Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2021, 10:10   #21
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dit clubje bestaat, en hoewel ik er niet ontegensprekelijk namen op kan plakken zal ik er een licht op werpen. Quasi elk bedrijf op de wereld, van de voedingsindustrie tot big tech, is in handen van welgeteld 2 steenrijke investeringsgroepen: Blackrock en Vanguard. Er is ook nog Berkshire Hathaway van Warren Buffet. Je kan van bedrijven zoals coca cola zien welke investeringsgroepen erachter zitten (trek het na, die 2 zijn overal hoofdaandeelhouder), maar die investeringsgroepen weigeren hun aandeelhouders bekend te maken. Aangezien deze 2 groepen letterlijk alles bezitten, is het logisch dat dit de rijkste mensen ter wereld zijn. Ver boven de geregistreerde rijkste mensen zoals Elon Musk en Bill Gates.

Bill Gates financiert al decennia verschillende projecten op de wereld via zijn “foundation”. Een lucratieve constructie om belastingen mee te vermijden en geopolitiek te beïnvloeden. Je kan er ongestoord en ongemerkt terroristen mee financieren om regio’s te destabiliseren. Diezelfde Bill Gates is nu de grote man achter de experimentele gentherapie van Pfizer. In mijn ogen is de inenting van Pfizer een wapen om de immuunsystemen van de mensheid kapot te maken en tegen ons te keren. Covid is slechts het excuus om het gebruik van deze therapie te rechtvaardigen. De afgekochte media moeten angst zaaien over covid, en vertrouwen creëren in Pfizer om ons dit vergif te doen slikken. De politiek moet onze burgerrechten omzeilen via een pandemiewet, om ons wettelijk tot de genocide te verplichten.

Het is wetenschappelijk aangetoond dat inenting met Pfizer de transmissie van covid niet stopt. Het is ook aangetoond dat er kans is op grote schade door inenting. Het is ook aangetoond dat gezonde mensen quasi nooit levensbedreigend ziek worden door covid. Deze 3 zaken samen maken verplichting totaal onnodig en zelfs misdadig. Er is geen enkel, maar dan ook geen enkel zinnig argument voor.

Maar om 1 of andere reden blijft de overheid pushen. Die reden is dat de inenting van Pfizer een genocidewapen is. Bill Gates, de man achter dit hele project, is de poort tussen de mensheid en de duistere figuren van het elitaire clubje dat bepaalt wat er op aarde gebeurt. De Rockefellers en de Rothschilds. De families die vinden dat we met te veel zijn, en die er iets aan willen doen
Eurosceptic, zie je nu zelf niet in dat dit een extreem kinderlijk naieve kijk op de dingen is?
Je kan dat toch echt alleen maar denken als je nog niet veel ervaren en gezien hebt in de echte wereld.

Sorry, maar als je incapabel bent om door dergelijke simplistische complotnonsens door te kijken, dan ben je een gelovige die in een tunnelvisie zit.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 10:11   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Met wat, inteelt? Veel te veel mentale problemen met die gasten, elk islam land is een debiele tirannie, waarom zou dat opeens anders zijn hier?
Dat is dan niets om u nog zorgen over te maken.
Als "het volk" zoveel tijd in haar eigen fascisten stak als in de islam, waren wij nooit aan deze tirannie onderworpen.
Aldud krijgt "het volk" wat haar toekomt.
Oud 17 november 2021, 10:20   #23
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Oh, maar je bent niet mee he.

Ik zie posts verschijnen door antivaxx complotgekken die nu al spreken dat het pas tegen 2027 zal gebeuren : "the rapture" : de goeden, de ongevaccineerden zullen opgenomen worden in het rijk der hemelen (in casue het paradijs op aarde) en de slechten, de gevaccineerden zullen vergaan tot stof en as.

En in 2027 zullen ze er ongetwijfeld nog een paar jaar bijdoen enzovoort, ad infinitum.

Dat is gewoon een eeuwenoude religieuze fantasie in een antivaxx jasje.

Grow up man.

Klopt allemaal, ik heb dit allemaal al lang zien aankomen, vandaar mijn nickname
Oud 17 november 2021, 10:24   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Klopt allemaal, ik heb dit allemaal al lang zien aankomen, vandaar mijn nickname
'k dacht dat die van Blondie kwam....
Oud 17 november 2021, 10:24   #25
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Er staat wel een heel rare engel in uw avatar.
Die vleugeltjes.... Die is precies een paar keer teveel door de carwash gegaan....

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 november 2021 om 10:26.
Oud 17 november 2021, 10:32   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er staat wel een heel rare engel in uw avatar.
Die vleugeltjes.... Die is precies een paar keer teveel door de carwash gegaan....

Zijn dat zijn oren niet ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 10:32.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 10:33   #27
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Heel toevallig in het nieuws vandaag: Een studie van de KU Leuven wijst uit dat 1 op de 10 Vlamingen gelooft in hetgeen in mijn openingspost wordt uiteengezet...!

Bron: https://www.hln.be/binnenland/studie...eren~abf1c37f/

Ik vind dit al bij al heel veel...!
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 10:37   #28
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Heel toevallig in het nieuws vandaag: Een studie van de KU Leuven wijst uit dat 1 op de 10 Vlamingen gelooft in hetgeen in mijn openingspost wordt uiteengezet...!

Dat is zelfs extreem veel

Ik ken ook zo iemand, als ik dan zeg dat er jaarlijks 60 miljoen mensen bijkomen per jaar staan ze wel met de mond vol tanden. Om de wereldbevolking te reduceren moet je jaarlijks dus meer dan 60 miljoen mensen afslachten, dat rekensommetje is voor die gasten al moeilijk.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 10:43   #29
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier gaat het om het virus dat zou gemaakt zijn om de wereldbevolking te reduceren. Als dat werkelijk de bedoeling was, dan hebben ze wel een heel slecht virus gemaakt. Jij aan de andere kant hebt het over een vaccin dat op mysterieuze wijze ergens in de toekomst plots iedereen dood gaat laten vallen, waarna de 1% elite zelf de riolen gaat beginnen onderhouden...Uw theorie is nog net iets dwazer dan die van die 10%
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 10:46   #30
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Uw theorie is nog net iets dwazer dan die van die 10%
Ik denk dat die 11% die denkt (HOOPT !) dat het iemands' plan is om de wereldbevolking te reduceren, iets te vrolijk zijn wensen voor werkelijkheid neemt, maar hoop doet leven zegt men !

Dat geeft MIJ dan weer hoop, want dat wil zeggen dat er een veel groter deel dan 11% van de Vlamingen wel degelijk in het geniep even grootse genocidaire fantasmen heeft als ik
Oud 17 november 2021, 10:46   #31
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier gaat het om het virus dat zou gemaakt zijn om de wereldbevolking te reduceren. Als dat werkelijk de bedoeling was, dan hebben ze wel een heel slecht virus gemaakt. Jij aan de andere kant hebt het over een vaccin dat op mysterieuze wijze ergens in de toekomst plots iedereen dood gaat laten vallen, waarna de 1% elite zelf de riolen gaat beginnen onderhouden...Uw theorie is nog net iets dwazer dan die van die 10%
jamaar daar hebben we dan weer het vaccin voor gemaakt he

dat werkt iets trager
Oud 17 november 2021, 10:46   #32
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

'k Zie de Chinezen wel in staat om zo iets op de wereld los te laten, maar dan eerder om de wereldeconomie te destabiliseren. De machtshebbers in China treuren niet om een paar tienduizend doden.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 november 2021 om 10:47.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 10:47   #33
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat is zelfs extreem veel

Ik ken ook zo iemand, als ik dan zeg dat er jaarlijks 60 miljoen mensen bijkomen per jaar staan ze wel met de mond vol tanden. Om de wereldbevolking te reduceren moet je jaarlijks dus meer dan 60 miljoen mensen afslachten, dat rekensommetje is voor die gasten al moeilijk.
We zitten toch aan 51600000 milj.
Tot op vandaag, 60 milj. Komt in het zicht.
Oud 17 november 2021, 10:48   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Nulleke te veel.
Oud 17 november 2021, 10:51   #35
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

10% hielden de nazi ook niet tegen. Daarvoor was een internationale samenwerking nodig die duizendtallen welopgevoede en moedige mannen vereisten.
Het tij is gekeerd en dat is uiteraard georchestreerd. Terwijl ze van onze volgende generatie sodomieten maakten, bereidde miljarden zich voor om de nieuwe wereldspeler te worden.
Aangezien die overmacht haar manier van werken reeds hier toegepast wordt, denk ik dat de enige uitweg nog Alaska of de dood is.
Oud 17 november 2021, 10:52   #36
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als er maar 1 of 5 of 10% overblijft moet er niks meer onderhouden worden.

Het zou wel logisch zijn, de fittest overhouden en de zwakkeren laten sterven.
Iedere kweker van dieren probeert dat ook, behalve broodfokkers die kweken verder met zieke en erfelijke kwalen.
Oud 17 november 2021, 10:52   #37
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, nog 55 miljoen en we zijn er... Dan krijgen we de wereldbevolking stabiel. Let wel, je moet er jaarlijks 60 miljoen extra afmaken hé. Nu zitten we aan 5 miljoen op 2 jaar. Tzijn echt wel prutsers, die mannen die een genocide wilden plegen. Beter eens in de leer gaan bij nonkel dolf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 17 november 2021, 10:56   #38
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er maar 1 of 5 of 10% overblijft moet er niks meer onderhouden worden.

Het zou wel logisch zijn, de fittest overhouden en de zwakkeren laten sterven.
Iedere kweker van dieren probeert dat ook, behalve broodfokkers die kweken verder met zieke en erfelijke kwalen.
Nee. Je moet eens een jaar geen onderhoud doen aan infrastructuur. Nutsvoorzieningen, dat regelt zichzelf zeker. Man toch. Elke keer weer ben ik verbaasd over welke onzin sommigen kunnen uitkramen, maar dit slaat toch wel alles.

Alles heeft onderhoud nodig. En we hebben het niet alleen over onderhoud natuurlijk. De maakindustrie, wie gaat dat voor zijn rekening? Wie gaat er die elite nog voorzien van hun wagens, technologie, huizen, kledij, eten, enz? Ze gaan dat in hun dystopische samenleving allemaal zelf doen zeker?
Oud 17 november 2021, 10:58   #39
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, nog 55 miljoen en we zijn er... Dan krijgen we de wereldbevolking stabiel. Let wel, je moet er jaarlijks 60 miljoen extra afmaken hé. Nu zitten we aan 5 miljoen op 2 jaar. Tzijn echt wel prutsers, die mannen die een genocide wilden plegen. Beter eens in de leer gaan bij nonkel dolf.
Het begint op gang te komen he?
We zitten al aan 5 miljoen.
Oud 17 november 2021, 11:01   #40
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Het begint op gang te komen he?
We zitten al aan 5 miljoen.
Op 19 maand, dat is 20 keer te weinig om status quo te blijven, laat staan de bevolking te decimeren.

Slecht gerief, dat virus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be