Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2021, 20:03   #201
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men zou diep beschaamd moeten worden als mens wanneer men deze zeer trieste bedoening ziet met die vluchtelingen die massaal verdrinken, kinderen incluis .
Het zijn de mensen die de grenzen niet dicht willen die ervoor zorgen dat mensen blijven verdrinken want iedereen die naar Europa wil binnen laten gaat niet. We redden het nu al niet als je ziet wat het met ons onderwijs en onze financiën doet. Het asielrecht moet afgeschaft worden en de grenzen met geweld gesloten. Op de lange termijn zal dat levens redden. In plaats van te verzuipen kunnen die gelukszoekers, zoontjesoverschot en vluchtelingen beter hun leven verliezen in de sociale strijd die Afrika nodig heeft. Het is in Afrika dat het ten goede moet veranderen, het moet hier niet slechter worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 21:21   #202
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men zou diep beschaamd moeten worden als mens wanneer men deze zeer trieste bedoening ziet met die vluchtelingen die massaal verdrinken, kinderen incluis .
Juist ja , onze bevolking zou daarvoor zich moeten schamen ....

Weet je nog zulke verzinsels om op de mensen hier hun gemoed te werken ...

Het kanaal is een der gevaarlijkste stukken zee ter wereld ,en zeker in dit jaargetijde ....

Diegenen die daar tegen betaling overvolle zodiac rubberbootjes over sturen zijn diegenen die zich diep zouden moeten schamen ...

En diegenen die ginds in de winkels dit soort boten verkopen zijn eigenlijk géén haar beter ....

En diegenen die in die bootjes stappen wéten dat hun leven in de waagschaal ligt en de grens tussen overleven en verzuipen bijzonder dun is ...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 23:29   #203
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men zou diep beschaamd moeten worden als mens wanneer men deze zeer trieste bedoening ziet met die vluchtelingen die massaal verdrinken, kinderen incluis .
Waarom ? Dat hebben ze volledig 100 % aan hun eigen te danken.

Ik ga niet op een nacht als deze op het kanaal gaan dobberen in een opblaasboot met nog een hoop andere gekken die niks kennen van bootje varen op zee.

Ik geraak ook niet binnen zonder mijn reispas in Albion. Papieren tonen en dan mag je daar naar binnen. Het leven is daar overigens verschikkelijk duur, dus ik snap echt niet waarom je daar als analfabeet naartoe zou willen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2021, 12:00   #204
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Waarom ? Dat hebben ze volledig 100 % aan hun eigen te danken.

Ik ga niet op een nacht als deze op het kanaal gaan dobberen in een opblaasboot met nog een hoop andere gekken die niks kennen van bootje varen op zee.

Ik geraak ook niet binnen zonder mijn reispas in Albion. Papieren tonen en dan mag je daar naar binnen. Het leven is daar overigens verschikkelijk duur, dus ik snap echt niet waarom je daar als analfabeet naartoe zou willen.
Misschien is het geweten dat men ze daar alsnog vrij gemakkelijk toelaat????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2021, 16:52   #205
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien is het geweten dat men ze daar alsnog vrij gemakkelijk toelaat????
Er is ook een beetje hypocrisie met gemoeid. Eénmaal daar worden ze niet teruggestuurd maar krijgen een job die een doorsnee Brit niet meer wil doen. Een algemeen probleem in het Westen.
Hoe weinig ernstig Boris Johnson is blijkt uit een pseudo officiële brief aan Macron, brief die hij eerst op Twitter gooit. Macron en de Franse overheid gooien natuurlijk meteen de deur dicht voor verdere discussie.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 10:47   #206
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Volgende boot nieuwe "geschoolde en ingespoten krachten?"

Nieuwe “geschoolde krachten” aangekomen: de “Sea-Watch 4” laadt 461 in Siciliaanse haven uit

Uit de tekst:

Citaat:
Sinds maandag wachtte de migrantenveerboot “Sea-Watch 4” op de toewijzing van een “veilige haven”, Italië en Malta wezen meermaals af. Toen kwam er noodweer opzetten, het schip kwam in een zware storm terecht voor de kust van Sicilië en de bemanning riep de noodtoestand uit. Eindelijk toonde Italië erbarmen en gaf toestemming om de haven van Augusta binnen te lopen. Daar kwam de shuttleboot gisteren aan met zijn 461 gasten aan boord, merendeels jonge mannen. 14 gasten werden van tevoren geëvacueerd, zieken en zwangere vrouwen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 10:48   #207
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er is ook een beetje hypocrisie met gemoeid. Eénmaal daar worden ze niet teruggestuurd maar krijgen een job die een doorsnee Brit niet meer wil doen. Een algemeen probleem in het Westen.
Hoe weinig ernstig Boris Johnson is blijkt uit een pseudo officiële brief aan Macron, brief die hij eerst op Twitter gooit. Macron en de Franse overheid gooien natuurlijk meteen de deur dicht voor verdere discussie.
Deur dicht + radiostilte.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 11:01   #208
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

