![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kom even terug op een rijbewijs. er zijn mensen die nooit een rijexamen hebben afgelegd en die hun hele leven auto hebben gereden zonder ooit iemand dood te rijden of zelfs maar te kwetsen. Er zijn er ook die, ondanks een rijbewijs, wel iemand hebben gekwetst en zelfs doodgereden. Volgens u is dat voldoende om het rijbewijs af te schaffen want het werk toch niet. Natuurlijk kan je de theorie van 2 maten 2 gewichten hanteren om uw theorie te bewijzen. Maar daar trap ik niet in.
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er bestaan ook geen round-earthers, enkel Flat-earthers.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stoppen voor het rood omdat je 'gelooft' dat dit veiliger is...de aarde draait rond de zon hoor dat is al honderden jaren geen punt van discussie meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nejm.org/doi/full/10.105...=featured_home Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2021 om 16:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens. De vaccinatie status heeft weinig te maken met besmettelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nooit iemand over horen zeiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel ben een beetje egoist, ik heb het spel meegespeeld en heb me laten vaccineren zoals miljarden en derhalve wil ik mijn vrijheid terug, als er dan nog maatregelingen nodig zijn om de ziekenhuisopnames mbt covid te beperken dan moeten die worden opgelegd aan de antivaxxers, simpel... Laatst gewijzigd door edwinp : 15 oktober 2021 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan je een wet stemmen die het verplicht om te ademen bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je iedereen de kans moet geven, en vanaf iedereen die kans heeft gehad mag je gewoon doorgaan. Als ziekenhuizen dan nog overbelast zouden geraken is dat gewoon SPIJTIG VOOR HUN
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nu juist gans het punt: de correlatie tussen "het virus niet doorgeven" en "gevaccineerd zijn" is vrij laag. Zie de studie uit Qatar die na 5 maanden zelfs uitkomt op 20%. Indien hetgene jij gelooft waar zou zijn, dan hadden die vaccinatie pasjes wel zin. Maar dat is dus gewoon het geval niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2021 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er waren destijds ook antigordelaars, die beweerden ook dat zonder gordel in een frontale botsing betrokken worden veiliger was, omdat ze dan uit het vermorzelde voertuig konden geslingerd worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de medische sector de eventuele overbelasting door antivaxxers wil vermijden door deze te beperken in hun vrijheid dan doen ze maar, zoals IEDEREEN heeft mogen ondervinden in den beginne |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een rijbewijs om een voertuig te mogen besturen vergelijken met zelfbeschikking over je gezondheid en je lichaam, schaam jezelf voor dergelijk gebrek aan geestelijk vermogen tot redeneren. Hoe oud was je weer?
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan met je gehoorzaamheid toch nog altijd niet je volledige vrijheid terugkreeg? Want nu moet je overal een pasje tonen en dat moest je vroeger helemaal niet voor diezelfde vrijheid. ![]() Behalve dat je al op je knieën ging liggen en nog steeds niet je vrijheid terugkreeg en dus nog steeds niet beseft hoe ze je voor de gek houden, ben je nog voorstander van verdere vrijheidsberoving door medische drogredenen voor iedereen en dus ook voor jezelf. Je zou best er eens over nadenken wat vrijheid eigenlijk is. ![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en indertijd was dat niet eens zo fout. toen kreukelde een auto nog volledig in elkaar en was uw overlevingskans binnenin miniem. eruit vliegen was waarschijnlijk niet beter, maar het verschil was veel minder groot dan met een moderne auto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |