![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit begrepen waarom men gewone duitsers bereid heeft gevonden "ja" te zeggen, toen men ze vroeg "trek je een blik zyklonB open of niet?" Jij zou zeggen, "2, voor de goede orde." Nee?
![]() |
![]() |
#202 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het natuurlijk leuk om bepaalde mensen een kl**t af te trekken als het kan. Zo een kans zeg, dat krijgen we nooit meer. ![]() Citaat:
![]() Geen enkele tegenspartelaar of militante wappie gezien daar. Jammer. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, dat event dat vorig jaar niet door kon gaan (met veel klachten tot gevolg) is nu dit jaar wel doorgegaan volgens de geldende richtlijnen : met CST. We MOETEN die volgen, ook vanuit het management, daar is geen keuze in te maken langs de kant van de organisatie. De DEELNEMERS hadden natuurlijk wel een keuze : wie dat niet wou op die manier kon thuisblijven natuurlijk, om de controle van hun pas door totalitaire klootzakken als ik en een aantal collega's te vermijden. Maar er stonden toch zowat 1000 man aan te schuiven die dat blijkbaar niet erg vonden. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2021 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk jij maar. Dit is nog maar het begin. Wacht maar tot je je besnijdenis certificaatje zal mogen tonen aan zo een gebaard heerschap om een brood mogen te kopen, en die gast vindt ook dat ze zijn zaterdag omzeep helpen, dus die wil ook wat extra verificaties doen om mensen wat te kloten...
Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan trekken ze bij hem ook en nog wel 2 kl*ten af....
![]()
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Triestig toch die figuren die polarisatie opstoken.
Niemand verplicht je tot iets, maar je mag gewoon op minder en minder plaatsen binnen en op minder plaatsten werken. ik hoop dat je veel sanseveria's hebt om te verzorgen en vanwaarachter je de actieve wereld buiten kan gadeslaan. Aquarium life. 't is een keuze he. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2021 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
En da's blijkbaar, volgens uw eigen bekentenis, uw ding wel. ik zal wel binnen blijven, dan kunde buiten met uw vriendjes spelen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 september 2021 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De organisatie kan ervoor kiezen zich niet te laten chanteren tot indirecte, medische discriminatie in opdracht van een onverkozen overheid die zelf strafbare feiten pleegt door inbreuk op het medisch beroepsgeheim. Natuurlijk stonden enkel die domme deelnemers aan te schuiven die zich gewillig laten chanteren, wie niet akkoord ging, gaat ook niet in de rij met domme sheeple staan voor spelen, gecontroleerd door totalitaire klootzakken terwijl ze al een ticket hebben BETAALD. ![]()
![]() |
![]() |
#212 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets met roeien en riemen. Citaat:
Citaat:
![]() Het is op invitatie, je kan geen ticket kopen. De meeste mensen worden maar 1 keer in hun leven geinviteerd op een dergelijk event. Ik denk dat zelfs jij gekomen zou zijn als je geinviteerd was. Echt. ![]() En ik had je met veel plezier naar een apotheek gestuurd voor een sneltest. Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2021 om 16:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Triestig toch, die figuren die zelf medisch discrimineren, en anderen dan polarisatie durven te verwijten, en dan daarmee zichzelf ook nog twee kl*ten laten aftrekken en het niet eens merken.
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou toch moeten weten dat besmettingen niet te stoppen zijn, in het beste geval uit te stellen. En je weet evengoed als ik dat enkel risico personen echt nut hebben bij dat vaccin. En dat de enige uitweg uit dit gedoe is dat men maximaal kan besmetten en het zich niet meer aantrekken, want als we blijven strijden tegen "besmettingen" zijn we zoet tot Sint Juttemis (en dat pasje belet dat trouwens niet). Kortom, ik begrijp niet hoe iemand die iets begrijpt van dit gedoe, achter dat pasjes gedoe kan staan dat een bijzonder gevaarlijk precedent schept voor wanneer andere levensovertuigingen aan de macht zullen komen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mondmasker-plicht vind ik een probleem, een Covid Safe Ticket niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zou Jodensterren prima vinden, omdat het lastig is telkens uw broek moeten af te steken ? Want kijk je ziet het afglijden toch wel. Stel nu dat IEDEREEN gevaccineerd is. Dan gaat men het nog altijd blijven gebruiken, maar deze keer om uw quarantaine te forceren he. Zoals men nu bezig is. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
enge sujetten.
![]() |
![]() |
#219 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe niet mee daaraan. Godwin draait zich om in zijn graf. Citaat:
De onheilsprofeten hebben redelijk vaak ongelijk gekregen en de optimisten gelijk. Ik zit bij de optimisten, Het Covid Safety Ticket is tijdelijk. Niemand gaat daar dood aan en het heeft nut. Perfectie is de vijand van het goede, ik kan leven met imperfectie zolang het maar goed genoeg is. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2021 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had je dat niet door? ![]() |
|
![]() |
![]() |