De lidstaten van de EU zijn door het Schengen verdrag akkoord gegaan om hun onderlinge grenzen vrij te geven. Maar dan werd wel verondersteld dat de buitengrenzen van die EU stevig zouden onder controle worden gehouden. En daarin werd zwaar tekort geschoten. De landen die de EU-buitengrenzen vormen zoals Polen, de Baltische staten en de mediterrane staten zouden hierin moeten gesteund worden.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 17:04   #209
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De lidstaten van de EU zijn door het Schengen verdrag akkoord gegaan om hun onderlinge grenzen vrij te geven. Maar dan werd wel verondersteld dat de buitengrenzen van die EU stevig zouden onder controle worden gehouden. En daarin werd zwaar tekort geschoten. De landen die de EU-buitengrenzen vormen zoals Polen, de Baltische staten en de mediterrane staten zouden hierin moeten gesteund worden.
Helaas gebeurt het tegenovergestelde. Deze landen worden de mantel uitgeveegd door andere landen en de EU.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 23:07   #210
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Sinds 2015 zijn er meer dan 800.000 bootmigranten naar Europa gehaald

En er is géén houden meer aan, het stopt niet.

Kijkt u al eens TV?

In véél series zijn de blanke acteurs/actrices al vervangen door donker getinte acteurs/actrices.

Ook de reclameboodschappen zitten er afgeladen vol van.

Psychologische oorlogsvoering?/brain damage?

Lou Reed - Billy
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 23:48   #211
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Sinds 2015 zijn er meer dan 800.000 bootmigranten naar Europa gehaald

En er is géén houden meer aan, het stopt niet.

Kijkt u al eens TV?

In véél series zijn de blanke acteurs/actrices al vervangen door donker getinte acteurs/actrices.

Ook de reclameboodschappen zitten er afgeladen vol van.

Psychologische oorlogsvoering?/brain damage?

Lou Reed - Billy
Het zal vanzelf ook weer weggaan eens die reclameboys beseffen dat hun producten niet door die negers gekocht worden en dat ze een deel blanke klanten ook kwijt zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 01:22   #212
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het zal vanzelf ook weer weggaan eens die reclameboys beseffen dat hun producten niet door die negers gekocht worden en dat ze een deel blanke klanten ook kwijt zijn.
Zou best wel eens kunnen wat u schreef.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 07:45   #213
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het zal vanzelf ook weer weggaan eens die reclameboys beseffen dat hun producten niet door die negers gekocht worden en dat ze een deel blanke klanten ook kwijt zijn.
Yep, voor mij is het systematisch promoten van gekleurden en islamieten een reden om net dat merk NIET te kopen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 09:03   #214
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Yep, voor mij is het systematisch promoten van gekleurden en islamieten een reden om net dat merk NIET te kopen.
Nog zo een woke toestanden maar bij onze noorderburen, die zijn al even erg of hier.

Citaat:
Matrassenmerk zet Maxime Meiland aan de deur na islamofobe uitspraken van moeder
Citaat:
Het Nederlandse matrassenmerk Emma heeft besloten om onmiddellijk de samenwerking met Maxime Meiland (26) te beëindigen. Het bedrijf heeft die beslissing genomen vanwege de islamofobe opmerkingen van haar moeder Erica (58).

https://www.hln.be/showbizz/matrasse...eder~a4ea5486/
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 10:30   #215
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Yep, voor mij is het systematisch promoten van gekleurden en islamieten een reden om net dat merk NIET te kopen.
voilla, ik ben blijkbaar niet alleen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 10:32   #216
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Nog zo een woke toestanden maar bij onze noorderburen, die zijn al even erg of hier.






https://www.hln.be/showbizz/matrasse...eder~a4ea5486/
Nu is de vraag, wie koopt die emma matrassen he, en wie gaat ze nu zeker niet meer kopen ?

(ik ging dat toch al niet doen, er zijn genoeg Vlaamse merken om uit te kiezen,)
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 11:40   #217
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
voilla, ik ben blijkbaar niet alleen.
Zo weiger ik bv om naar AH of Torfs te gaan omdat die kopvodden promoten.

Het zal die bedrijven natuurlijk geen zak kunnen schelen of ik daar al dan niet ga winkelen maar het schenkt mij alvast wat gemoedsrust.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 11:41   #218
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Nu is de vraag, wie koopt die emma matrassen he, en wie gaat ze nu zeker niet meer kopen ?

(ik ging dat toch al niet doen, er zijn genoeg Vlaamse merken om uit te kiezen,)
Als Oilsjteneer geef ik werk aan eigen volk :
Beeckman !!

https://www.matrassenbeeckman.be/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2021, 19:40   #219
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Zij doen het dan weer op een andere manier ...

Verzonnen klimaatvluchtelingen als verdienmodel
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2021, 09:56   #220
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Niet dat ik een fan ben van FB want ik gebruik niet maar hier zie je hoe 'bootvluchtelingen/asielzoekers/Paard van Troje menners ...' aan geld proberen te geraken om hun vernietigingstocht verder te zetten?

Rohingya klagen Facebook aan voor 133 miljard euro vanwege rol in genocide

Een aardig bedrag zeg maar ...

De reden waarom zij dat proberen te doen zou de volgende zijn:

Citaat:
Haatspraak op het sociale mediaplatform zou de genocide op de moslimminderheid in de hand hebben gewerkt. Facebook wordt beschuldigd van nalatigheid.
Ene zekere M. Zuckerberg zal er zeker niet met kunnen lachen denk ik.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 december 2021 om 09:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be