![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen gedrocht dat in auto correctie met zichzelf gaat om de wereld vol psychopaten te pleasen.
|
|
|
|
#402 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die laatste is mijn atoomtheorie. Citaat:
Maar wel zo gelukkig dat zijn zoon aan het kruis een neurose is....
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt dan van die drievuldigheden die ze in je kop rammen. Vader, Zoon, Heilige Geest. Moeder, Dochter, Heilig Hart. Waarom? Hehe.
|
|
|
|
#404 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En waar zijn mijn fans dan? Ik heb ze nog niet gezien. Dit omdat ik geen onzin verkoop zoals Jezus, maar de waarheid vertel over God en zijn bestaan in het heelal en de mensen daar veel te dom voor zijn er ook maar iets van willen te begrijpen. Maar nog wel steeds die ouwe gek aanbidden of menen dat het heelal uit een oerknal is ontstaan.
|
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Vader, de Zoon en de Heilige Geest zijn 1.
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2 Thessalonians 2:1 Now we beseech you, brethren, by the coming of our Lord Jesus Christ, and by our gathering together unto him,
2 That ye be not soon shaken in mind, or be troubled, neither by spirit, nor by word, nor by letter as from us, as that the day of Christ is at hand. 3 Let no man deceive you by any means: for that day shall not come, except there come a falling away first, and that man of sin be revealed, the son of perdition; 4 Who opposeth and exalteth himself above all that is called God, or that is worshipped; so that he as God sitteth in the temple of God, shewing himself that he is God. 5 Remember ye not, that, when I was yet with you, I told you these things? 6 And now ye know what withholdeth that he might be revealed in his time. 7 For the mystery of iniquity doth already work: only he who now letteth will let, until he be taken out of the way. 8 And then shall that Wicked be revealed, whom the Lord shall consume with the spirit of his mouth, and shall destroy with the brightness of his coming: 9 Even him, whose coming is after the working of Satan with all power and signs and lying wonders, 10 And with all deceivableness of unrighteousness in them that perish; because they received not the love of the truth, that they might be saved. 11 And for this cause God shall send them strong delusion, that they should believe a lie: 12 That they all might be damned who believed not the truth, but had pleasure in unrighteousness. 13 But we are bound to give thanks alway to God for you, brethren beloved of the Lord, because God hath from the beginning chosen you to salvation through sanctification of the Spirit and belief of the truth: 14 Whereunto he called you by our gospel, to the obtaining of the glory of our Lord Jesus Christ. 15 Therefore, brethren, stand fast, and hold the traditions which ye have been taught, whether by word, or our epistle. 16 Now our Lord Jesus Christ himself, and God, even our Father, which hath loved us, and hath given us everlasting consolation and good hope through grace, 17 Comfort your hearts, and stablish you in every good word and work.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 12 oktober 2021 om 09:16. |
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat verhaaltje van de zogenaamde zondeval is een dikke leugen. Maar ik ben er om de mensheid te prijzen voor al het goeds dat ze hebben gedaan.
|
|
|
|
#409 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat werkelijk zo? Is de mens echt goed? Ik zie wel goede intenties en ingelepelde goede gevoelens omdat je moreel standpunt x of y inneemt. Maar ik zie geen goede mensen, we zijn allemaal zondaars en het vereist veel moeite voor velen tegen hun aangeboren natuur in te gaan.
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je geen Engels kunt Harrie, de sequentie aan beelden is bedachtzaam en schept een plaatje van beïnvloedbare geesten. De mens WAS goed, maar we zijn nu geboren in een ander evenbeeld dat ons geestelijk hervormd. Deze wereld en al diens koninkrijken staan onder invloed van boze overmachten.
https://m.youtube.com/watch?v=WBZJJnTbUIQ Edit: hoor trouwens hoe hij deze huidige toestanden voorspelde en nu realiteit zijn. Na de 10e minuut. “The next time they come to take your freedoms away to protect your health; watch it closely.”
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 12 oktober 2021 om 09:35. |
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De mens is wezenlijk goed en dat heeft de geschiedenis ook bewezen, veel beter te zijn dan die primitieve God van de oude Bijbel, veel meer te weten en te kunnen.
Maar nu nog mijn nieuwe Bijbel lezen.
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En vooral mijn nieuwe Bijbel niet te willen lezen.
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het is helemaal niet moeilijk in de wereld ook al het goede te zien.
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Studies indicate that PFOA and PFOS can cause reproductive and developmental, liver and kidney, and immunological effects in laboratory animals. Both chemicals have caused tumors in animal studies. https://www.epa.gov/pfas/basic-information-pfas Terwijl voeren ze oorlog tegen de natuur en mens en herscheppen ze de geest naar die van de antichrist om over te gaan tot transhumanisme. Het is letterlijk een strijd voor de geest. We moeten geen sprookje over ongemakkelijke waarheden plakken. Ze vergiftigen ons en passen onze biologie op dat vergif aan, eerder dan het zuiverende water te kiezen. Jozua 24:15 Doch zo het kwaad is in uw ogen den Heere te dienen, kiest u heden, wien gij dienen zult; hetzij de goden, welke uw vaders, die aan de andere zijde der rivier waren, gediend hebben, of de goden der Amorieten, in welker land gij woont; maar aangaande mij, en mijn huis, wij zullen den Heere dienen!
|
|
|
|
#415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hehe.
Anekdote: Echtgenoot tegen zijn vrouw: "Kan ik van enige betekenis zijn voor je mentaal, spiritueel, fysiek? Vrouw: "Neen." Kind nog misschien? Mwoa, hoeft niet. Dan zijn we uitgepraat hé. Slaapwel. Lichten uit.
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
...
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 12 oktober 2021 om 09:59. |
|
|
|
|
|
#417 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je bent een atheïst. Citaat:
Dat heb ik je al vele malen eerder verzocht. Citaat:
Maar de ware overwinning is mijn atoomtheorie. Citaat:
Staat in de Bijbel bij Jesaja. Jesaja 45:7 Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen. En net als God is ook de mens goed en kwaad. Maar de joden zijn een leugenachtig volk. De waarheid is pas in mijn atoomtheorie.
|
|
|
|
#418 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet 1, maar een drie-eenheid.
|
|
|
#419 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En toen kwam er een varkentje met een lange snuit en het verhaaltje is uit.
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe onzinnig dat allemaal toch is. God (die alles kan en alles op voorhand weet) moet ons zijn 'zoon' sturen om ons te verlossen. En dit door hem te te sterven aan een kruis. Twee duizend jaar geleden. Zijn de Amazone-indianen ook verlost?
|
|
|
|