![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de nva heeft redelijk veel gemeen met het VB. Vb. naast het communautaire ook een goed deel van het sociale, vb. de inperking van vermenging van staat en vakboungd. de nva heeft alleen maar een probleem met een bepaald deeltje van het VB. Maar wees gerust, dat deeltje zal makkelijk en uiterst vlug genegeerd worden als de tijd, en de kiesuitslagen, rijp zijn. Ondertussen moeten we de andere partijen wat zand ik de ogen strooien. Zodat ze blijven mekaar flink bekampen, zelfs in hun eigen meerderheden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. "Niets is moeilijk voor hen die absoluut iets willen ". Bart gebruikte deze slogan reeds bij de verkiezingsoverwinning van 2010. Nu wil deze koekendoos op een speelse smakelijke wijze de boodschap overbrengen dat de Vlaamse onafhankelijkheid niet moeilijk te bereiken is voor hen die deze onafhankelijkheid absoluut willen. Dus is het niet verwonderlijk dat de Belgicisten gruwen van deze sympathieke koekendoos.Onbewust snappen zij ook de onderliggende boodschap. Deze koekendoos is magistrale reclame boodschap voor de Vlaamse onafhankelijkheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste forumwoordvoerder van N-VA, ik zou voorstellen dat je bovenstaande revolutionaire stellingname die diametraal indruist tegen de jarenlang gepropageerde marsrichting van de Grote Leider bij hem aanklaagt. ![]() De laatste schlemiel die het probeerde in 2005 zijn onzalige initiatief was door zowel de top van N-VA als die van de fascisten binnen de 24u afgeschoten en hij is met zijn kloten buiten gesjot. Maar hay, niets belet niemand om die onzalige weg opnieuw te bewandelen nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sukkelaar had het niet begrepen: je moet de debatfiches ernstig nemen. Ook en vooral deze van de intern afgesproken strategie.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom daar regelmatig ja en op een gegeven moment had ik contact met de gemeentediensten. Als toerist, maar niet met de toeristische dienst.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een toerist kan je niet verwachten dat die de taal van de bezochte stad heeft geleerd.Van een nieuwe inwoner daarentegen wel. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 7 oktober 2021 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Als de N-VA in 2024 haar principes nog eens verloochent, kom ik die partij leegeten" Dat belooft: Netflix is er niks tegen. ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw kortzichtige idee zou er voor zorgen dat onze welvaart een ferme deuk zou krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vriendschap is leuk en plezant maar die moet niet blijven van één kant komen. Zelfs daar waar de taalwetten gelden en duidelijk zijn wordt de Vlaming nog gediscrimineerd en vernederd. Stap maar eens een politiekantoor of gemeentedienst binnen in het Brusselse om nog maar te zwijgen over de ziekenhuizen. En ja ik heb een oplossing. De oplossing die ze overal ter wereld hanteren. Engels (lekker neutraal en wereldtaal) Maar of ze u in Luik als nieuwkomer zullen helpen in het Engels betwijfel ik dan ook weer heel erg. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2021 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Wallonië stelt dat probleem zich uiteraard niet. Noch in Engeland noch in Frankrijk of Spanje. Dat probleem stelt zich alleen bij mensen van goede wil (toch op gebied van taal) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2021 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie in het uiterst linkse sociale programma van het VB en het vrije markt liberalisme van de N-VA overeenkomsten ziet is verblind door andere, politiek weinig relevante thema's zoals anti vreemdelingen standpunten of de droomfabriek van een onafhankelijk Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie voor zijn werk enkele weken in een stad komt wonen, hoeft die inspanning niet te doen.Maar die mensen kunnen altijd beroep doen op een tolk of collega van hun firma die wel de plaatselijke taal spreekt. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 11 oktober 2021 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze Frans spreken zou dit voldoende moeten zijn en de Vlaamse ambtenaren zouden dus uit teken van goede wil ,allemaal Frans moeten spreken tegen die mensen. Hun droom is immers een tweetalig Vlaanderen en een ééntalig Wallonië en ieder wie zich daartegen verzet bezit "geen goede wil" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus pakweg een Belg van Gent verhuist naar Tokyo om er jarenlang te gaan werken in een groot internationaal Japans bedrijf moet verplicht Japans kunnen lezen en schrijven en anders nougatbollen ?
|
![]() |
![]() |