Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2021, 16:36   #401
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je verwart bewuste keuzes met iets wat je overkomt.
vraatzucht is iets wat je overkomt of een bewuste keuze?
besmet geraken met een virus of bacterie is iets wat je overkomt of een bewuste keuze?
Oud 1 oktober 2021, 16:37   #402
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Mede dankzij mijn donaties aan dokters van de wereld zijn er zo'n 2000 daklozen en illegalen gevaccineerd

uw bezorgdheid voor deze specifieke bevolkingsgroep is aandoenlijk en hartverwarmend!

Oma komt vaak over als een ijskoude b*tch maar eigenlijk heeft ze een warm peperkoekenhartje, vooral voor dakloze illegalen die ongevaccineerd wegkwijnen.

Oma to the rescue.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2021, 17:10   #403
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wel,ere wie ere toekomt,de Vlaamse regering vindt blijkbaar dat het allemaal al zot genoeg gaat.

Er komen GEEN speciale verplichtingen van "Covids-tickets" of zo voor Brusselaars die in de Vlaamse randgemeentes voor het een of ander moeten zijn...Het zal voor hen just hetzelfde zijn als voor de Vlamingen.

Dit ondanks de uitdrukkelijke vraag daartoe van,bvb,burgemeester Bonte van Vilvoorde.

Ach,weet je,het zou ook geen ZIN hebben,wie in godsnaam gaat dat allemaal controleren,mensen die zot willen doen gaan dan "voorbij" de "Vlaamse Rand" he,doen ze nu al....

JJ houdt blijkbaar de lijn,gedaan is gedaan.....

Laatst gewijzigd door kelt : 1 oktober 2021 om 17:10.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2021, 18:32   #404
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je verwart bewuste keuzes met iets wat je overkomt.
Je kiest er bewust voor om teveel te eten en niet te sporten, net zoals je er bewust voor kiest om te roken. Je weet dus dat je kans op hart en vaatziekten veel groter is. Vetkwab zijn is een keuze. Waarom dan geen anti Vetkwab pasje waarbij je de horeca niet binnenmag als je bmi te hoog is? Eerst naar de fitness met die vetkwabben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2021, 18:38   #405
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een pandemie is toch echt een ander paar mouwen dan een ongezonde levensstijl van een deel van de bevolking.
Niet als men naar de doodsoorzaak kijkt. Wel als men naar de belasting van de ziekenzorg kijkt. Omdat die ziekenzorg juist hoogtechnisch georienteerd is, en niet op "grote aantallen, en minder gesofistikeerd".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2021, 18:46   #406
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je kiest er bewust voor om teveel te eten en niet te sporten, net zoals je er bewust voor kiest om te roken. Je weet dus dat je kans op hart en vaatziekten veel groter is. Vetkwab zijn is een keuze. Waarom dan geen anti Vetkwab pasje waarbij je de horeca niet binnenmag als je bmi te hoog is? Eerst naar de fitness met die vetkwabben.
Sowieso belasten zoals ze rokers belasten via de consumptie.
De belastingen van rokers zorgen voor betere geneeskunde.
Doe dat ook bij fastfoodketens, pizza hut, alcohol, etc...
Of denken die vetlappen dat ze door een vaccin terug kunnen leven als daarvoor? Zwaarlijvigen mogen nota bene nooit te nimmer een voorbeeldfunctie zoals viroloog of minister volksgezondheid invullen. We zien in welke tirannie die ons gebracht hebben.
De aarde kan die vraatzucht niet langer aan.

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 oktober 2021 om 18:54.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2021, 20:17   #407
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
vraatzucht is iets wat je overkomt of een bewuste keuze?
besmet geraken met een virus of bacterie is iets wat je overkomt of een bewuste keuze?
Vaxxers denken blijkbaar nog altijd dat ze niet herbesmet kunnen geraken, ondanks dat de praktijk het tegendeel al lang bewezen heeft.
Angstige vaxxers geloven nog steeds hun zelfbedrog van onaantastbaar te zijn voor covid-19 en vinden dat ongevaccineerden die waan ook maar moeten delen, net als hun gen/vaccin bijwerkingen.

