![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet u dat het om antivaxxers ging? Ik lees dat het om voetbalhooligans en motorbendes ging. Kan u me ook eens duiden hoeveel procent van de betogers vandaag antivaxxers waren?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 november 2021 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 'voordeel': ik beschik nu ook over een CST; ik behoor dus tot 'de goeien'. Het 'nadeel': ik voel me daar absoluut niet 'goed' bij. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste wetenschappers, die zich op observaties en rationeel denken wilden baseren, moesten een uphill battle vechten tegen dogma, maar uiteindelijk overwon de ratio. Vaccinatie is nu toch niet meer revolutionair nieuw. Iedereen zou moeten weten hoe dat werkt. Het is onbegrijpelijk dat sommigen liever lockdowns, sluitingen, quarantaine en avondklokken verkiezen om een epidemie tegen te gaan , dan zo een routine spuitje dat iedereen al gehad heeft, tegen griep tetanos, difterie, kinkhoest, mazelen pokken enzovoort. Onbegrijpelijk. Antivaxxers willen juist een terugkeer naar de voor-wetenschappelijke tijden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 21 november 2021 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zijn wellicht geen anti-vaxxers, voetbalhooligans of motorbendes maar crapuul was het wel.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren veel collaboratievlaggen te zien, waren dat de amokmakers misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb weinig belgische vlaggen gezien op tv tijdens de rellen. Vreemd dat jij die wel gespot hebt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word niet graag als proefkonijn gebruikt. Sorry daarvoor ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook plotseling nog een hoog percentage "romeo's" bij de rellen, terwijl dat soort types zo goed als afwezig zijn bij de reguliere betoging...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit u het vervolg wanneer uw CST zal verlopen en u enkel nog verlenging zal krijgen na de derde prik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit klopt totaal niet. Er waren wel wetenschappers bij. Men heeft indertijd het heliocentrisme met de wetenschappelijke argumenten van die tijd bestreden. Er werd niet geciteerd uit de Bijbel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand wil proefkonijn zijn, maar als je nu even rationeel voor-en-nadelen van de Belgische covid-vaccins tegen elkaar afweegt, lijkt de wijzer toch wel duidelijk over te slaan naar pro-vax.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 21 november 2021 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie bezwaren maakt tegen de coronavaccins, is daarom nog geen "antivaxer". Er zijn immers diverse redenen. Ook over andere aspecten als bijvoorbeeld de problematiek rond vaccinatiedwang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet in de komende vijf jaar. Als mijn ouders hun 65ste huwelijksverjaardag willen vieren op een plaats waar ik zonder 'prik' niet binnen mag, zal ik er nog eens over nadenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, een CST geldt niet voor eeuwig. Op basis van een herstelcertificaat slechts 180 dagen. Na PCR-test slechts 48 of 72 uur, naargelang het evenement waaraan je wil deelnemen. Daar de virologen heel duidelijk hebben toegegeven dat de werkzaamheid van de vaccins in de tijd verminderen, zal het dus op een moment zou zijn dat je CST op basis van vaccinatie niet meer zal gelden. Die termijn is evenwel nu nog niet bepaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/fr/2019/08...e-la-collabor/ https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...vlaamse-leeuw/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heb ik hetzelfde al bij meerdere mensen gehoord. Dit is ook een factor die de regering helemaal niet in overweging neemt. Men gaat ervan uit dat gevaccineerden wel in de rij zullen staan voor de volgende inenting.
|
![]() |
![]() |