![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12501 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) niemand weet op dit ogenblik wat het zou zijn (anders zou dat een aristocraat zijn he) 2) niemand kan ooit van zichzelf weten of hij wel in staat zou zijn om het te kunnen definieren (ttz, niemand kan ooit met enige zekerheid weten of hij nu een aristocraat is voor een stuk, dan wel een verwaande blaaskaak). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12502 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het individuele probleem dat het onmogelijk is om te weten of men nu voor een stuk "aristocraat" is en dus al een beetje "inzicht" begint te krijgen, dan wel of men een misleide blaaskaak is die denkt een aristocraat te zijn en als dusdanig met zijn VERKEERDE inzicht dingen de verkeerde kant uitstuurt, en VERKEERDE volksdynamiek als aristocratisch denkt te herkennen ? Citaat:
1) het bestaat nog niet 2) we kunnen het nog niet definieren 3) het zal onmogelijk zijn om te weten of we het kunnen definieren 4) het lijkt voor de rest als twee druppels water op een totalitair collectivisme. maar ooit zal het er misschien zijn. Mja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12503 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 september 2021 om 14:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans is de vraag heel simpel. Wie bepaalt er wie wel of niet een aristocraat is? Op basis van welke criteria wordt dat bepaalt, en wie bepaalt er wat die criteria zijn? Gewoon een simpele uitleg volstaat, zoals je iets zou vertellen tegen je buurman. Geen brij van woorden die je in het dagelijkse leven niet gebruikt aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12505 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 september 2021 om 14:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12506 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wie dat bepaalt, is "God" (symbolisch uiteraard!), het inzicht zelf, en vervolgens degene die het meest vanuit dat inzicht denkt en leeft. Enzovoort tot degenen die in 'de hel' vertoeven: het compleet gesloten circuit in de waarneming waarbij men alleen geweld en de afgeleiden ervan kan zien en bevroeden (dat leidt bij moderne mensen veelal tot zelfmoord als het geen intellectuele Spielerei is, of men vlucht in de waan-zin).
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 september 2021 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nog eens, dat WEET jij niet. Aangezien jij niet WEET waaraan dat "niveau" te meten, en aangezien jij niet weet wat nu wel en niet dient te gebeuren VERMITS jij geen aristocraat bent, en DUS totaal geen idee hebt hoe het wel moet, en geen echte aristocraat zou herkennen al staat hij voor U.
Laatst gewijzigd door patrickve : 30 september 2021 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12508 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 september 2021 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12511 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net alsof er daadwerkelijk mensen zijn die voor de een of andere reden hun mosterd elders halen dan alle andere mensen samen. Toegegeven, niet iedereen is even "slim" of "handig." Maar macht is bijna zonder uitzondering gebaseerd uit het verborgen houden van kennis, en niet op het beter omgaan met voor iedereen toegankelijke kennis.
![]() |
![]() |
#12512 |
|
![]() Merck laat weten dat het een oraal middel heeft ontwikkeld tegen covid19.
https://www.merck.com/news/merck-and...ld-or-moderat/ Het risico op hospitalisatie of overlijden wordt verminderd met 50%. Merck is dat niet de producent van ivermectine of het bedrijf dat het ontwikkeld heeft?
![]() |
#12513 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12514 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het belangrijkste waar men zou kunnen over argumenteren is het beletten om mensen binnen te laten in uw woning. Ik denk dat dit vooral moest vermijden dat de inrichters hun acties naar een privé woning gingen verplaatsen. Het was ook allemaal een beetje hoe je het bekijkt want er waren ook wel elementen die de fun bevorderden. Velen konden opeens van thuis uit werken en de kinderen moesten niet naar school. Sommigen hadden daar problemen mee maar velen ook niet. Gezinnen begonnen te genieten van de kleine dingen van het leven, zoals gaan wandelen met het ganse gezin. Juist, in Frankrijk niet, maar dit zijn het soort zaken die er over waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12515 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hmm, ik dacht dat we het stadium van dergelijke dromerij al lang gepasseerd waren. De aristocratie heeft zijn kansen gehad en heeft die verspeeld door mensen uit te buiten. De stem van de meerderheid moet er voor zorgen dat dit nu net niet meer gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12516 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij zegt "het was goed om belet te zijn om op cafe te gaan, want nu ging ik met mijn gezin wandelen" dan is dat idioot, want ik kon vroeger ook met mijn gezin wandelen maar ik VERKOOS (= ik vond het meer waard) om op cafe te gaan he. Op cafe gaan was voor mij dus meer waard in mijn leven (mijn levenstijd was meer waard) dan met mijn gezin wandelen, zoniet zou ik toen ook verkozen hebben om met mijn gezin te wandelen. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2021 om 07:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, een soort van gedistribueerde god de vader figuren, die nog moeten emergeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12518 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een bepaald event kan ervoor zorgen dat men tot dit beseft komt. In mijn familie waren er vroeger nogal wat rokers. De meeste zijn gestopt, er was telkens één of andere aanleiding die ervoor zorgde dat ze er een tijd mee ophielden en ze merkten dat ze zich eigenlijk beter voelden en zijn er niet maar aan begonnen. Het zou momenteel niet in hun opkomen om er opnieuw aan te beginnen. En zo zijn er nog wel heel wat kleine dingen waar men genot kan in vinden maar men doet het niet vanwege dit patroon. De maatregelen hebben dit patroon doorbroken en veel mensen hebben die andere geneugten (opnieuw) ontdekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Der Wanderers posts lijken wel erwtensoepen / potpourri's, waar niks duidelijk is en nergens duidelijke standpunten worden ingenomen. Als een joker in een kaartspel: het kan alle kanten uit. Zo kun je posts plaatsen tot in het oneindige, over oneindig aantal onderwerpen, zonder dat er een discussie, over iets specifieks passeerde, en werd GEEINDIGD.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de andere zijde. Genot dat men krijgt, maar tenietgedaan, zelfs ver doorgetrokken meer dan tenietgedaan, door gevolgen van die genotstoekenning. Dat is dan geen "vastzitten in een bepaald patroon" meer he. Dat is beseffen dat de baten (geneugten) de kosten zelfs niet benaderen. Dat is "realistisch" zijn. Roken, kan, op het eind van de rit netto genot en netto last geweest zijn. Het is afhankelijk van mens tot mens. Er is consensus over globaal (overheen individu) last. Dat gaat niet op voor het coronamaatregelen debacle.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |