![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vorig jaar in oktober/november hadden we een golf, en dit jaar in oktober/november hebben terug een golf. al de rest waren wat onbeduidende rimpels, vooral veroorzaakt door de maatregelen. zoals al iedere keer moet men gewoon hetzelfde doen als men voor de haast identieke ziekte griep doet. maar alleen mag men dat niet zeggen, want dan zijn de mensen niet bang genoeg ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Corona. Die mens is nog fysiek en mentaal de helft van wat hij vroeger was, maar spreken kon hij prima. Stappen ging, maar zeer moeilijk. Geheugen is ook deels weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is zo lang mogelijk leven totaal irrelevant. Ik wil zo goed mogelijk leven, vanaf het moment dat die kwaliteit er niet meer is mag het stoppen voor mij. Vandaar dat ik ook niet begrjip dat onze zorg is zo toespitst op levens verlengen. Dat brengt de maatschappij nauwelijks iets bij en het kost massa's geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 20 november 2021 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In artikel
https://www.pzc.nl/gent/ook-maria-mi...uwen~a9404ab3/ staat: Citaat:
Ze hebben volgens database "Dolfijn" in totaal 1049 bedden die "erkend" zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat introspectie van de medische wereld en een publiekelijk debat hierover lijkt me niet ongepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van maart tot mei-juni he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het enige wat daar vreemd aan was was het aantal IC bezettingen. die komen totaal niet overeen met het aantal besmettingen en het aantal doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(maar wees maar gerust, op landelijk niveau is de meerderheid gevaccineerd, en in Vlaanderen nog een beetje meer he) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon het niet kunnen aanvaarden van de werkelijkheid, en daarom een externe oorzaak zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polariseren heeft geen zin. Ik zou eerder de vraag stellen hoeveel van de niet-gevaccineerden er 65+ zijn. Die verdienen een klets tegen hun oren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Overigens, als de niet gevaccineerden illegale vreemdelingen zijn, zijn ze dan nog steeds parasiet?
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 20 november 2021 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat levert het op om geen bedden te reserveren voor één bepaalde subgroep van je patiënten? Minder lege bedden, meer hulp voor de patiënten uit alle andere subgroepen - en een betere benutting van schaarse middelen.
|
![]() |
![]() |