![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dat toch echt alleen maar denken als je nog niet veel ervaren en gezien hebt in de echte wereld. Sorry, maar als je incapabel bent om door dergelijke simplistische complotnonsens door te kijken, dan ben je een gelovige die in een tunnelvisie zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "het volk" zoveel tijd in haar eigen fascisten stak als in de islam, waren wij nooit aan deze tirannie onderworpen. Aldud krijgt "het volk" wat haar toekomt.
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vleugeltjes.... Die is precies een paar keer teveel door de carwash gegaan.... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 17 november 2021 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dat zijn oren niet ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Heel toevallig in het nieuws vandaag: Een studie van de KU Leuven wijst uit dat 1 op de 10 Vlamingen gelooft in hetgeen in mijn openingspost wordt uiteengezet...!
Bron: https://www.hln.be/binnenland/studie...eren~abf1c37f/ Ik vind dit al bij al heel veel...!
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken ook zo iemand, als ik dan zeg dat er jaarlijks 60 miljoen mensen bijkomen per jaar staan ze wel met de mond vol tanden. Om de wereldbevolking te reduceren moet je jaarlijks dus meer dan 60 miljoen mensen afslachten, dat rekensommetje is voor die gasten al moeilijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die 11% die denkt (HOOPT !) dat het iemands' plan is om de wereldbevolking te reduceren, iets te vrolijk zijn wensen voor werkelijkheid neemt, maar hoop doet leven zegt men !
Dat geeft MIJ dan weer hoop, want dat wil zeggen dat er een veel groter deel dan 11% van de Vlamingen wel degelijk in het geniep even grootse genocidaire fantasmen heeft als ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat werkt iets trager
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zie de Chinezen wel in staat om zo iets op de wereld los te laten, maar dan eerder om de wereldeconomie te destabiliseren. De machtshebbers in China treuren niet om een paar tienduizend doden.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 november 2021 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot op vandaag, 60 milj. Komt in het zicht.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tij is gekeerd en dat is uiteraard georchestreerd. Terwijl ze van onze volgende generatie sodomieten maakten, bereidde miljarden zich voor om de nieuwe wereldspeler te worden. Aangezien die overmacht haar manier van werken reeds hier toegepast wordt, denk ik dat de enige uitweg nog Alaska of de dood is.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er maar 1 of 5 of 10% overblijft moet er niks meer onderhouden worden.
Het zou wel logisch zijn, de fittest overhouden en de zwakkeren laten sterven. Iedere kweker van dieren probeert dat ook, behalve broodfokkers die kweken verder met zieke en erfelijke kwalen.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, nog 55 miljoen en we zijn er... Dan krijgen we de wereldbevolking stabiel. Let wel, je moet er jaarlijks 60 miljoen extra afmaken hé. Nu zitten we aan 5 miljoen op 2 jaar. Tzijn echt wel prutsers, die mannen die een genocide wilden plegen. Beter eens in de leer gaan bij nonkel dolf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles heeft onderhoud nodig. En we hebben het niet alleen over onderhoud natuurlijk. De maakindustrie, wie gaat dat voor zijn rekening? Wie gaat er die elite nog voorzien van hun wagens, technologie, huizen, kledij, eten, enz? Ze gaan dat in hun dystopische samenleving allemaal zelf doen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten al aan 5 miljoen.
![]() |
![]() |
#40 |