Vaxxers kunnen misschien eens vertellen hoe zij besmetting van een verkoudheid vermijden? Door bewust te kiezen?
Oud 1 oktober 2021, 20:25   #408
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Vaxxers denken blijkbaar nog altijd dat ze niet herbesmet kunnen geraken, ondanks dat de praktijk het tegendeel al lang bewezen heeft.
Angstige vaxxers geloven nog steeds hun zelfbedrog van onaantastbaar te zijn voor covid-19 en vinden dat ongevaccineerden die waan ook maar moeten delen, net als hun gen/vaccin bijwerkingen.

Vaxxers kunnen misschien eens vertellen hoe zij besmetting van een verkoudheid vermijden? Door bewust te kiezen?
Wat wil je dan, dat de gevaccineerde hun mondmasker opzetten voor de niet gevaccineerden, en afstand houden.
Dan moet er toch een mogelijkheid zijn om niet gevaccineerden onmiddellijk te herkennen.
Gevaccineerden zijn er nogal gerust in of ze besmettelijk zijn of niet.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2021, 21:38   #409
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wil je dan, dat de gevaccineerde hun mondmasker opzetten voor de niet gevaccineerden, en afstand houden.
Dan moet er toch een mogelijkheid zijn om niet gevaccineerden onmiddellijk te herkennen.
Gevaccineerden zijn er nogal gerust in of ze besmettelijk zijn of niet.
Sommige gevaccineerden zijn de enigen die obsessief bang zijn voor besmettingen, de rest leeft al terug normaal.
Dus moeten die geobsedeerde smetvrees-gevaccineerden maar in hun KOT blijven als ze te bang zijn om her/besmet te worden en anderen, zowel ongevaccineerden als gevaccineerden, met rust laten die normaal willen leven.
Oud 2 oktober 2021, 10:36   #410
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Een beetje creativiteit kan helpen om toch weer een paar schapen over de dam te krijgen

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 11:13   #411
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Sommige gevaccineerden zijn de enigen die obsessief bang zijn voor besmettingen, de rest leeft al terug normaal.
Dus moeten die geobsedeerde smetvrees-gevaccineerden maar in hun KOT blijven als ze te bang zijn om her/besmet te worden en anderen, zowel ongevaccineerden als gevaccineerden, met rust laten die normaal willen leven.
Met de nadruk op "sommige".
Voor de rest kan ik je geen ongelijk geven. De gevaccineerde die nog steeds schrik heeft van niet gevaccineerden neemt z'n voorzorgen maar moet niet op de kap zitten van de niet gevaccineerden, en zeker niet als de vaccinatiegraad hoog genoeg is.
Ik maak mij niet ongerust over niet gevaccineerden zolang ze niet te veel op de kap zitten van wie wel is gevaccineerd.
Begrippen als "chemisch spul" laat ik vallen als een baksteen.
Oud 2 oktober 2021, 11:36   #412
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lol met gevaccineerden.
Ze kruipen samen met ongevaccineerden naakt in een zweethok waar ze goed zitten te dampen samen maar weigeren categoriek na het samen zitten zweten om samen aan tafel van het bijhorend restaurant te zitten.

Echt....hun mentale toestand is duchtig in de war bij gevaccineerden.

Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2021 om 11:36.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 11:49   #413
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Mede dankzij mijn donaties aan dokters van de wereld zijn er zo'n 2000 daklozen en illegalen gevaccineerd

uw bezorgdheid voor deze specifieke bevolkingsgroep is aandoenlijk en hartverwarmend!
Vette leugen van die communisten.
De corona-vaccins zijn ook gratis voor illegalen, heeft men van heel in het begin gezegd.

