![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne kleine heeft sinds meer dan een jaar al een masker op op school. Dat zal nu de nieuwe manier zijn die voor de komende tientallen jaren gangbaar is he. Ze zijn gewoon zot. Dat zijn ze in maart 2020 geworden, en dat zijn ze nog altijd. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2021 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ongeacht de wijsheid van zijn keuze om op te roepen contacten te beperken en de dag erna het omgekeerde te doen, WTAF wil Van Ranst zich moeien in geopolitiek? Heeft hij een bijbaantje bij de CIA? Why is the Western Sahara conflict heating up? Citaat:
Western Sahara under Moroccan occupation - an explainer https://left.eu/content/uploads/2019...a-1400x733.jpg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst die wat gaat dansen op de nationale feestdag van Marokko ... Marokko dat zijn onderdanen die illegaal in België zijn niet wil terugnemen én er alles aan doet om diegenen die hier wel legaal zijn blijvend aan hun thuisland te binden ... Van Ranst dient tegen een muur gezet te worden vanwege landverraad, los van zijn keihypocriete houding inzake corona. En van hem zo spastisch te zien dansen krijgen ik bijna een elliptische aanval, dat is poging tot doodslag.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel waarschijnlijk vertrekken binnenkort weer honderdduizenden mensen richting Franse skigebieden, dus die maatregelen zijn relevant voor ons. Er zal hier en daar ook wel eens een Vlaams kind zijn dat in een Franse school is ingeschreven - maar dat zullen zeker geen enorme aantallen zijn. Dus niet relevant voor de lezers van onze kranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...14262775746561 Citaat:
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...86169450319872 Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Narcistisch ventje en ooit valt die wel van zijn sokkel. Hij wordt nu al gehaat.
Moslims vinden hem natuurlijk prachtig, maar dat heb ik al eerder opgemerkt. Een kinderhand is snel gevuld. Ik merk dat wel vaker in die groep. Wat slijmen en hoppa, ze eten uit je hand. Een groot probleem ook: de hoofdreden van de torenhoge corruptie in moslimlanden. Eerlijk is eerlijk. De waarheid. Zeer vervelend voor mensen die wel oprechtheid hoog in het vaandel dragen. MVR weet waarschijnlijk niet waar hij aan meedeed verder, hij zoekt gewoon aandacht en bondgenoten die hem clansgewijs ondersteunen in zijn fragiele ego. Laatst gewijzigd door Weyland : 8 november 2021 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ziekenhuizen Nederlands-Limburg kreunen onder toestroom coronapatiënten en vragen annulatie grootschalige events Denk je niet eerder dat deze discrepantie er is omdat men hier in Vlaanderen niet verder wil verstrengen in de scholen maar wel het laaghangend fruit van de 'grootschalige events' in het vizier heeft en dat de pers voor deze discussie wel bereidwillig een platform biedt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grappig hoe MVR mijn Twitter geblokkeerd heeft, maar nu ik geen Twitter-account meer heb (gedesactiveerd) zijn tweets terug kan lezen (bah). Sowieso ga ik die niet te veel aandacht schenken, maar hypocriet is hij zeker.
Ik vraag me af of hij dit jaren kan volhouden en nog steeds van status genieten. Laatst gewijzigd door Weyland : 8 november 2021 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik wordt kwader met de minuut dat ik eraan denk. Dit is gewoon zo fout dat het niet te bevatten is.
Hij vraagt om sociale contacten te vermijden , dat zijn dus uw familie en vrienden. En hij gaat daar effe met wildvreemden dansen. Dan kan als statement tellen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 8 november 2021 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten liggen de ziekenhuizen niet vol met schoolkinderen. Ze liggen vol met (al dan niet gevaccineerde) ouderen met comorbiteiten. Ipv niet-selectief de samenleving op slot te willen gooien zou men zich beter focussen op de groepen die al sinds de start voor het gros van de problemen zorgen. Zorg er voor dat (a)die groep zichzelf maximaal beschermt en (b) aanvaardt als samenleving dat er sowieso een deeltje van die groep zal sterven. Wat is er trouwens mis met eigen verantwoordelijkheid? Is het zo vreemd dat de groep die de meeste risico's loopt zich uit eigen beweging beschermt? Is dat een vies concept tegenwoordig? Moet de overheid ons echt als babies behandelen en gaan bepalen wie wat waar en wanneer mag doen? Ik word er ongemakkelijk van als ik die jonge kinderen daar zie zitten met dat masker. Het remt hun ontwikkeling en het versterkt het idee dat ze in een gevaarlijke wereld leven. Ze leven al in een ongelooflijk complexe wereld die meer en meer ontmenselijkt en dan gaan we ze nog behandelen alsof het allemaal rondwandelende moordenaars zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De reden waarom zoveel mensen deze verplichting aanvaarden is me een compleet raadsel en volledig tegen de Belgische mentaliteit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik vind dat normaal. Ik moet niet op de hoogte zijn van elke scheet die ze in Frankrijk laten. Dat is trouwens van geen belang aangezien Frankrijk geen zeggenschap heeft over maatregelen op Belgisch grondgebied.wie daar wel veel invloed op heeft, dat is ene Marc van ranst. Een risicopatient die liefst iedereen thuis zou hebben en die het ok vindt dat 11 jarigen met een muilband rondlopen terwijl.hij staat te hijgen tussen allemaal andere risicopatienten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ging door volledig conform de geldende maatregelen.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 november 2021 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarna begon de (misplaatste) patriotische trots over hoe de Belg streng en kordaat van aanpakken wist vergeleken met de lakse Hollander die 'alleen maar aan geld denkt'. Tijden zijn veranderd intussen. Onherkenbaar. Die paniek heeft echter heel de wereld authoritair gemaakt en een nieuwe tijd ingeluid. Deze pandemie heeft trouwens dit forum ook veel interessante posters gekost. Mensen die het voor bekeken hielden omdat ze geen vreugde meer putten uit dit medium. Zonder die pandemie waren djimi, Demper, Derk, JvdB, e.a., hier ongetwijfeld nog. Laatst gewijzigd door Weyland : 8 november 2021 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het punt niet he, maar blijkbaar is het weer te moeilijk om dat te snappen zie ik. Praat maat weer recht wat krom is, tis eens iets anders.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |