Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Heeft hij gelijk?
Ja. 2 20,00%
Nee. 6 60,00%
Ander antwoord. 2 20,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2021, 17:36   #121
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht

Warm, warm, warmer. Koud, kouder, koudst. Neen, lauw, lauwer, lauwer.

Vinden ze toch grappig of niet?

Onverschillig gemaakt of geworden?
Drugs in het spel?
Oud 11 december 2021, 18:11   #122
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Nino. We weten ondertussen hoe de vork aan de steel zit.
Het is zoals de oude weduwnaars of eeuwige vrijgezellen die naar Thailand op vakantie gaan en terugkeren met een vrouw. Het is alom gekend.
En ondertussen maar van de toren blazen hoe een relatie er zou moeten uitzien. Alles behalve op basis van gelijkwaardigheid. Eerder een partner beschouwen als een huisdier, maar dan wel een die de was en plas doet, strijkt.

Niks van gelijkwaardigheid in zo'n "relatie"...
Erg, zielig en triestig voor die vrouwen die niks van liefde krijgen maar wel de onderbroeken van "meneer" moeten wassen en strijken!
Bah-bah zeg!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2021, 18:14   #123
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
U vertrekt weer vanuit een typisch vrouwelijk standpunt, en van daaruit bekeken heeft u gelijk, maar de realiteit is heel anders.
Een hele dag gaan werken, na het werk thuiskomen en de zorg voor 2 a3 kinderen, koken opruimen de was de plas op donderdagavond het verplichte nummertje met de echtgenoot en ga zo maar verder dat zijn de zaken waardoor vrouwen hun zin in seks verliezen.
Verder gaat u er weerom fout vanuit dat mannen en vrouwen op gelijke golflengte zetten qua denkpatroon, ik kan u zeggen dat het niet zo is, als uw man een bloementje bij heeft is dat niet om romantisch te doen maar om iets goed te maken, als hij uw verjaardag niet vergeten is dan is dat omdat zijn digitale kalender hem daar op gewezen heeft en hij zeker en vast geen miserie daarover wil, zelfde met huwelijksverjaardag.
Over de seks zelf wil nog niet spreken, maar ik wil de vrouwen de kost niet geven die hun lusten buiten hun huwelijk laten bevredigen om het proper te zeggen. Huwelijk is immers vanaf het moment dat er kinderen zijn een sleur voor beide partners, alleen kan de man daar beter mee omgaan omdat hij sneller content is en zich geen fantasietjes bedenkt over romantiek en dergelijke, nee die is allang gelukkig als de rekeningen betaald zijn, de kinderen het goed doen op school en er eten op tafel staat.

Voila dat heeft den Hoomer weer mooi opgelost.
De titel van dit topic is: VROUWEN.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2021, 18:19   #124
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Als ik de reacties zo lees denk ik dat er af en toe kortstondige momenten zijn waarbij man en vrouw mss zo ver zouden gaan om zichzelf op te offeren voor de ander (het uiterste is: 'zijn leven geven voor de ander' hetgeen wel eens als de ultieme vorm van liefde wordt aanzien).
Maar zoals gezegd: 'kortstondig'.
Althans dat denk ik toch.
Ik denk dat het echt wel een minderheid is die dit hun ganse leven (tenzij dit erg kort is) volhouden.
Voor de rest is het streven naar macht denk ik, langs beide kanten.
Iedere sexe heeft daarvoor zo zijn eigen middelen en methoden.
Streven naar macht, menselijk, niet altijd hoogverheven natuurlijk.
Oud 11 december 2021, 18:53   #125
Hoomer

Standaard

Citaat:
Nino. We weten ondertussen hoe de vork aan de steel zit.
Het is zoals de oude weduwnaars of eeuwige vrijgezellen die naar Thailand op vakantie gaan en terugkeren met een vrouw. Het is alom gekend.
En ondertussen maar van de toren blazen hoe een relatie er zou moeten uitzien. Alles behalve op basis van gelijkwaardigheid. Eerder een partner beschouwen als een huisdier, maar dan wel een die de was en plas doet, strijkt.
Hoe zit de vork dan wel aan de steel?
Mag ik u vragen, u blijkt zo goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken aangaande sekstoerisme, bent u zo een Thailandreiziger misschien?
Heeft u ervaring met zulke buitenlandse vrouwen? Of heeft u kennissen die toevallig gehuwd zijn met zo een importbruidje.
Oud 11 december 2021, 18:57   #126
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
De titel van dit topic is: VROUWEN.
Eigenlijk mevrouwtje gaat dit draadje over de veroordeling die Jeff Hoeyberghs opliep naar aanleiding van uitspraken over vrouwen die hij deed tijdens een lezing aan de universiteit te Gent.

