in ziekenhuizen, maar ook in Vlaanderen denkt men aan die extra maatregel. Horeca Vlaanderen is daar niet voor te vinden: “De vaccinatiegraad in Vlaanderen is hoog genoeg”, klinkt het. Bekijk hierboven het HLN LIVE-gesprek met CEO Matthias De Caluwe. DVDE 15 sep. 2021 Laatste update: 10:02
![]() |
#3648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() -- Het logo van Hyosung heeft veel gelijkenis met de waw, wav, of waaw, de zesde letter uit het Hebreeuws alfabet. Wist je dat de letters van het Hebreeuws alfabet ook overeenkomen met cijfers? De waw is de Hebreeuwse zes… drie maal waw in het logo is, je raadt het al: 666. En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, en dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft. Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig. Openbaring 13:16-18 https://www.bible.com/nl/bible/328/REV.13.16-18.NBG51 Het is nu tijd om Jezus aan te roepen als je Heer en Redder. Deze wereld gaat voorbij. Vraag Hem om vergeving van je zonden, en vraag Jezus ook om je te leiden in alle dingen. Je eeuwige leven hangt ervan af, van je relatie met Jezus Christus. Hij wil niet alleen je Redder zijn, maar ook je Heer. Hij is de enige weg! De prijs is betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bijbel haar narratief zag dit aankomen terwijl de officiële narratief moet liegen het door te voeren op wereldschaal. Wie nu nog geen nwo ziet is toch echt gedoctoreerd wappie zenne.
![]() |
#3651 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perfect als de norm van vandaag normaal is.
Ik ben te belezen om mee te lopen in dit gedrocht dat beledigend transparant is.
![]() |
#3653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals: Bijbelgetrouw christendom, zeg maar het complotdenkend deel der natie, heeft vanuit Bijbelprofetie weet van een ophanden zijnde wereldwijde chaos. Over het huidige noodscenario dat overgaat in een horrorscenario. God heeft door Zijn OT profeten Jesaja en Joël reeds gesproken over de chaos die er over de wereld gaat komen, op het moment dat de mensheid via hun global leiders hun nieuwe wereld orde zullen gaan implementeren. Gods’ scheppingsorde en leefregels gaan vervangen worden door de surrogaatorde van het uitrollen van hun nieuwe normen en waardensysteem. Jes. 5:20 Duizenden jaren geleden sprak de psalmist profetisch al over volken met hun koningen en machthebbers, die op enig moment zich niet meer wilden laten ‘knechten’ door de Goddelijke orde van Zijn scheppingsorde en die van de 10 geboden, en uitroepen: ‘Laten wij Hun ( =van God en Zijn Messiaanse Zoon) banden verscheuren en hun touwen van ons werpen!’ Ps. 2:3 vgl. ook Jer. 5:5; Jes. 24:5 Het wordt dan de wetteloosheid ten top. Matth. 24:12; 2 Thess. 2:3,7; Openb. 18:5 In Jes. 24:10 lezen we over de stad van de mens, dat die menselijke woonplaats, die ooit bruiste van leven en plezier, leeg, berooid, verslagen en verstoken van elke levensvreugde is achtergelaten geworden. Het gaat daar over de gebroken chaosstad (hsv-vert.), over gesloten huizen. Over bewoners die zich uit angst in hun huizen hebben opgesloten. (vgl. de lockdowns en de avondklok en o.a. het sluiten van de terrasjes en het blokkeren van het uitgaansleven) ‘Want het land is ontheiligd door zijn inwoners: zij overtreden de wetten, zij veranderen elke verordening, zij verbreken het eeuwig verbond (zijn voor altijd geldende wetten)..de inwoners moeten boeten..,zodat er weinig inwoners zullen overblijven. Ik zal de stervelingen schaarser maken dan zuiver goud en mensen zeldzamer dan het fijne goud van Ofir.' Jes. 13:12 Vgl. de a.s. plannen, de verborgen agenda 20/30, 'the great reset', t.a.v. de wereldbevolkingspolitiek, lees bevolkingsreductie, waarop het gaat uitlopen; Georgia-Guidestones: