![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
vraatzucht is iets wat je overkomt of een bewuste keuze?
besmet geraken met een virus of bacterie is iets wat je overkomt of een bewuste keuze?
|
|
|
#402 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oma komt vaak over als een ijskoude b*tch maar eigenlijk heeft ze een warm peperkoekenhartje, vooral voor dakloze illegalen die ongevaccineerd wegkwijnen. Oma to the rescue. |
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel,ere wie ere toekomt,de Vlaamse regering vindt blijkbaar dat het allemaal al zot genoeg gaat.
Er komen GEEN speciale verplichtingen van "Covids-tickets" of zo voor Brusselaars die in de Vlaamse randgemeentes voor het een of ander moeten zijn...Het zal voor hen just hetzelfde zijn als voor de Vlamingen. Dit ondanks de uitdrukkelijke vraag daartoe van,bvb,burgemeester Bonte van Vilvoorde. Ach,weet je,het zou ook geen ZIN hebben,wie in godsnaam gaat dat allemaal controleren,mensen die zot willen doen gaan dan "voorbij" de "Vlaamse Rand" he,doen ze nu al.... JJ houdt blijkbaar de lijn,gedaan is gedaan..... Laatst gewijzigd door kelt : 1 oktober 2021 om 17:10. |
|
|
|
|
|
#404 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kiest er bewust voor om teveel te eten en niet te sporten, net zoals je er bewust voor kiest om te roken. Je weet dus dat je kans op hart en vaatziekten veel groter is. Vetkwab zijn is een keuze. Waarom dan geen anti Vetkwab pasje waarbij je de horeca niet binnenmag als je bmi te hoog is? Eerst naar de fitness met die vetkwabben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet als men naar de doodsoorzaak kijkt. Wel als men naar de belasting van de ziekenzorg kijkt. Omdat die ziekenzorg juist hoogtechnisch georienteerd is, en niet op "grote aantallen, en minder gesofistikeerd".
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De belastingen van rokers zorgen voor betere geneeskunde. Doe dat ook bij fastfoodketens, pizza hut, alcohol, etc... Of denken die vetlappen dat ze door een vaccin terug kunnen leven als daarvoor? Zwaarlijvigen mogen nota bene nooit te nimmer een voorbeeldfunctie zoals viroloog of minister volksgezondheid invullen. We zien in welke tirannie die ons gebracht hebben. De aarde kan die vraatzucht niet langer aan.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 1 oktober 2021 om 18:54. |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Angstige vaxxers geloven nog steeds hun zelfbedrog van onaantastbaar te zijn voor covid-19 en vinden dat ongevaccineerden die waan ook maar moeten delen, net als hun gen/vaccin bijwerkingen. ![]() Vaxxers kunnen misschien eens vertellen hoe zij besmetting van een verkoudheid vermijden? Door bewust te kiezen?
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan moet er toch een mogelijkheid zijn om niet gevaccineerden onmiddellijk te herkennen. Gevaccineerden zijn er nogal gerust in of ze besmettelijk zijn of niet. |
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dus moeten die geobsedeerde smetvrees-gevaccineerden maar in hun KOT blijven als ze te bang zijn om her/besmet te worden en anderen, zowel ongevaccineerden als gevaccineerden, met rust laten die normaal willen leven.
|
|
|
|
#410 |
|
Banneling
|
Een beetje creativiteit kan helpen om toch weer een paar schapen over de dam te krijgen
|
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de rest kan ik je geen ongelijk geven. De gevaccineerde die nog steeds schrik heeft van niet gevaccineerden neemt z'n voorzorgen maar moet niet op de kap zitten van de niet gevaccineerden, en zeker niet als de vaccinatiegraad hoog genoeg is. Ik maak mij niet ongerust over niet gevaccineerden zolang ze niet te veel op de kap zitten van wie wel is gevaccineerd. Begrippen als "chemisch spul" laat ik vallen als een baksteen. |
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lol met gevaccineerden.
Ze kruipen samen met ongevaccineerden naakt in een zweethok waar ze goed zitten te dampen samen maar weigeren categoriek na het samen zitten zweten om samen aan tafel van het bijhorend restaurant te zitten. Echt....hun mentale toestand is duchtig in de war bij gevaccineerden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2021 om 11:36. |
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De corona-vaccins zijn ook gratis voor illegalen, heeft men van heel in het begin gezegd. Het enige wat ze mogelijks gedaan hebben, is ze actiever gaan opsporen en ze ter plaatse in te spuiten. Misschien hebben sommige illegalen wel schrik om opgepakt te worden in een klassiek vaccinatiecentrum ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die illegalen lukken er in om intercontinentaal te reizen, en in een ver vreemd land toe te komen, en daar perfect de weg te weten naar de plaatsen waar je asiel kunt aanvragen, en naar ocmw ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaamse oer-katholieken denken, maar durven het niet zeggen:
eerst gedoopt worden, en dan krijg je zo maar op simpele aanvraag de b. nationaliteit.
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is best mogelijk, maar dat doet hier niets ter zake.
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren ben ik nogmaals even in Frankrijk geweest voor een daguitstap.
Hoe simpel was dat om fret te krijgen in het restaurant. Je toont je smartphone, de ober scant jouw code, en op 1 seconde is alles klaar. Ik ben dus niet akkoord met mijn nva-bestuur ivm die pasjesmaatschappij. Het enige positieve is natuurlijk dat ze diene kloef van Vilvoorde lekker kloten.
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ophoepelen, gehersenspoelde spleetogen.
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben de voorbije 1.5 jaar zoveel windhanerij gezien aan de nazi kant, dat de vraag kan worden gesteld in hoeverre dat hele staatsapparaat santekraam geen leugenapparatus is, dat echte motieven poogt weg te moffelen achter valse. Het was zelfs al bot lachwekkend, van dag 1. Als je op tv aankondigt dat je bedrijven en winkels gaat sluiten, dan verwacht elk recht voor de raap en zinnig mens dat er tekorten gaan zijn en de overblijvende winkels de werkdruk niet aan gaan kunnen. En zo bleek. De overrompeling van de overgeblevenen, het hamsteren. En direct daarna, omgekeerd. Iedereen heeft gehamsterd, wat IMPLICEERT dat ze een tijd verder kunnen zonder te kopen, want DAT is het DOEL, DAN dwingen de NAZI's rantsoeneringen af. Max zoveel per klant, zoals WC papier. Om bovenvermelde reden totaal onnodig, zelfs het tegendeel: er gaat MINDER vraag zijn. En zo bleek eveneens: vol blijven staande paletten met WC papier. De enige die voor dakloze illegalen zorgen, zijn JOUW NAZI's. Hun roverij maakt mensen dakloos, en hun dwingelandij definieert legaal en illegaal.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|