Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 november 2021, 04:27   #181
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
werelds grootste energie voorraden te isoleren , erg handig ja.
Afstappen van het opstoken van fossiele brandstoffen is een goeie zaak.
Citaat:
Natuurlijk , maar ook die willen niets opgelegd krijgen.
Dus cherrypicken is een toffe bezigheid.
Citaat:
De oppositie in Afghanistan was nooit voorstander van die interventie overigens! het ondermijnde hun pogingen de taliban van de troon te stoten.
Zeg liever dat het hun graaien in de kas minder gemakkelijk maakte.
Citaat:
Leuk dat u daarover begint want na die gifgas aanvallen bleven de VS doorgaan met hun steun aan Saddam. Dat stopte pas toen hij Koeweit binnen viel.
Daarom dat de VS heel goed wist dat Saddam gifgas had. Ze hadden de leveringsbonnen.
Citaat:
Ik sprak uiteraard over de grote invasie van Irak 2003 , welke onder valse voorwendselen gestart was en totaal mislukte.
Militair was het snel een succes. Maar zo'n mislukte poging om er een modern land van te maken zonder dictator aan het roer werkt gewoon niet in die regio onder die religie.
Citaat:
Hij kreeg er dikke steun van de VS voor , dat is duidelijk.
Alles was goed (en is) om Iran te kloten.
Citaat:
Met dank aan mislukte tijdelijke fake vrijheid die de invasie met zich meebracht.
En de ongelofelijke vrijheid die het leven onder de Taliban nu...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 10:04   #182
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
u demoniseert 1,5 miljard mensen uit totaal verschillende landen.
Dat is goed dat heel veel mensen dat doen, ik deed het ook ooit. Sorry
MAAR, door dat te doen verwerven mensen inzicht wanneer ze zelf over 1 kam geschoren zullen worden voor wat in naam van de democratie is gedaan.
Zolang Hitler aan de macht was, hoorden nazi Duitsers ook geen slecht nieuws van hun bestuur. Neen men demoniseerde toen ook massaal andere groepen die via hun media getoond worden om de wandaden van hun beleid te rechtvaardigen.

En dan vragen ze zich af waarom westerlingen zwart wit denken als ze die tv serieus nemen
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 17:21   #183
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Dus cherrypicken is een toffe bezigheid.
?
[quote]
Zeg liever dat het hun graaien in de kas minder gemakkelijk maakte.[quote] Dit slaat nergens op .

Citaat:
Daarom dat de VS heel goed wist dat Saddam gifgas had. Ze hadden de leveringsbonnen.
Nee , dat gifgas was al lang weer weggehaald of onbruikbaar geworden in de jaren daarna.
Citaat:
Militair was het snel een succes. Maar zo'n mislukte poging om er een modern land van te maken zonder dictator aan het roer werkt gewoon niet in die regio onder die religie.
Ook in niet islamitische landen is het mislukt. De Taliban zal de Amerikanen diep dankbaar zijn voor het creëren van extra steun.
Het resultaat was erg voorspelbaar.


Citaat:
En de ongelofelijke vrijheid die het leven onder de Taliban nu...
De taliban zijn er sterker uitgekomen dan ze in 2001 waren !!
Als gevolg van die militaire interventie . Dat veroorzaakt namelijk een bevolking die steun gaat geven aan een extreme partij die hun identiteit hoog in het vaandel heeft en zeer nationalistisch is.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 21 november 2021 om 17:22.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 18:04   #184
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat is goed dat heel veel mensen dat doen, ik deed het ook ooit. Sorry
MAAR, door dat te doen verwerven mensen inzicht wanneer ze zelf over 1 kam geschoren zullen worden voor wat in naam van de democratie is gedaan.
Zolang Hitler aan de macht was, hoorden nazi Duitsers ook geen slecht nieuws van hun bestuur. Neen men demoniseerde toen ook massaal andere groepen die via hun media getoond worden om de wandaden van hun beleid te rechtvaardigen.

En dan vragen ze zich af waarom westerlingen zwart wit denken als ze die tv serieus nemen
Misschien is daar wel een geldige reden voor dat zwart/wit denken, misschien omdat men dat wat men noemt "de gulden middenweg (<<-- lees: verloren zaak)" niet meer willen bewandelen omdat het toch niets meer zal uithalen dat te doen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2021 om 18:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 18:13   #185
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
? Zeg liever dat het hun graaien in de kas minder gemakkelijk maakte. Dit slaat nergens op .
Ge wil het niet begrijpen. Het is niet conform uw wereldbeeld.
Citaat:
Nee , dat gifgas was al lang weer weggehaald of onbruikbaar geworden in de jaren daarna.
Hoor hoor, een gifgas expert...
Citaat:
Ook in niet islamitische landen is het mislukt.
Zoals ik al schreef, oorlogen sinds 1945 zijn politiek gecastreerd.
Citaat:
De Taliban zal de Amerikanen diep dankbaar zijn voor het creëren van extra steun.
Het resultaat was erg voorspelbaar.
De Taliban heeft heel andere ideeën dan dankbaarheid tegenover ongelovige honden
Citaat:
De Taliban zijn er sterker uitgekomen dan ze in 2001 waren !!
Als gevolg van die militaire interventie .
Dat veroorzaakt namelijk een bevolking die steun gaat geven aan een extreme partij die hun identiteit hoog in het vaandel heeft en zeer nationalistisch is.
Een (volgens U) Pakistaanse paramilitaire organisatie overgoten met een relidiote saus mag van U Afghanistan inpalmen. Van mij ook, maar ze moeten dat soort rotzooi maar ginder houden. En dan bedoel ik niet alleen de ideeën (die volgens u toch niet tellen, wat ideeën doen niks).
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 23:42   #186
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ze hebben het goed aangepakt. En ze hadden goeie bondgenoten in de Westerse politici.
welke westerse politici?

Citaat:
Even fantastisch als Hamas.
en die vind u niet fantastisch.
Citaat:
De Gazanen hebben in tegenstelling tot hun verraderlijke broeders in Israël een perfect leven.
Israel speelt natuurlijk geen enkele rol in het leven van de Gazanen.
Citaat:
En de Afghaanse burgers mogen uitkijken naar een even perfect leven onder het fantastische leiderschap van de Taliban.
met dank aan de VS
Citaat:
U mag dat succes noemen, ze zijn nu baas in een gebied waar elke stam sowieso gaat knokken tegen de andere stammen.
En hun actie na het tentoonspreiden van de oorlogsbuit, is Yizah eisen van de buitenlanders die ze zogezegd hebben weggejaagd.
Ik vind het natuurlijk geen succes , maar u zou het een succes moeten vinden gezien het slimme gewelddadige optreden van de Taliban.

Het is de standaard reply van warmongers op ieder die kritiek heeft op die aanval onder leiding van de VS "look at what they do to each other" in Afghanistan.
Wie het goed met de bevolking voor heeft moet niet gaan bombarderen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 00:00   #187
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ge wil het niet begrijpen. Het is niet conform uw wereldbeeld.
U verschoof het onderwerp weer leuk naar iets heel anders op basis van een klein deel van mijn post. Het ging over de oppositie in Afghanistan en het ondermijnen van hun mogelijkheid de taliban weg te krijgen , en begint over graaien in de kas ! Trollen heet dat.
Citaat:
Hoor hoor, een gifgas expert...
experts waren er geweest , jaren lang, om te inspecteren.
Citaat:
Zoals ik al schreef, oorlogen sinds 1945 zijn politiek gecastreerd.
terwijl ze voor die tijd zo geweldig waren !

Citaat:
Een (volgens U) Pakistaanse paramilitaire organisatie overgoten met een relidiote saus mag van U Afghanistan inpalmen.
Als Afghanen dit zelf willen wel ja.
Citaat:
Van mij ook, maar ze moeten dat soort rotzooi maar ginder houden. En dan bedoel ik niet alleen de ideeën (die volgens u toch niet tellen, wat ideeën doen niks).
Er bestaat daar toch maar 1 idee . de islam?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 06:28   #188
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
welke westerse politici?
Diegene die de militaire mogelijkheden om een conflict te beëindigen zo sterk inperken dat het niet beëindigd kan worden.
Citaat:
Met dank aan de VS
Allah is groot, maar de VS is groter.
Citaat:
Ik vind het natuurlijk geen succes
Men zou anders kunnen denken.
Citaat:
Maar u zou het een succes moeten vinden gezien het slimme gewelddadige optreden van de Taliban.
Het is een succes voor de Taliban.
Dat kan u toch moeilijk ontkennen?
Citaat:
Het is de standaard reply van warmongers op ieder die kritiek heeft op die aanval onder leiding van de VS "look at what they do to each other" in Afghanistan.
Zoals geschreven, de originele actie was het verwijderen van een zeer zichtbare terreurleider.
Dat politici er nadien een ander doel aan gaven en die doelstelling grondig onmogelijk maakten door "humanitaire" regels van conflict te verplichten is ook niet te ontkennen.
Dat Afghanistan al sinds de oudheid bekend staat voor zijn bergstammenoorlogen is een bijkomstigheid die het ginder zo fantastisch maakt.
Citaat:
Wie het goed met de bevolking voor heeft moet niet gaan bombarderen.
Neen, dan is gewoon een hermetische blokkade een veel vriendelijkere optie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 06:37   #189
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U verschoof het onderwerp weer leuk naar iets heel anders op basis van een klein deel van mijn post. Het ging over de oppositie in Afghanistan en het ondermijnen van hun mogelijkheid de taliban weg te krijgen , en begint over graaien in de kas ! Trollen heet dat.
Het vergt een ervaringsdeskundige om dat op te merken.
Citaat:
Experts waren er geweest , jaren lang, om te inspecteren.
Zoals de experts voor de controle van het Iraanse atoomwapenprogramma elke plaats zomaar kunnen controleren. Veel woestijn in Irak om na te kijken op de lang houdbare componenten van gifgassen.
Citaat:
Terwijl ze voor die tijd zo geweldig waren !
Op zijn minst kon je de resultaten redelijk duidelijk noemen.
Citaat:
Als Afghanen dit zelf willen wel ja.
Denkt u dat de doorsnee Afghaan nog iets te willen heeft met een AK47 in de nek?
Citaat:
Er bestaat daar toch maar 1 idee . De islam?
Neen, er zijn veel ideeën.
Maar de Islam als idee is overheersend door de harde implementatie van een geweldadig politiek-religieus systeem.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 09:19   #190
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, er zijn veel ideeën.
Maar de Islam als idee is overheersend door de harde implementatie van een geweldadig politiek-religieus systeem.

Het wetenschappelijk racisme door de rassenleer van Darwin en haar genocides tieren tot op vandaag.
Hoeveel doden rechtvaardigt een Arisch ras?
Hoeveel doden rechtvaardigt een transhuman?

Altijd dezelfde darwinistische psychopaten die de dood op massa schaal brengen, eerst wezen ze de Joden aan (omdat die niet vatbaar zijn voor staatspropaganda) en nu wijzen ze andere zondebokken aan die niet vatbaar voor de staatspropaganda zijn.

We hebben oorlogen gekend met de islam, maar ook veel tijden van vrede. Als er nu een heilige oorlog komt, dan weet ik wie daar de oorzaak en aanleiding van was. Enkele politici die de massa opjutten en zich nu verschuilen achter een virus omdat ze weten wat ze veroorzaakten. Ze zijn niet onschuldig maar schuldig aan misdaden tegen de hele mensheid en collaboreren als de derde rijkers met overmachten die onze genocide beramen.



TICK TACK
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 november 2021 om 09:36.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 09:54   #191
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het wetenschappelijk racisme door de rassenleer van Darwin
Dat mag u me eens uitleggen. Darwin heeft alleen maar geconstateerd dat SOORTEN meetbaar veranderen over lokaties en afzondering. Op die vaststelling heeft ie een theorie uitgewerkt, die tot heden dage niet ontkracht is.
Citaat:
en haar genocides tieren tot op vandaag.
Genocides in naam van Darwin? Als je moeder natuur als schuldige wil aanwijzen, ga ervoor? Mare, Darwin was een abolistionist (tegen slavernij) die in zijn wetenschappelijke lectuur duidelijk bracht dat de mensen-types onderling gelijk zijn. In tegenstelling wat u beweerd.
Citaat:
Hoeveel doden rechtvaardigt een Arisch ras?
Daar heeft Darwin niks mee te zien voor zover ik weet. Arisch, da's een modewoord, geen duidelijke classificatie.
Citaat:
Hoeveel doden rechtvaardigt een transhuman?
Is dat ongeveer hetzelfde als een transuraan?
Citaat:
Altijd dezelfde darwinistische psychopaten die de dood op massa schaal brengen, eerst wezen ze de Joden aan (omdat die niet vatbaar zijn voor staatspropaganda) en nu wijzen ze andere zondebokken aan die niet vatbaar voor de staatspropaganda zijn.
Ge hebt duidelijk een hekel aan Darwin. Ook aan de nodige pausen hoop ik, anders bent u wel fantastisch hypocriet.
Citaat:
We hebben oorlogen gekend met de islam, maar ook veel tijden van vrede.
Vrede met de Islam is de periode waarin de Islamitische hordes consolideren/wondes likken.

