Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel?
Ik 4 36,36%
Ik niet 7 63,64%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2021, 14:10   #101
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Goed gedaan jongens.

Een vrouw haar slaapkamer in brand gezet. Niet hartverwarmend maar toch verwarmend!

https://www.gva.be/cnt/dmf20211122_93891566
Heeft NIETS te zien met de betoging! Om 16u was die door de schorremorrie-flikken uit Luik en Eupen al gewelddadig ontbonden en waren de meesten al terug onderweg naar huis.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:26   #102
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Misschien, misschien niet ...

Een beetje schade in de marge haalt de rechtvaardigheid van dit protest niet onderuit. Als ik het was, als ze mijn slaapkamer in brand staken, dan zou ik dat spijtig vinden maar dan zou ik de betogers / relschoppers nog altijd steunen.
Stuur je adres naar die anti-vaxxers, met verzoek dat ze volgende keer langs jouw eigendom komen om de boel af te breken. Je steunt ze toch. Of is het alleen met woorden ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:27   #103
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat iedereen deze middag op het nieuws goed geluisterd heft naar onze geliefde premier De Croo.
Hij stelde wel dat iedereen het recht had om te betogen, hij heeft zonder het woord vandalen uit ts preken zijn zin zodanig gedraaid dat iemand die de rellen niet gezien had, de indruk gegeven heeft dat die veroorzaakt waren door de gewone betogers.
Een ongelooflijk smerig ventje is dat ...Ik had er al geen hoge pet van op omdat hij aanschurkt tegen VDB , maar dat hij zo laag zou zijn heeft zelfs mij verbaasd.
Voor alle duidelijkheid.....Ja De Croo, het waren benden die van elders kwalen en zich bijgevoegd hebben bij de stoet met de enige bedoeling te vernielen wat ze tegenkwamen...
Wat me doet twijfelen aan de "toevalligheid"--van deze rellen is dat er , zoals ze anders ALTIJD doen, geen winkels geplunderd hebben...Alleen ruiten ingeslagen en combi's in brand gestoken... Mag ik dat RAAR.. vinden?????;;;;;;
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:27   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Heeft NIETS te zien met de betoging! Om 16u was die door de schorremorrie-flikken uit Luik en Eupen al gewelddadig ontbonden en waren de meesten al terug onderweg naar huis.
Zo voorspelbaar...

"wij weten van niks, dat waren wij niet"
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:33   #105
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, dat soort "beroeps-agitators" duiken op in elke betoging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:38   #106
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik hoop dat iedereen deze middag op het nieuws goed geluisterd heft naar onze geliefde premier De Croo.
Hij stelde wel dat iedereen het recht had om te betogen, hij heeft zonder het woord vandalen uit ts preken zijn zin zodanig gedraaid dat iemand die de rellen niet gezien had, de indruk gegeven heeft dat die veroorzaakt waren door de gewone betogers.
Een ongelooflijk smerig ventje is dat ...Ik had er al geen hoge pet van op omdat hij aanschurkt tegen VDB , maar dat hij zo laag zou zijn heeft zelfs mij verbaasd.
Voor alle duidelijkheid.....Ja De Croo, het waren benden die van elders kwalen en zich bijgevoegd hebben bij de stoet met de enige bedoeling te vernielen wat ze tegenkwamen...
Wat me doet twijfelen aan de "toevalligheid"--van deze rellen is dat er , zoals ze anders ALTIJD doen, geen winkels geplunderd hebben...Alleen ruiten ingeslagen en combi's in brand gestoken... Mag ik dat RAAR.. vinden?????;;;;;;
Weet je wat ook toevallig was? De losse stenen en de paletten die al klaar lagen, net op de plek waar de betoging afboog naar de wetstraat.

Ge zou toch denken dat het gemeentebestuur de opdracht zou gegeven hebben aan de politie om het parcours te laten beveiligen daags voor een betoging...
Oud 22 november 2021, 14:40   #107
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je wat ook toevallig was? De losse stenen en de paletten die al klaar lagen, net op de plek waar de betoging afboog naar de wetstraat.

Ge zou toch denken dat het gemeentebestuur de opdracht zou gegeven hebben aan de politie om het parcours te laten beveiligen daags voor een betoging...
Ja, als je daar een bouwwerf begint in september moet je er rekening meer houden dat er 2 maand later 35000 wappies gaan langskomen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:44   #108
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zo voorspelbaar...

"wij weten van niks, dat waren wij niet"
Als iemand met een gelijkaardige uitleg komt ivm rellen na een betoging van antiglobalisten, wordt die door dezelfden die dat nu aanhalen gevierendeeld.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 22 november 2021, 14:44   #109
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, als je daar een bouwwerf begint in september moet je er rekening meer houden dat er 2 maand later 35000 wappies gaan langskomen.
Als de fgtb/abvv nog eens uit hun hol kruipen om te betogen, zijn het dan ook "wappies" ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:46   #110
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Als de fgtb/abvv nog eens uit hun hol kruipen om te betogen, zijn het dan ook "wappies" ??
De vakbonden zijn wappies want ze staken in Wallonië en Brussel tegen de vaccinatieverplichting voor het zorgpersoneel

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:48   #111
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het staat gewoon op de social media van oa Dries Vn Langenhove.
Ow sorry er was al zeker één Vlaams Belanger en vermoedelijk zelfs een tweede. Dan zal het wel correct zijn wat de 'journaliste' beweerde. Ik heb vooral heel veel gewone gezinnen gezien, Nederlandstalige en Franstalige.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:52   #112
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stuur je adres naar die anti-vaxxers, met verzoek dat ze volgende keer langs jouw eigendom komen om de boel af te breken. Je steunt ze toch. Of is het alleen met woorden ?
Het is nu de derde keer dat ik achter uw bron vraag waaruit blijkt dat het hier om antivaxxers gaat. Wanneer kan ik die verwachten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 14:56   #113
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wel, dat gaf ik gisteren al aan, dat het een gek allegaartje was. De zweefkezenfractie van de antivaxbeweging is daar deel van, en die zijn niet rechts inderdaad.

Dank om te weerleggen wat ik nooit heb beweerd.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 22 november 2021, 15:30   #114
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Fout, fout, fout en fout. Vul zelf maar in in je geraaskal.
Oud 22 november 2021, 15:39   #115
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ow sorry er was al zeker één Vlaams Belanger en vermoedelijk zelfs een tweede. Dan zal het wel correct zijn wat de 'journaliste' beweerde. Ik heb vooral heel veel gewone gezinnen gezien, Nederlandstalige en Franstalige.
Natuurlijk waren er veel Vlaams Belangers. Als je gewoon de laatste verkiezingsuitslag toepast op een willekeurige groep van 70.000 mensen dan moeten er wel een paar duizend VB-stemmers tussen gelopen hebben. Maar dat neemt niet weg dat de betogers een bont allegaartje waren van Walen, Vlamingen, Brusselaars, allochtonen en autochtonen, jong en oud, links en rechts, verstandige en minder verstandige mensen, ...
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 15:52   #116
gertc
Europees Commissaris

Standaard

.

Laatst gewijzigd door gertc : 22 november 2021 om 15:53.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 18:06   #117
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dank U anti-vaxxers, voor jullie prachtige werk van gisteren.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...orona-brussel/

Het is deze dat je moet bedanken.
Staats zwarthemden:
https://www.facebook.com/kesteloot.y...4308989750119/
Uitschot betaald door de machtshebbers om vreedzame betogingen die tegen hun agenda ingaat te doen uitmonden in rellen.
Rellen in gang gezet door diezelfde macht.

Laatst gewijzigd door StV : 22 november 2021 om 18:09.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 19:10   #118
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, dat gaf ik gisteren al aan, dat het een gek allegaartje was. De zweefkezenfractie van de antivaxbeweging is daar deel van, en die zijn niet rechts inderdaad.

De echte amokmakers waren hooligans, zoals je die ook tijdens voetbalwedstrijden ziet. Vernielen om te vernielen, kat en muis spelen met de politie. Meer is dat niet.
Dit heeft bitter weinig met corona te maken, ten spijt van wie kwam opdagen om tegen de maatregelen te protesteren of manifesteren.

Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 19:12.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 19:16   #119
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De antivaxbeweging is antipolitiek. vandaar dat rechts en links goed vertegenwoordigd waren.
of hoe een verdeel en heers politiek nooit stand houdt
de vaccinverplichters en de vaccinverbieders zijn serieus in de minderheid aan't geraken me dunkt.
Oud 22 november 2021, 19:23   #120
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is nu de derde keer dat ik achter uw bron vraag waaruit blijkt dat het hier om antivaxxers gaat. Wanneer kan ik die verwachten?
Voor mij is het al de zoveelste keer dat ik zeg dat de terminologie fout is. Het zijn geen ANTI VAXERS; Nog eens preciseren...ANTI wil zeggen dat ge er tegen zijt. Ik, en ik denk vele anderen ook, zijn van oordeel dat iedereen zich mag volspuiten met wat hij maar wil. Ieder zijn vrijheid. Zo drink ik geen alcohol...Ben ik dan een Anti-alcoholist??? Is iemand die niet rookt een Anti- roker??? Juist taalgebruik kan veel misverstanden oplossen maar blijkbaar zitten er in onze regering teveel Franstalige De Croo's om daar aandacht aan te besteden. Tenzij het de bedoeling was om de demonstranen is een slecht daglicht te plaatsen, wat hem blijkbaar bij velen gelukt is. Ik vermoed wel dat hij zijn tekst gekregen had van zijn baas VDB want ik heb niet de indruk dat hij in staat is om dergelijke volzinnen te verzinnen..
Het VTM nieuws van deze avond was nochtans duidelijk in het melden van de voetbal-en andere hooligans.
Dus gebruik het kind zijn naam dan zijn er geen misverstanden....

Laatst gewijzigd door TREBRON : 22 november 2021 om 19:37.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be