de wereldbevolking gaat tot slechts 500 milj. teruggebracht worden! In Jes. 24, maar dus ook in Jes. 13, als ook in Joel 2 en 3 gaat het over diezelfde a.s. verschrikkingen en over diezelfde ondergangsstemming. Een soort 'Untergang des Abendlandes' atmosfeer! Het leven is niks meer aan. ‘Het land, de bewoonde wereld treurt en verwelkt, het verkommert! Jes. 24:4 Al deze apocalyptische beelden van de OT-profeten worden geactualiseerd en voor het voetlicht gebracht via de (inmiddels overleden) Amerikaanse Godsman David Wilkerson. Het zijn profetische woorden, gesproken in 1986. Hij heeft het over het komen van een apocalyptische plaag over de wereld, met ‘shutdowns’ van het leven, het uitgaansleven en het sluiten van kerken door regeringen. De wereldregering (en vervolgens hiërarchisch topdown, vanuit New York/Brussel/Den Haag) gaat vanuit de ontstane chaos zijn eigen orde creeëren. (‘Ordo ab Chao is de aloude latijnse lijfspreuk en het werkprogram van de vrijmetselarij/Illuminatie/global elite) ---- Toch 5 minuten overdenken waard. En als je Klaus swab daar in zijn vreemde sekteklederen ziet staan? Zou het nog eens kunnen kloppen. Mocht ik een uitverkorene zijn, een young global leader dus.... Ik zou afstand nemen
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 september 2021 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3655 |
Europees Commissaris
|
![]() Die ook ja. Het is grappig om te zien hoe deze twee groepen losgeslagen imbecielen volledig van kamp gewisseld zijn.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, extremen zijn makkelijk uitwisselbaar. Ik zie het als een ring, je hebt de gematigden en aan beide kanten daarvan de extremen die elkaar dan ook tegenkomen aan de andere kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .....
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 16 september 2021 om 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfizer doet het niet slecht. 19 miljard in q2 of 211 million per dag.
Gelukkig hebben ze eliquis voor bloedklonters + 13% En vyndagil voor hart + 77%. Bah ja waarom niet ? Is dit interessant of niet?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 september 2021 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3659 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De winsten van big pharma zijn van groot belang. Van nog groter economisch belang is de wurggreep om de middenstand. De lockdowns hadden geen ander doel dan KMO's, zelfstandigen en zelfs grotere bedrijven voor een prikje te laten opkopen door de aanstichters van het onheil. Interessant zal dit voor de meesten pas worden als de tak waarop ze zitten volledig afgezaagd is. Van nog groter belang is dat onze vrijheid steeds meer wordt ingeperkt om de komende volksopstanden de kop in te kunnen drukken, en dat conflicten met mohammedanen (nep-Syriërs en echte Taliban) worden voorbereid om de aandacht af te leiden van de grootste rooftocht aller tijden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kabinet komt ongevaccineerden tegemoet: ‘Je kunt nog wel in horeca werken’
Vandaag kondigt het demissionaire kabinet nieuwe coronamaatregelen aan, waaronder het invoeren van de coronapas om de horeca te kunnen bezoeken. Toch wil minister Hugo de Jonge de ongevaccineerden ook tegemoet komen: ‘Je kunt nog wel in de horeca wérken.’ De Jonge heeft ook positief nieuws voor mensen die graag willen dansen. ‘In principe ontraden wij dansen, maar je kunt natuurlijk prima bij een dansschool gaan werken. Salsa dansen, hartstikke leuk.’ ------ Onthou dat dus. Onnozele logica is troef. Satire gegarandeerd met die demissionair. Meester, hij begint weer!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2021 om 19:35. |
![]() |
![]() |