Citaat:
Ze zijn niet onschuldig maar schuldig aan misdaden tegen de hele mensheid en collaboreren als de derde rijkers met overmachten die onze genocide beramen.
Zo'n 6 800 000 000 stuks kiesvee naar de slachtbank, geen slechte zaak voor de natuur.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 november 2021 om 09:54.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 10:10   #192
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat mag u me eens uitleggen. Darwin heeft alleen maar geconstateerd dat SOORTEN meetbaar veranderen over lokaties en afzondering. Op die vaststelling heeft ie een theorie uitgewerkt, die tot heden dage niet ontkracht is.

Genocides in naam van Darwin? Als je moeder natuur als schuldige wil aanwijzen, ga ervoor? Mare, Darwin was een abolistionist (tegen slavernij) die in zijn wetenschappelijke lectuur duidelijk bracht dat de mensen-types onderling gelijk zijn. In tegenstelling wat u beweerd.

Daar heeft Darwin niks mee te zien voor zover ik weet. Arisch, da's een modewoord, geen duidelijke classificatie.

Is dat ongeveer hetzelfde als een transuraan?

Ge hebt duidelijk een hekel aan Darwin. Ook aan de nodige pausen hoop ik, anders bent u wel fantastisch hypocriet.

Vrede met de Islam is de periode waarin de Islamitische hordes consolideren/wondes likken.


Zo'n 6 800 000 000 stuks kiesvee naar de slachtbank, geen slechte zaak voor de natuur.
Neen, Darwin rook de kaas van natuurlijke selectie bij Alfred Wallace en breidde zijn hypotheses uit. Maar daarbijvoegend was ie ook op zoek naar de missing link van de mens in de “primitievere rassen”. Vandaag is veel van die leerstof gecensureerd (verbannen) omdat sociaal darwinisme een bepaalde vrucht voortbracht.
Dat gij daar vandaag enkel de versie van vandaag in wilt zien omdat ze het verleden amputeerden/opschoonden; maakt de rassenleer v/d mens door Darwin niet ongedaan.
Het übermensch idee is al sedert Nietzsche verwoord, maar heeft later wetenschappelijke grond gevonden en wroet zich vandaag nog verder onder de noemer van transhumanisme. Bij Hitler was dat een Arisch ras.
Allemaal sociaal darwinisme man.

We hebben een groter vuur te blussen dan wat daar in het oosten hier als wortel wordt voorgehouden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 november 2021 om 10:13.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 16:46   #193
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Yep, nu mag de Taliban hun onderdanen gaan voederen. Blijkbaar verteren kalashnikovs niet zo goed.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 20:59   #194
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het vergt een ervaringsdeskundige om dat op te merken.

Zoals de experts voor de controle van het Iraanse atoomwapenprogramma elke plaats zomaar kunnen controleren. Veel woestijn in Irak om na te kijken op de lang houdbare componenten van gifgassen.
De deskundigen destijds zoals Skot Ritter vertelden niet zo maar dat er geen WMD meer waren. U bent zelfs de invasie van Irak weer aan het goedpraten . Je kunt natuurlijk altijd blijven claimen dat ze toch nog ergens in een zandberg lagen. Saddam heeft ze in ieder geval niet meer ingezet.

Citaat:

