![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ok, heb het begrepen. Buiten een paar forumgenoten met echte ballen aan hun lijf en nog een zuchtje empathie voor hun medemens, zijn de meesten hier van die ouwe patjes "who don't give a fuck" hoe de rest van de bevolking zal verder moeten leven in de 21ste eeuw en lang daarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge mensen als minister krijgt die zichzelf niet eens verkiesbaar stelde, vrees ik dat betogen ook niet meer zal helpen.
We zien beter allemaal hetzelfde. Is de eindstreep van dit verborgen agenda een genocide, ja of neen? https://www.japantimes.co.jp/opinion...troy-humanity/ https://www.theguardian.com/science/...e-code-of-life https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/5675779/ <- internet of nanothings https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/8064683/ <- internet of bionanotech.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 21 november 2021 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Beseft u ook dat sommige leden... niet in de buurt van Brussel wonen? de zondag broodnodig om verschillende (huishoudelijke) zaken te verrichten? moe zijn van de verrichte arbeid tijdens de week? enz. Dhr. Koenaard Depuydt acht het veel nuttiger indien de algemene bevolking deze dwaze maatregelen in het dagelijks leven niet meer op zou volgen. Jammer genoeg, zijn Vlamingen op dit vlak echte broekschijters. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen rest van de rest van de bevolking zal niet lang meer leven na de 21 eeuw. Moeten we ons dus geen zorgen meer om maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er niet-pravda bronnen over het aantal betogers?
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind de officiele cijfers (35.000) toch al ontzettend veel voor een betoging waar in de massa media vooraf totaal geen ruchtbaarheid was aangegeven. De rek is er uit, het volk mort. Misschien dat die lantaarnpalen toch nog aan het werk gezet zullen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens de massa-media is snel de niet-massa-media aan het worden. Zouden we dan toch een nieuwe verlichting aan het meemaken zijn? Wordt er daarom door de kerkleiding zo drastisch geëscaleerd?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 november 2021 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Ik was daar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 44 arrestaties. Niet slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() 44 force-vaxxers die de verkeerde trein namen?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er graag bij geweest, maar familiale verplichtingen maakten dat onmogelijk.
Hopelijk komen er nog manifestaties waar ik wél deel aan kan nemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Vandaag voor het eerst in 40 jaar op een betoging geweest.
Er waren zogezegd 35000 mensen volgens de politie. Het is moeilijk in te schatten als je er midden in zit, maar zeg maar gerust 100 000 of meer. Mijn enige referentie zijn de antirakettenbetogingen van de jaren '80. De stroom aan mensen hield niet op. Veel mensen die ik sprak demonstreerden voor het eerst van hun leven. Voor het overgrote merendeel gewone burgers en gezinnen. Eén groepje 'wappies', geen Vlaams Belangers gezien (waren er misschien wel), geen relschoppers gezien (bleken er achteraf wel te zijn, maar was een verwaarloosbare groep tov het geheel), wat mensen uit de zorg. Een bijzondere sfeer van samenhorigheid, eenheid en verzet tegen medisch ongegronde discriminatie. Waarschijnlijk een groot deel ongevaccineerd, maar ook veel gevaccineerden die zich bedrogen voelden nu blijkt dat ze nog evenzeer besmettelijk kunnen zijn en hun (groot)ouders dus niet beschermen, zoals hen werd voorgehouden. De betoging verliep vreedzaam, feestelijk zelfs, tot ze in het midden werd opgebroken en versplinterd door de politie. Mensen die vooraan meeliepen getuigden achteraf dat de politie het gebruik van vuurwerk door enkele deelnemers als excuus aangreep om te waterkanon en traangas in te zetten. Een dansende groep kwam in de vuurlinie terecht. Daarbij ook kinderen en een zwangere vrouw. Mensen begonnen terug te dringen en zich te verspreiden door de omliggende straten. Blijkbaar was dit het signaal voor enkele relschoppers om de confrontatie met de politie vroeger aan te gaan dan ze van plan waren geweest. De betoging werd in het midden opgebroken en versplinterd, velen keerden terug naar huis en geraakten niet tot aan het eindpunt waar de toespraken voorzien waren, ook wij niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Eén van de ontroerendste momenten was de passage bij het Sint Jansziekenhuis. Achter de ramen boven de spoedingang stonden vele verpleegsters die de betoging bijvielen. Enkelen kwamen dansend op het balkon staan en werden luid toegejuicht. Het is ook zeker voor hen dat we er nu moeten zijn. Als we de verplichte vaccinatie van de ganse zorgsector toelaten, komen ze daarna zeker achter andere categorieën en tenslotte de ganse bevolking.
Ik heb weet van verschillende mensen die zich geïntimideerd voelen en overwegen toch overstag te gaan. Zo'n betoging als vandaag bereikt niet veel rechtstreeks, maar velen hebben hier voor het eerst gevoeld dat ze niet alleen staan, en dat is veel waard. De kiem en energie voor een nieuwe samenleving was bijna tastbaar, hoewel we het niet in onze schoot geworpen zullen krijgen. Maar wat is de waarde van alles wat gemakkelijk gaat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik was er ook bij en de politie is uit het niets tijdens de eerste toespraak begonnen met traangas en daarna het waterkanon
![]() https://www.facebook.com/10007258064...0824543510492/ https://www.facebook.com/search/top?...t%20vandeputte https://www.facebook.com/vincent.van...57634304247993 Laatst gewijzigd door StV : 21 november 2021 om 23:01. |
![]() |
![]() |