![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tot hoeveel prikken ben je van plan te gaan? En elke keer ben je weer opnieuw ongevaccineerd. ![]()
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vaxxers? Hun never-ending-prikstory in hun poging om terug normaal te mogen leven...elke prik is de volgende wortel die ze nooit kunnen te pakken krijgen...prikjunkies
![]() Zelfs nen ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, vaxxers zijn zelfs geen ezels meer
![]() |
#207 |
Partijlid
|
![]() Ervoor zorgen dat zeker niemand zich laat testen zodat zoveel mogelijk positieven unvaxxed zijn
![]() Edit: Patrick hieronder slaat een logica homerun, negeer dit bericht ![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 30 september 2021 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De corona pas had wel degelijk zin in de Wondere Sprookjeswereld van Professor Van Damme, waar vaccins U voor 95% beschermen tegen besmetting voor meer dan een jaar, waar een besmetting U voor een paar maanden besmet en waar testen betrouwbaar zijn. Iedereen met een corona pasje dat daarop gebaseerd is, is dan zo goed als niet besmettelijk. Nu de Wondere Sprookjeswereld van Professor Van Damme naar de wetenschappelijke kloten is, wil dat pasje gewoon niks meer zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() er zijn technisch ongevaccineerden, en er zijn biologisch ongevaccineerden.
![]() |
#210 |
|
![]() Ge bedoelt dat de medische industrie maar van plan was ene keer rond te gaan met den hoed? Maar nu ze het onverhoopte succes ervan zien, doen ze nog een paar "encore's?"
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Software dat een denkfoutje kan maken... ![]() Ze kunnen maar blijven rammelen met de kl*ten van die arme prikjunkies. ![]()
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Kassa, kassa...de prikjunkies worden levenslange, zeer goede klanten van big farma. Heil mengele ![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() 6 weken.
![]() Ik vraag mij af wat voor uitleg ze daar voor geven. Citaat:
Als men gewoon zou wettelijk verbieden dat iemand met een langdurig geldige coronapass, dus iemand die gevaccineerd of reeds besmet is geweest, nog getest wordt op corona of in quarantaine moet is het probleem voorbij. Dan zijn er geen positieve gevallen meer, dus kunnen er nooit meer golven zijn en kunnen alle maatregelen opgeheven worden. Ok, er zal nog wel wat volk in het ziekenhuis belanden en doodgaan. Maar als we ze niet testen dan zeggen we gewoon dat het de griep is en dan doen we verder zoals we afgelopen 100 jaar verder gedaan hebben. Laatst gewijzigd door denkimi : 30 september 2021 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() dixit de pharma-industrie. Dien op % staanden doktoor heeft zich daar niet over uit te spreken.
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleja, het is alsof je antibiotica neemt, en omdat je na enkele uren nog niet genezen bent je dan maar meteen de pil voor de dag nadien ook neemt. Gewoon zinloos eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet helemaal logisch, want ik vind dat iemand van 80 jaar die begin dit jaar werd gevaccineerd best eerder aan de beurt zou mogen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het vereist wordt die app te tonen zal ik dat doen. Mijn vrijheid van beweging en plaatsen of landen te bezoeken of van diensten gebruik te maken weegt miljoenen keren zwaarder door dan een soi-disant aanslag op mijn privacy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chronische vax patienten.
Sommigen geraken er uit maar worden dan gevaccineerde antivaxxers. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 september 2021 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
soit, één bekeerde vaccinazi is al een begin.
![]() |