Denkt u dat de doorsnee Afghaan nog iets te willen heeft met een AK47 in de nek?
Een wilde suggestie . Het werd beter toen de Taliban kwam na de zwaarste periode in de Afghaanse geschiedenis als gevolg van de heersende groepen die de VS georganiseerd had om de Russen te verjagen.
Citaat:
Neen, er zijn veel ideeën.
Maar de Islam als idee is overheersend door de harde implementatie van een geweldadig politiek-religieus systeem.
Dat suggereert weer dat het 1 systeem is dat door alle islamieten wordt toegepast.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 21:53   #195
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De deskundigen destijds zoals Skot Ritter vertelden niet zo maar dat er geen WMD meer waren. U bent zelfs de invasie van Irak weer aan het goedpraten . Je kunt natuurlijk altijd blijven claimen dat ze toch nog ergens in een zandberg lagen. Saddam heeft ze in ieder geval niet meer ingezet.
Ik hoef niks te claimen.
Citaat:
Een wilde suggestie .
Hoe wil u uw AK47, gebakken met een ui, of in een stoofpotje.
Want blijkbaar is eten in Afghanistan wat moeilijker. Natuurlijk door die vermaldijde VS troepen, die Afghanistan hebben leeggevreten als een sprinkhanenplaag. (maar wedden dat de Talibanen geen kwak couscous moeten laten.)
Citaat:
Het werd beter toen de Taliban kwam na de zwaarste periode in de Afghaanse geschiedenis als gevolg van de heersende groepen die de VS georganiseerd had om de Russen te verjagen.
Hangt er van af wie je daarover spreekt. Maar ja, nadat de Russen vertrokken konden de Talibanners eindelijk eens hun goesting doen, zoals Boedha beelden opblazen.
Dat Mohamed met de pet het beter kreeg, da's een ander verhaal.
Citaat:
Dat suggereert weer dat het 1 systeem is dat door alle islamieten wordt toegepast.
Neen, het is een gegeven. Het systeem is hetzelfde. De uitvoering ervan is afhankelijk van welke kleine groep het sterkst is in de desbetreffende omgeving. Zelden ga je een gematigde versie vinden. Maar ze bestaan. Het hypocriete systeem in de VAE bijvoorbeeld.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 22:33   #196
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Het is niet alleen gematigd en niet gematigd, maar nog veel meer.


Nadat de Russen vertrokken waren kwam de Taliban niet gelik aan de macht!! Eerst was er een nog veel extremere groepering aan de macht.

Hongersnood komt vooral door droogte in dit geval , dat heeft niets van doen met vertrek van Amerikanen. Waren ze gebleven dan was er ook hongersnood geweest, maar dan was er meer hulp geweest.

U doet steeds alsof het daar zo fijn was door de komst van de Amerikanen , de periode voor hun komst was niet goed maar wel beter voor velen.

In het internationaal recht is een land dat een ander land binnenvalt en bezet verantwoordelijk voor , ik citeer "all the Evil that follows" Bezetting is dan ook de extreemste vorm van interventie, wie het dan toch doet moet het land goed achterlaten.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 22:46   #197
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Diegene die de militaire mogelijkheden om een conflict te beëindigen zo sterk inperken dat het niet beëindigd kan worden.
Ze zijn zelf een conflict gestart!

Citaat:
Het is een succes voor de Taliban.
Dat kan u toch moeilijk ontkennen?
maar niet voor de bevolking .
Citaat:
Zoals geschreven, de originele actie was het verwijderen van een zeer zichtbare terreurleider.
Dat politici er nadien een ander doel aan gaven en die doelstelling grondig onmogelijk maakten door "humanitaire" regels van conflict te verplichten is ook niet te ontkennen.
Dus die regels zorgde er voor dat ze Osama niet konden pakken?? niet de interventie zelf maar de regels (wat die ook moge zijn) zijn schuldig aan deze mislukking , tja het is ook een theorie he, maar wel weer één die pleit voor meer geweld.
Citaat:
Dat Afghanistan al sinds de oudheid bekend staat voor zijn bergstammenoorlogen is een bijkomstigheid die het ginder zo fantastisch maakt.
En dat kan nu lekker voorduren als gevolg van 50 jaar interventie die steeds een rem op de ontwikkeling zet . Bij u is altijd alles de schuld van de slachtoffers, van de Afghanen zelf. "ze hebben de verkeerde godsdienst " Bij invasies van landen met een andere godsdienst loopt het altijd prima , zullen we maar denken.
Citaat:
Neen, dan is gewoon een hermetische blokkade een veel vriendelijkere optie.
Waarom zou je Afghanen moeten blokkeren dan? Verder is dat natuurlijk onmogelijk , het is geen Gaza stripje.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 november 2021 om 22:50.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 23:42   #198
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Yep, nu mag de Taliban hun onderdanen gaan voederen. Blijkbaar verteren kalashnikovs niet zo goed.


haha haha Maddox, dit is de mooiste posting in deze topic, haha ahha


Misschien vindt de Taliban wel dat Allah hun heeft verkozen om de slechte, en zondige, afvallige en uitgehongerde Afghaanse moslims maar met kogels te voederen hahah haha het lood zal in de loop van duizenden jaren door het liggen in een massagraf toch wel eroderen en verteerd worden door Moeder Natuur of Allah eet het lood op in de vorm van LOOD vretende microben??

