![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13041 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.macrotrends.net/countrie...ban-population Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13042 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13043 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een ander nepargument: de Zweden doen automatisch wat bij ons - Belgen , zo u wil Vlamingen - opgelegd moet worden door 'maatregelen'...
![]() |
![]() |
#13044 | |
|
![]() Citaat:
Lachwekkend , niet ?
![]() |
![]() |
#13045 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo niet, moet je er geen uitspraken over doen. Dezelfde zever alsof ze in China en Japan pre-corona al massaal mondmaskers dragen. Ik ben zelf in Japan geweest en kan zeggen dat dat absolute ZEVER is.
![]() |
![]() |
#13046 |
|
![]() Het was de conventie in Japan, dat ZIEKE mensen mondmaskers dragen. Waarom zou men dat massaal doen? Dat houdt geen steek.
![]() |
#13047 |
Staatssecretaris
|
![]() experten blijven dat nochtans maar tot in den treure toe herhalen. Dat we in de winters voortaan massaal mondmaskers zullen dragen om dan met als voorbeeld China en Japan af te komen waar dat zogezegd al heel lang ingebakken cultuur zou zijn.
![]() |
#13048 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13049 |
Europees Commissaris
|
![]() Mss in het vervolg de bron erbij zetten, als we weten dat het van doorbraak.be komt kunnen we het beter plaatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13050 | |
|
![]() Citaat:
https://doorbraak.be/covidmaatregele...mper-verschil/
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 29 november 2021 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13051 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar zegt Doorbraak dat nu ook. Reden genoeg om er van uit te gaan dat Berlijn niet meer de hoofdstad is van Duitsland.
![]() |
![]() |
#13052 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vraag is hoe consequent men wenst te zijn? Is men bereid om elke behandeling in IZ te weigeren zodanig dat men de vrijheid weer kan opnemen? Indien wel dan ben ik ermee akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beseft toch dat waarschijnlijk 30-50% van de Belgen hiertoe behoren? Je moet maar een totaal vermogen van € 700.000 ofzo hebben om tot de top 1% te behoren. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 29 november 2021 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13054 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waarvan dus enorm veel in WZC. Kortom, we hebben toen de 'sterken" opzij gezet, en het volop laten waaien bij de zwaksten. Citaat:
Citaat:
Wij hebben waarschijnlijk tijdens die golf iets van een 60 of 70% van de WZC bewoners al besmet. Daarvan is een zekere fractie overleden, en dat maakte het gros uit van die 10 000 doden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13055 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar degene die dit regelen, zijn niet de rijken zoals ge die in uw gemeente kent. Die zijn evenzeer slachtoffer, ook al zijn er sommige die wel geprofiteerd hebben van deze crisis. Dit gaat over de super-superrijken en natuurlijk gaan de politiekers die dit allemaal faciliteren daar niet ook niet slechter van worden. Het soort mensen dat jaarlijks naar Davos trekt zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13056 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo is zich al aan het indekken ....
En zoals gewoonlijk gaat het weer de schuld van de bevolking zijn moesten ze een nieuwe totale lockdown overwegen... Wat een stelletje zeikers daar in de wetstraat... ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13057 |
|
![]() Omicron ZOU idd milder zijn :
"South African doctor who flagged Omicron claims variant not causing serious illness" link : https://www.timesofisrael.com/south-...rious-illness/
![]() |
#13058 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is nochtans veruit de meest correcte en complete analyse die ik recent gelezen heb. En het feit dat gij de bron in plaats van de inhoud aanvalt ondersteunt dat alleen maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13059 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13060 | |
|
![]() Citaat:
![]() het kan zeker niet aan de maatregelen liggen eh. Volle voetbalstadiums maar kerstmarkten worden geannuleerd. Met 15 man op weekend naar de Ardennen maar wel maar met 6 aan een tafel zitten op restaurant. Gevaccineerden testen na blootstelling maar niet meer wanneer ze besmettelijk zijn. Allemaal perfect. Het zijn de mensen die Kerstmis om zeep helpen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |