![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doch, in die binnenhuisevenementen, daar zitten toch ook rijke gepensioneerden bij, of de kinderen van. Ik denk dat de burgemeester annex gemeenteraad iets te vlug heeft beslist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er wat ervaring mee, die oudjes zitten constant te kakken op het uitgaansleven en jongeren. Zeker als die dan nog buitenstaanders zou aantrekken, dat was al voor de Corona het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar die hangjongeren zijn die alleen maar in Knokke ongewenst? Het is een beetje de prijs van het succes, Knokke is heel het jaar open terwijl je in Blankenberge bv. buiten het seizoen in je blote reet op straat kan lopen. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 november 2021 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet naar Knokke wegens te veel dikke nekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals in veel mondaine badsteden zijn er veel strontvliegen die doen of ze rijk zijn. Dat zijn doorgaans de grootste snobs. Dat wil niet zeggen dat iedereen zo is. Veel echte rijken stoppen zich weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is de vorige weken toch uitgebreid en vergezeld van geruzie tussen partijen en bestuursniveaus in de pers aan bod gekomen? Als de gouverneur had gezegd "Geen sprake van", dan had die burgemeester die beslissing wellicht niet aangedurfd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans hoorde ik gisteren (of eergisteren) gouverneur Decaluwe op de radio vertellen dat hij geen voorstander is van de beslissing in Knokke. En hij is ondertussen niet de enige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Zei hij ook waarom hij geen voorstander is? Ik denk, omdat het makkelijker voor iedereen is als dat federaal beslist wordt. De meeste Europese landen hebben vorig jaar gemerkt dat lokale lock-downs niet werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dit nu het nieuwe normaal? De samenleving moet zich aanpassen aan de bezetting van de ziekenhuizen? Zelfs op micro-niveau? Omdat er 9 man op intensieve ligt in 1 bepaald ziekenhuis?
Wat is het volgende: rantsoenering van vrijheid afhankelijk van de bezetting van de ziekenhuizen? - "deze winter kan u niet gaan skieen want 80% van de ziekenhuisbedden zijn gevuld" - "Vandaag kan maar 10% van de cafees opengaan want 70% van de IC ligt vol" Men is van het paadje af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door alpina : 8 november 2021 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gouverneur Decaluwé: ‘Burgemeesters van Knokke en Houthulst hebben onderbouwde beslissing genomen’ Viroloog Marc Van Ranst vindt het niet goed dat er nu een versnipperd coronabeleid ontstaat. ‘Als men extra maatregelen wil nemen, denk ik dat men die beter federaal zou nemen of in ieder geval in een groter gebied dan in één gemeente’, zei de viroloog zondagavond in VTM Nieuws. Gouverneur Decaluwé gaat niet akkoord. ‘We krijgen vanuit de federale regering net een toolbox om zelf maatregelen te nemen. Ofwel doe je daarmee aan micromanagement in de gemeenten waar dat nodig is, ofwel doe je niets tot het te laat is’, besluit hij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=pschauvzxWw "De Nieuwe Orde (Episode 1/19) : De Kleine Dictators"
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs onze geliefde mega-virus-expert Mr Van Ranst moet toch een beetje lachen met die gasten in Knokke...
Dat mag toch wel iets betekenen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lockdowns komen stilaan dichterbij. Goei vaccins heel goei vaccins
Coronavirus. Mogelijk verstrengingen na 19 november Ik zou voor alle zekerheid toch nog eens naar de kapper gaan want anders zou je haar weer eens heel lang kunnen worden ![]() https://www.demorgen.be/nieuws/live-...mber~bef52bf0/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2021 om 07:56. |
![]() |
![]() |