Bestaan er nou microben die LOOD en IJZER vreten??


Er bestaat nu echt een soort Biomining industrie. Microben eten dan de metalen op in een afvalberg of ertslaag en dan worden deze microben dan chemisch gezuiverd om die edele en zeldzame metalen te winnen.

dus er moeten loodvretende en ijzervretende microben bestaan.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 23:53   #199
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het is niet alleen gematigd en niet gematigd, maar nog veel meer.


Nadat de Russen vertrokken waren kwam de Taliban niet gelik aan de macht!! Eerst was er een nog veel extremere groepering aan de macht.

Hongersnood komt vooral door droogte in dit geval , dat heeft niets van doen met vertrek van Amerikanen. Waren ze gebleven dan was er ook hongersnood geweest, maar dan was er meer hulp geweest.

U doet steeds alsof het daar zo fijn was door de komst van de Amerikanen , de periode voor hun komst was niet goed maar wel beter voor velen.

In het internationaal recht is een land dat een ander land binnenvalt en bezet verantwoordelijk voor , ik citeer "all the Evil that follows" Bezetting is dan ook de extreemste vorm van interventie, wie het dan toch doet moet het land goed achterlaten.


miaauw miaauw namastiaauw [atmosphere;9823984],

1) Er is altijd een mannenoverschot in islamitische naties omdat er polygamie is en omdat er een tekort is aan huwbare meisjes, en omdat veel vrouwen sterven door slechte hygiene. En alle meiden moeten maagd blijven tot het huwelijk en komen terecht in harems van rijke mannen.

2) Dus daarom moet er een permanente oorlog zijn in islamitische naties. Zo kunnen zij het mannenoverschot dus oplossen. bij armoede overal ter wereld werkt dit ook zo.

3) Bevrijding of Bezetting van Afghanistan???
Er was toch vroeger Al Qaida daar van osama bin laden, daarna kwam Taliban, en nu vechten zij tegen de nog radicalere ISIS club uit Syrie. Waar zijn die Al Qaida gasten nu naartoe??? En de Moslim Brotherhood van 20 jaar geleden?? Islam heeft veel players nu ok die elk hun eigen MINI kalifaatje willen en andere islam clubjes toch gewoon willlen uitmoorden en massa verkrachten.

4) Reken maar na he, er zijn minstens 34 islam geloofs stromingen en sekten en allemaal haten elkaar als de pest. Zijn er dan ook 34 soorten Allahs in Islam?? Bij Hindoes gaat het om miljoenen stromingen en sekten.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 00:04   #200
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het wetenschappelijk racisme door de rassenleer van Darwin en haar genocides tieren tot op vandaag.
Hoeveel doden rechtvaardigt een Arisch ras?
Hoeveel doden rechtvaardigt een transhuman?

Altijd dezelfde darwinistische psychopaten die de dood op massa schaal brengen, eerst wezen ze de Joden aan (omdat die niet vatbaar zijn voor staatspropaganda) en nu wijzen ze andere zondebokken aan die niet vatbaar voor de staatspropaganda zijn.

We hebben oorlogen gekend met de islam, maar ook veel tijden van vrede. Als er nu een heilige oorlog komt, dan weet ik wie daar de oorzaak en aanleiding van was. Enkele politici die de massa opjutten en zich nu verschuilen achter een virus omdat ze weten wat ze veroorzaakten. Ze zijn niet onschuldig maar schuldig aan misdaden tegen de hele mensheid en collaboreren als de derde rijkers met overmachten die onze genocide beramen.



TICK TACK

miaauw miaauw namastiaauw Nano God [CUFI;9821333]

1) Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??


2) Ja, kan je met een smartphone een genocide opstarten wereldwijd??? Ik denk dat het inderdaad mogelijk is, rara waar heb ik het over?? ja hoor, ik denk dat het internet nu al een genocide heeft opgestart wereldwijd, een massa vernietiging van heel veel dingen.

3) VB China heeft het laagste geboortecijfer aller tijden, maar China is behoorlijk gedigitaliseerd met een E Strafpunten systeem, zo zijn chinezen dus ontmenselijkt tot nummers en robotjes, en die kunnen niet neuken op een normale wijze. Hoe neuken nou machines en robots??

4) LEEFT de Cyber burger nou echt?? HOe definieer je leven dan van mij en jou als levende wezens??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be