![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook goed voor loa loa en wormen en zo maar de bijsluiter vermeld geen covid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is sarcasme, mag ik hopen?
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...49363795152897 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarin werd de medische analist voor de voeten geworpen hoe hij zich er bij voelt dat een nationale zender willens en wetens liegt over de toepasbaarheid van Ivermectin bij covid-slachtoffers (allez, snotvalling-slachtoffers). Gupta kon op den duur niet anders meer dan toegeven dat het inderdaad een leugen was van CNN, omdat de werkzame stof ivermectin reeds sinds decennia aan mensen wordt gegeven, als anti-parasitair medicijn. Dat het ook fantastisch helpt bij snotvalling-slachtoffers was voorheen niet geweten, maar het bewijs is wat dat betreft allengs geleverd. Ontkennen is een medisch criminele daad.
![]() |
![]() |
#469 |
Europees Commissaris
|
![]() De zachtmoedige John Campbell steekt een tandje bij:
https://www.youtube.com/watch?v=ufy2AweXRkc Na eergisteren het nieuwe antivirale middel van Pfizer (Paxlovid) te hebben besproken, overloopt hij nu een aantal papers die hebben onderzocht op welke verschillende manieren Ivermectine stokken in de wielen van Sars-CoV-2 steekt. Enkele kwoots: "No one's saying that information has been deliberately supressed for years while millions of people have died" " A brief message to world leaders Come on ya all You're not a horse You're not a cow You've got a human intellect Let's use it to follow the scientific evidence To save human pain, suffering an death " |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Minister-President
|
![]() Van de vijand, MVR :
Ivermectine, een geneesmiddel dat werkt tegen parasitaire wormen, zorgt in klinische studies voor een verminderde sterfte bij Covid19-patiënten… maar enkel wanneer ze besmet zijn met parasitaire wormen. In geografische locaties waar parasitaire wormen weinig voorkomen, heeft ivermectine geen enkel effect op de sterfte bij Covid-patiënten. Maar op plaatsen waar mensen vaak wormen in de darm hebben, beschermt ivermectine wel deels tegen sterfte bij Covid-patiënten. EMEA en FDA hebben dus gelijk, en Willem Engel heeft ongelijk. Hier bij ons heeft ivermectine dus geen enkel effect op het verloop of de afloop van Covid-19. En dat is normaal. Ivermectine werkt tegen wormen, niet tegen het virus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar lezen we nu dat hij plots WEL aanvaardt dat er "effecten" waargenomen zijn met ivermectine ? Ik dacht dat het eerdere standpunt was dat al die studies slecht uitgevoerd waren. Nu nog het effect van die wormen bewijzen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier hebben we geen wormen, dus werkt ivermectine niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Burger
|
![]() Als ik het zitten heb zal ik zo eens een kwart tubeke paardenspul opeten en het hier laten weten. Maar bizar genoeg krijg ik het beestje maar niet te pakken, wat ik ook probeer. Afwachten, misschien meer geluk met de nu-variant!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
|
![]() Oplossing : ge zorgt ervoor dat uwen covid patiënt 't schurft attrappeert en ge geeft hem dan ivermectine.
![]()
![]() |
#476 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoiets?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 26 november 2021 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "A vaccine developed by Fort Dodge Animal Health to protect horses from West Nile Virus (WNV) was an early first step in the technology utilized to create the CoVID-19 vaccine."
https://equusmagazine.com/news/horse...covid-vaccine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogal zwakke poging tot obfuscatie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, het is de zotte redenering van "ivermectine is een middel voor paarden" toegepast op vaccins. Het illustreert de dwaasheid van de mensen die zoiets zeggen, waaronder onze virologen op TV.
|
![]() |
![]() |