![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat iedereen deze middag op het nieuws goed geluisterd heft naar onze geliefde premier De Croo.
Hij stelde wel dat iedereen het recht had om te betogen, hij heeft zonder het woord vandalen uit ts preken zijn zin zodanig gedraaid dat iemand die de rellen niet gezien had, de indruk gegeven heeft dat die veroorzaakt waren door de gewone betogers. Een ongelooflijk smerig ventje is dat ...Ik had er al geen hoge pet van op omdat hij aanschurkt tegen VDB , maar dat hij zo laag zou zijn heeft zelfs mij verbaasd. Voor alle duidelijkheid.....Ja De Croo, het waren benden die van elders kwalen en zich bijgevoegd hebben bij de stoet met de enige bedoeling te vernielen wat ze tegenkwamen... Wat me doet twijfelen aan de "toevalligheid"--van deze rellen is dat er , zoals ze anders ALTIJD doen, geen winkels geplunderd hebben...Alleen ruiten ingeslagen en combi's in brand gestoken... Mag ik dat RAAR.. vinden?????;;;;;; |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"wij weten van niks, dat waren wij niet" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, dat soort "beroeps-agitators" duiken op in elke betoging.
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge zou toch denken dat het gemeentebestuur de opdracht zou gegeven hebben aan de politie om het parcours te laten beveiligen daags voor een betoging... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand met een gelijkaardige uitleg komt ivm rellen na een betoging van antiglobalisten, wordt die door dezelfden die dat nu aanhalen gevierendeeld.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de fgtb/abvv nog eens uit hun hol kruipen om te betogen, zijn het dan ook "wappies" ??
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow sorry er was al zeker één Vlaams Belanger en vermoedelijk zelfs een tweede. Dan zal het wel correct zijn wat de 'journaliste' beweerde. Ik heb vooral heel veel gewone gezinnen gezien, Nederlandstalige en Franstalige.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu de derde keer dat ik achter uw bron vraag waaruit blijkt dat het hier om antivaxxers gaat. Wanneer kan ik die verwachten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank om te weerleggen wat ik nooit heb beweerd.
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk waren er veel Vlaams Belangers. Als je gewoon de laatste verkiezingsuitslag toepast op een willekeurige groep van 70.000 mensen dan moeten er wel een paar duizend VB-stemmers tussen gelopen hebben. Maar dat neemt niet weg dat de betogers een bont allegaartje waren van Walen, Vlamingen, Brusselaars, allochtonen en autochtonen, jong en oud, links en rechts, verstandige en minder verstandige mensen, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door gertc : 22 november 2021 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Staats zwarthemden: https://www.facebook.com/kesteloot.y...4308989750119/ Uitschot betaald door de machtshebbers om vreedzame betogingen die tegen hun agenda ingaat te doen uitmonden in rellen. Rellen in gang gezet door diezelfde macht. Laatst gewijzigd door StV : 22 november 2021 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft bitter weinig met corona te maken, ten spijt van wie kwam opdagen om tegen de maatregelen te protesteren of manifesteren. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
of hoe een verdeel en heers politiek nooit stand houdt de vaccinverplichters en de vaccinverbieders zijn serieus in de minderheid aan't geraken me dunkt.
![]() |
![]() |
#120 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het VTM nieuws van deze avond was nochtans duidelijk in het melden van de voetbal-en andere hooligans. Dus gebruik het kind zijn naam dan zijn er geen misverstanden.... ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 22 november 2021 om 19:37. |
||
![]() |
![]() |