![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaneiges. Alleen vind ik die mensen niet erg snugger.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar bon, het gaat hier eigenlijk over de vraag of FVDB als minister van volksgezondheid dient af te treden, of niet.
Als beetje bij beetje opstandig wordend proefkonijn zou ik zeggen: who cares? Sabotage wordt zo langzamerhand een plicht. Uit respect voor en solidariteit met de kinderen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al een poosje geleden dat we zo'n degelijk minister van Volksgezondheid hebben gehad. Dat staat vast als paal boven water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij kan juist zijn eigen gat afkuisen. Als em veegt, riekt het naar rozeblaaikes.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2021 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Gij zijt ne goeien duitser, gij.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat. En neem maar aan dat het niet gemakkelijk is om als verantwoordelijke politicus te laveren tussen de wetenschappers, de economie, en het haalbare om alles menselijk te houden.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Dus oosten, zaai je mee haat of niet?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2021 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom ? Omdat een fietser een behoorlijke kans heeft om te vallen, maar een dakpan heel heel zelden op uw kop valt. Vandaar: de 50-er, dat is die fietser. De 30-er dat is die met de dakpan. Het vaccin werkt beter bij een 30-er dan bij een 50-er. Maar het risico van een 30-er is minuskuul, zoals die vallende dakpan, hoewel een helm daar beter werkt dan op de fiets. Als dusdanig is risico verminderen enkel maar serieus zinvol als het risico dat je loopt al niet verwaarloosbaar is. Want in tegenstelling tot helmen en zo, zijn die vaccins niet totaal onschuldig ook niet. Straks ga jij binnen 2 jaar zeggen "maar natuurlijk wisten wetenschappers toen niet of die vaccins kankerverwekkend waren, ze stelden dat ook ; dat we nu vaststellen dat ze leukemie kunnen veroorzaken was uiteraard een mogelijkheid". Op dezelfde manier dat je nu lakoniek komt zeggen dat men natuurlijk niet wist of die vaccins lang meegaan. "niemand heeft beweerd dat ze zeker wisten dat die vaccins niet kankerverwekkend waren". Let wel, ik beweer niet dat ze dat zijn. Er is een mogelijkheid. Vandaar dat men die vaccins dus niet ZOMAAR moet gaan gebruiken zonder dat daar een significante winst mee geboekt wordt, want men neemt ook uit onzekerheid misschien een zeker risico. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat men dat niet evident vindt. Vooral dat men vorige keer zonder blozen 2000 ouwe zakken heeft doodgeknepen met corona zottigheden in de zomer van 2020, maar zonder enige winst. Nu zou men veel winst boeken mocht men 700 oude zakken doodknijpen en nu wil men dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven en de gezondheid van tienduizenden/honderdduizenden mensen, jong of oud is belangrijker. En voor wat betreft FVDB. Mijn oordeel is in tegenstelling tot de tientallen VB antivaxxers hier niet partijpolitiek. Ik heb nog nooit voor de sossen gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 december 2021 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk jij echt dat je zo onmisbaar bent? Ik heb soms de indruk, als ik uw bijdragen lees, dat je vooral jezelf op een compulsieve manier wil overtuigen van je eigen 'nut' ("zie mij een harde werker zijn als oudere"), met een fixatie op het 'economische', al heb je je bedrijvigheid al lang naar elders verhuist waar de uitbuitingsgraad hoger ligt. Maar goed, dat zou off topic zijn, als je hier niet zelf hele bevolkingslagen verdacht zou maken of als 'nutteloos' voorstellen.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 december 2021 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte geeft het ook een verkeerd signaal. Kinderen moeten geen schuldgevoel krijgen: ze moeten fier zijn dat zij ziektekiemen kunnen doorgeven waar zij wel, en ouwe zakken niet, tegen kunnen. Ze moeten fier worden over hun Darwinistische superioriteit op dat vlak en leren gebruik maken van het feit dat zij een bedreiging kunnen vormen voor zwakkeren. Citaat:
Maak die af, en het maatschappelijk probleem is weg. We hebben het hier over een paar duizend doden ten hoogste. Het was geen enkel probleem in de zomer van 2020 om een paar duizend doden door zotte maatregelen te veroorzaken. Dan kan men dat nu toch ook wel, zeker ? Als men zonder verpinken 2000 mensen met zotte regeltjes kon afmaken in augustus 2020, dan zou men dat nu toch ook nog eens kunnen doen, en het "probleem" oplossen, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 21:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien heeft 'ideologie' (als het u beter uitkomt: 'religie') het min of meer overgenomen, met alle gevolgen van dien. Na een gedwongen pauze van een klein jaar valt het me des te meer op.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook het oordeel van VB'ers als mezelf heeft niets met partijpolitiek te maken. Er is me in het verleden als eens de opmerking gemaakt dat bepaalde van mijn standpunten niet sporen met de lijn van het Vlaams Belang. Wel, ook al ben ik reeds vele jaren lid van het Vlaams Belang, dat weerhoudt me niet om af te wijken van het partijstandpunt als mijn visie op bepaalde zaken anders. Die vrijheid behoud ik. Ook hier. Mijn standpunt is ook niet het resultaat van enige beïnvloeding vanuit de partij. Het is een volledig onafhankelijk lopende lijn.
|
![]() |
![]() |