![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de tijd is niet meer zo ver af dat federale regeringsonderhandelingen gevoerd gaan moeten worden met tolken, omdat de deelnemende Vlamingen evengoed Frans gaan kunnen als de Franstaligen al zo lang hun Nederlands "kunnen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onderhandelaars moeten weigeren nog langer in het Frans te onderhandelen. Want zou benadelen zij zichzelf tegenover de Waalse onderhandelaars die wel in hun moedertaal onderhandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb misschien veel meer contact met buitenlanders dan u denkt en ook niet altijd dezelfde maar op alle niveaus en in diverse regios en landen. Wat ik vast stel is dat ze de Hollanders niet zo graag zien in het buitenland. Alleen al door het feit dat hij denkt dat hij alles beter weet en Holland boven alles verkondigt ten pas en ten onpas terwijl hijzelf liefst in het buitenland woont of verblijft ......? Zelf blijf ik ze waarderen voor hun vlijt, practisch aanpakken en perfecte landelijke infrastructuur zowel op het land als op het water. Nederlandse beambten zijn een voorbeeld van hoe het zou kunnen en moeten. Maar ik blijf een Belg, graag gezien in het buitenland en heb niet nodig dat anderen komen vertellen hoe het hier moet.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 7 november 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteraard ligt dit in Frankrijk anders... En wellicht ook in Italië en Spanje (geen vrienden van Nederland in de EU). Wat de Hollandse betweterigheid betreft: ja, die bestaat echt. Ik heb die aan de eerste hand ondervonden, maar die is ook handelbaar. Sowieso mogen Nederlanders hier blijven posten en zullen Nederlandse invloeden Vlamingen helpen in hun ontvoogdingsstrijd. De Belg is de minst coole nationaliteit van Europa. Ik heb al veel minachting gezien en men heeft me eens verteld "man, stel jezelf toch liever voor als Nederlander dan als 'Belg'" Volgens die Engelsman was de Belg een Vlaming onwaardig. Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt helemaal.
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over onze overheid wil ik het ook al niet hebben de Hollandse is veel efficiciënter, hier gaat het om de postjes. En de Nederlandse winkelmeisjes zijn veel vriendelijker dan de onze maar ook dat komt door de vabonden en het linkse pampelbeleid. Maar laat mij maar zijn wie ik ben, Belg.
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan komt u op andere plaatsen dan ik, ik heb nog nooit minachting gezien tegenover de Belg behalve waar het om concurentie gaat maar dat zal wel overal gelijk zijn.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 7 november 2021 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit gezegd hebbende: het beste bedrijf waarvoor ik gewerkt heb was in Zwijndrecht. De gezelligste werksfeer echter, neen, dat is in Nederland beter. Het bedrijf kwam echter dichtbij, dat wel. Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal ziet de flamingantistanen doen aan secundaire emo-coping om hun persoonlijk falen aan anderen te wijten.
Of ze trollen wat op een forum…
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Meer dan wat reposten van echte bijdragen zit er echt niet in tijdens dit hooggeleide sabatjaar.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 november 2021 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het leven is met horten en stoten, maar een loser ben ik niet. Zwak non-argument mijns inziens en we zullen zien waar we over tien jaar staan. Sowieso is het een punt dat Vlaamse Belgicisten onderdanig staan in het communautaire hier. Dat is geen winnaarsmentaliteit. Je moet dit willen zien wel. Ik ga zeker geen voorbeelden aanhalen, maar kan het heel goed gezien ik er vorige week nog aangevallen heb hier.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Neen dus. Dat is de typische spruitjesluchtmentaliteit van de flamingantistaner. Zich terugplooien in hun reservaatje waar het tussen hun oren monocultureel en gemakkelijk is.
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
In welk land of stad zou een taalgroep dat 7-9% van de bevolking is een permanente politieke oververtegenwoordiging hebben ? Er zijn nog Vlaamse steden waar 10% van de mensen een andere taal spreken. Weet u wat de Flamingantistanen daar zeggen ? Aanpassen of ophoepelen. Maar die 7% in Brussel moet volgens hen wel in eigen taal bedient worden En de Vlaamse strijd heeft dat afgedwongen ook. En dat willen die zelfverklaarde echten dan gaan opgeven….? Wat een misprijzen voor de Vlamingen en de echte Vlaamse politici die zo’n overwinning behaald hebben.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 november 2021 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij bent veel meer met haat vervuld dan ik ooit zal zijn. Je ziet het alleen zelf niet in. Daar houdt het voor me op. Je snapt waarschijnlijk niet eens waarom.
Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Doch dit is geen antwoord op het feit dat het hyperdom zou zijn als Vlaming Brussel op te geven. U geeft ook geen enkele argumentatie waarom we zoveel zelfhaat als Vlamingen zouden moeten hebben om DE verwezenlijking van de Vlaamse voorouder-politici zomaar op te geven.
![]() |