![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is die kerel alweer vrij. Enkelbandje en gedaan
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkelband is vrijheidsberoving.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Wat een straf. Hele dagen naar uwen TV zitten kijken en de klaploper uithangen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn buurman heeft ook een enkelband. Hij gaat niet kapot van de stress!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe werkt dat in de praktijk, een enkelband?
Is dat niet gelijk "enkel plaatselijke verkeer", dat ge altijd wel een smoes kunt verzinnen? "Ik had barstende koppijn, en geen aspirine in huis, dus moest ik op zoek naar een apotheek die open was maar ik heb er geen gevonden"
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gaan en staan waar ze willen.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() enkelbandje voor meerdere pogingen tot doodslag ? waarom niet..
ik snap niet dat tasers nog steeds geen standaard uitrusting zijn Laatst gewijzigd door edwinp : 22 september 2021 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op uw bed liggen, TV kijken en procederen. Het enige verschil is, dat bij u thuis met het bandje, de mensenrechten niet dagelijks op gestructureerde wijze geschonden worden door de staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar men u enkele dagen later op transport zet naar de gevangenis die u heeft laten gaan met een bandje. Wat wel fout loopt, ik denk dat er momenteel een wachtlijst is voor veroordeelden die een bandje krijgen van zo'n negen jaar. Tegen dat het vijf jaar na de veroordeling is, en de straf dus wettelijk al uitgevoerd moet zijn, dan roept de gevangenis u op en zet u direct op strafonderbreking, waarna u terug mag beschikken. Om dan nog eens zo'n vier jaar later uw straf te doen met een bandje.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() Ik had dat ook al opgemerkt.
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val in herhaling als ik het volgende schrijf wat ik in een andere draad ook al geschreven had.
"Gaan de rechten van criminelen tegenwoordig voor die van de brave burger(s)????"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2021 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Als je als burgemeester in een interview zegt dat wanneer allochtone jongeren met oudejaarsnacht in Molenbeek straatmeubilair vernielen en brand stichten dat hun manier van vieren is, ja dan mag men je met recht en rede verantwoordelijk achten voor het feit dat de zaken meer en meer uit de hand lopen.
https://www.bruzz.be/samenleving/mou...ten-2019-01-08
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
App waarmee u via GPS en gezichtsherkenning random uw locatie moet bewijzen. Binnen 15 minuten, anders komt politie: "Those in home-based quarantine will need to download an app, developed by the South Australian Government, to prove they are staying home while required to. (...) The app uses geo-location and facial recognition software to track those in quarantine. The app will contact people at random asking them to provide proof of their location within 15 minutes. (...) If a person cannot successfully verify their location or identity when requested, SA Health will notify SA Police who will conduct an in-person check on the person in quarantine." https://www.geenstijl.nl/5160897/een...h-eiland/#more Binnenkort ook hier.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat vanaf heden politici,rechters en advokaten maar de ordehandhaving doen ook.
Als het in mekaar slaan van agenten al geen aanleiding is voor een ONMIDDELIJKE gevangenisbeurt,wat is dan wel nog nodig? Laatst gewijzigd door kelt : 23 september 2021 om 05:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |