![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die nadelige gevallen bij vaccinatie moet je minstens maal 10 doen bij deze Babylonische lobbyhoeren die collaboreren met eugenetische bedrijven -zoals Hitler- en ieder verband met vaccinatieschade -doden pogen ontkennen. Herinner u maar de charade rond AstraZeneca. Ze liegen en spuiten nu kinderen dood. Ze spuiten kinderen dood die geen hinder van covid hadden gehad. Deze gehele generatie politici zijn schuldig aan misdaden tegen de gehele bevolking. Geen waarheid is in hen en het dodental loopt onnodig hoger op door hun collaboraties. Deze vaccins waren onveilig en enkel tijdens de pandemie onder noodtoestand toegelaten. Sedert de start van de pandemie werden voldoende contamiddelen gevraagd. Men volgde gewoon het agenda van de nwo en rolde dat uit en trokken onze kinderen mee in hun tirannie wat hun onschuld ontnam. Tirannieke Babylonische lobbyhoeren !!! NVA is al even fel een vod van de NWO dan die dweil waarmee zelfs ongeschoolden de vloer afdweepen. Niets nationalistisch aan zowel NVa als VB, nwo hoeren. Laatst gewijzigd door CUFI : 24 september 2021 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn nogal leugenaars in Israël he?
Ons een beetje wijsmaken dat vaccins niks doen? Scum people.... Wat weten zij daarvan?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 september 2021 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3686 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#3687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dwangneurose is een psychiatrische diagnose, die valt onder de obsessief-compulsieve stoornis (OCD). Mensen met een obsessief-compulsieve stoornis hebben last van dwanggedachten en/of dwanghandelingen. Ze moeten een bepaalde handeling (van zichzelf) meerdere malen herhalen.
Vb hiervan is de Canadese minister van Volksgezondheid. Te zien hier. https://www.facebook.com/732343819/p...28820/?app=fbl In realiteit moet ze zelf behandeld worden in een psychiatrische instelling en zeker geen leidende functies beheersen om het volk mee te trekken in haar dwangneurose.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 september 2021 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk vraagje.
Mag je zonder qr code naar de gevangenis?
![]() |
#3689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Israël zijn ze er helemaal klaar mee.
Weg met de pas ! https://twitter.com/beingrealmac/sta...142321164?s=19 En je kan niet zeggen dat er te weinig gevaccineerden zijn eh?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 september 2021 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3690 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet die plaat af wil je?
![]() |
![]() |
#3692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canadese ocd gezondheidsminister.
Je weet wel, die met een aandoening. Voortaan tellen ze alle niet gevaccineerd als positieven. https://twitter.com/tomselliott/stat...717969921?s=19 Dat krijg je van zulke mensen zonder zorg.
![]() |
#3693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een excuus voor wodka of rum te consumeren wegens medicinale redenen.
Vlierbessen, een superfood tegen ziektes op de luchtwegen. https://ayuhuid.nl/vlierbessen-tinctuur-maken/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch maar even lezen voor je zo'n gifspuit laat plaatsen :
Twee top Pathologen onthullen verbazingwekkende resultaten van onderzoek naar tien sterfgevallen in verband met de Covid-19 Vaccins – “We hebben nog nooit zoiets gezien… https://dissident.one/2021/09/27/19960/
![]() |
#3695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer aartsbisschoppen de vuile was buiten hangen mag je zeker zijn dat het erg is.
https://twitter.com/MarcVegt/status/...222202370?s=19 Tegen de paus in!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 september 2021 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorwegen: covid 19 voortaan een ordinaire verkoudheid.
https://www.facebook.com/10000163475...64021/?app=fbl Het is niet gevaarlijker dan dat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 september 2021 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.thelocal.no/20210921/nor...ed-to-the-flu/ Coronavirus can now be categorised as one of several respiratory illnesses with seasonal variation, Geir Bukholm, assistant director of the Norwegian Institute of Public Health (NIPH), has said. For the past year and a half, Covid-19 has been classed as a generally dangerous disease. However, this could change soon as the assistant director of the Norwegian Institute of Public Health (NIPH), Geir Bukholm, has said the coronavirus can now be put in the same category as illnesses such as flu, common colds and RS (respiratory syncytial virus). “We are now in a new phase where we must look at the coronavirus as one of several respiratory diseases with seasonal variation,” Bukholm told paper VG. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 september 2021 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de toelichting en betere link.
![]() |
![]() |
#3699 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus voor Noorwegen is het voorbij, vanaf nu is het een griepje die het ene jaar wat zwaarder zal zijn dan een ander.
Noorwegen zit niet in de EU en kan dus meer een eigen koers varen, het is niet gebonden aan de 5 miljard vaccins die de EU reeds besteld heeft. |
![]() |
![]() |