Het enige wat ze mogelijks gedaan hebben, is ze actiever gaan opsporen en ze ter plaatse in te spuiten. Misschien hebben sommige illegalen wel schrik om opgepakt te worden in een klassiek vaccinatiecentrum ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 11:51   #414
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het schijnt dat je illegalen moeilijk kan uitnodigen, laat staan om zich te laten vaccineren.
Volgens mij hebben die al lang groepsimmuniteit opgebouwd.
Niet naïef zijn.

Die illegalen lukken er in om intercontinentaal te reizen, en in een ver vreemd land toe te komen, en daar perfect de weg te weten naar de plaatsen waar je asiel kunt aanvragen, en naar ocmw ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 2 oktober 2021, 11:52   #415
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ervoor zorgen dat ze asap papieren krijgen.
Vlaamse oer-katholieken denken, maar durven het niet zeggen:
eerst gedoopt worden, en dan krijg je zo maar op simpele aanvraag de b. nationaliteit.

Oud 2 oktober 2021, 11:54   #416
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet naïef zijn.

Die illegalen lukken er in om intercontinentaal te reizen, en in een ver vreemd land toe te komen, en daar perfect de weg te weten naar de plaatsen waar je asiel kunt aanvragen, en naar ocmw ....
Dat is best mogelijk, maar dat doet hier niets ter zake.
Oud 2 oktober 2021, 12:00   #417
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gisteren ben ik nogmaals even in Frankrijk geweest voor een daguitstap.
Hoe simpel was dat om fret te krijgen in het restaurant.

Je toont je smartphone, de ober scant jouw code, en op 1 seconde is alles klaar.

Ik ben dus niet akkoord met mijn nva-bestuur ivm die pasjesmaatschappij.
Het enige positieve is natuurlijk dat ze diene kloef van Vilvoorde lekker kloten.

Oud 2 oktober 2021, 12:14   #418
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een beetje creativiteit kan helpen om toch weer een paar schapen over de dam te krijgen

Die chinezen denken nog in china te zijn.
Ophoepelen, gehersenspoelde spleetogen.
Oud 2 oktober 2021, 12:40   #419
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gisteren ben ik nogmaals even in Frankrijk geweest voor een daguitstap.
Hoe simpel was dat om fret te krijgen in het restaurant.

Je toont je smartphone, de ober scant jouw code, en op 1 seconde is alles klaar.

Ik ben dus niet akkoord met mijn nva-bestuur ivm die pasjesmaatschappij.
Het enige positieve is natuurlijk dat ze diene kloef van Vilvoorde lekker kloten.
Was de ober gevaccineerd?
Oud 2 oktober 2021, 13:15   #420
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oma komt vaak over als een ijskoude b*tch maar eigenlijk heeft ze een warm peperkoekenhartje, vooral voor dakloze illegalen die ongevaccineerd wegkwijnen.

Oma to the rescue.
Wat jij "ijs" noemt, noem ik standvastigheid.
We hebben de voorbije 1.5 jaar zoveel windhanerij gezien aan de nazi kant, dat de vraag kan worden gesteld in hoeverre dat hele staatsapparaat santekraam geen leugenapparatus is, dat echte motieven poogt weg te moffelen achter valse.
Het was zelfs al bot lachwekkend, van dag 1. Als je op tv aankondigt dat je bedrijven en winkels gaat sluiten, dan verwacht elk recht voor de raap en zinnig mens dat er tekorten gaan zijn en de overblijvende winkels de werkdruk niet aan gaan kunnen.
En zo bleek. De overrompeling van de overgeblevenen, het hamsteren.

En direct daarna, omgekeerd. Iedereen heeft gehamsterd, wat IMPLICEERT dat ze een tijd verder kunnen zonder te kopen, want DAT is het DOEL, DAN dwingen de NAZI's rantsoeneringen af. Max zoveel per klant, zoals WC papier.
Om bovenvermelde reden totaal onnodig, zelfs het tegendeel: er gaat MINDER vraag zijn.
En zo bleek eveneens: vol blijven staande paletten met WC papier.

De enige die voor dakloze illegalen zorgen, zijn JOUW NAZI's.
Hun roverij maakt mensen dakloos, en hun dwingelandij definieert legaal en illegaal.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be