Blij u even terug op het rechte pad gezet te hebben.
Groetjes van uw vriend Hoomer.
Oud 11 december 2021, 19:34   #127
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij heeft dat koppel er nooit sexy uitgezien.
Maar onder ons Fredje, als mijn vriendin morgen stopt met haar te verzorgen en mooi te maken als we buitenkomen zal mijn zin in haar snel over zijn denk ik. Voor mij is het nog steeds zo dat als ik buiten kom zelfs al is het maar naar de winkel dat ik er piekfijn en afgeborsteld uitzie hoor en ik verlang van mijn partner hetzelfde. Weet je dat zelfs mijn onderbroeken met Remy gestreken zijn.
Onderbroeken strijken ??? En uw sokken dan ook zeker ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2021, 19:42   #128
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Onderbroeken strijken ??? En uw sokken dan ook zeker ??
Ja jong u bent zoals zovelen hier duidelijk geen huisman.
Ik heb hier reeds eerder verteld dat ik die vuiligheid dat een wasverzachter eigenlijk is niet gebruik, ik vervang dat bij het strijken door Remy stijfselspray en het rare aan dat spul is dat je strijk daar niet alleen fantastisch mooi glad met is maar dat je wasgoed daar ongelooflijk en op natuurlijke manier zacht van wordt, voila dat is de reden dat ik mijn onderbroeken strijk.
Beste mensen van Remy kom even op PM zodat ik u mijn reknr. kan geven.
Oud 11 december 2021, 20:02   #129
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erg, zielig en triestig voor die vrouwen die niks van liefde krijgen maar wel de onderbroeken van "meneer" moeten wassen en strijken!
Bah-bah zeg!
?

Als vrijwilliger of wat dan ook zie je toch wel meer wantoestanden?

Na veel gesleur en getrek giet je ze in een keurslijf. Of je zet ze op 1 of ander pad. Of je deelt iets kleins.

Wat je er allemaal mee doet...

Dit is een individualistische maatschappij.

Vroeger ja, het collectievere denken door voornamelijk ruwere tijden, armoede, religie, honger enzo...

Dan offert men makkelijker eentje op voor het algemeen "belang".

Dus meer kinderen.

Nu minder kinderen, individualisering, meer comfort.

Een vrouw kan een man ook makkelijk afhankelijk maken doordat de man van alles uit handen geeft. Rekeningen, kinderen, huishouden. Wat kan je nog zelf dan uiteindelijk?

Hulpeloos...

En ja een man kan een vrouw ook afhankelijk maken. Opsluiten en sleutels weggooien. En af en toe wat geld geven voor wat, hoort wat. Zuurverdiend....
Oud 11 december 2021, 23:01   #130
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zit de vork dan wel aan de steel?
Mag ik u vragen, u blijkt zo goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken aangaande sekstoerisme, bent u zo een Thailandreiziger misschien?
Heeft u ervaring met zulke buitenlandse vrouwen? Of heeft u kennissen die toevallig gehuwd zijn met zo een importbruidje.
Wel Hoomer, ik heb er in zekere zin ervaring mee. De details bespaar ik je.
Ik weet maar al te goed dat er veel blanke mannen zo'n Thaïs of ander Aziatisch exemplaar hebben geïmporteerd, of hebben laten importeren. Die laatsten betaalden hiervoor. De details laat ik in het midden.
Het resultaat is steeds hetzelfde. Een nederig vrouwtje dat content is in het blanke westen te wonen met zicht op de toekomst, en zeker in Knokke. Kindjes maken zit er in want anders vervelen die zich steendood. Ze amuseren de macho man met de grote muil naar de buitenwereld, die onmogelijk kan aanvaarden dat er geëmancipeerde vrouwen bestaan. Lees: onmogelijk kan aanvaarden.
Ik ken die mannen, die niet staat zijn een relatie aan te knopen op een normale manier. Onderschat mij niet.

Laatst gewijzigd door Rudy : 11 december 2021 om 23:01.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2021, 23:08   #131
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bah-bah zeg!
Nino, onderschat het aantal vrouwtjes en mannetjes van dat kaliber niet.
De vrouwtjes leven in de schaduw.
De mannetjes doen alsof ze het groot lot hebben gewonnen, zeker als ze wat geërfd hebben en plots doen alsof de vrouwen aan hun voeten liggen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2021, 10:55   #132
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik weet maar al te goed dat er veel blanke mannen zo'n Thaïs of ander Aziatisch exemplaar hebben geïmporteerd, of hebben laten importeren. Die laatsten betaalden hiervoor. De details laat ik in het midden.
Het resultaat is steeds hetzelfde. Een nederig vrouwtje dat content is in het blanke westen te wonen met zicht op de toekomst, en zeker in Knokke. Kindjes maken zit er in want anders vervelen die zich steendood. Ze amuseren de macho man met de grote muil naar de buitenwereld, die onmogelijk kan aanvaarden dat er geëmancipeerde vrouwen bestaan. Lees: onmogelijk kan aanvaarden.
Ik ken die mannen, die niet staat zijn een relatie aan te knopen op een normale manier. Onderschat mij niet.
Hahaha, Rudy toch, u bent door uw gebrek aan kennis en wereldvreemdheid soms onbewust grappig. We weten natuurlijk wel waar u uw mosterd vandaan haalt en we weten ook dat die bron echt niet klopt wegens eveneens totaal wereldvreemd.
U haalt uw kennis dus volgens mij van de Vlaamse reeks "Eigen teelt" alwaar een man is die zijn Filipijnse vrouw verschrikkelijk vernederd en mede daardoor zeer dominant overkomt. Nu laat me u zeggen dat de vrouwen die zulk lot ondergaan niet alleen van Aziatische afkomst maar ook van Belgische en bij uitbreiding Europese/Westerse afkomst zijn.

Door mijn voormalig beroep heb ik wel wat Aziatische vrouwen en/of gemengde koppels leren kennen en kan ik u vertellen dat uw beeld van hen totaal verwrongen is door de vooroordelen.

De Aziatische vrouw, we zullen ze gemakshalve de "Thaise" noemen.
Je moet iets van de Aziatische cultuur afweten om deze te begrijpen, neen zeggen is bv. een belediging aan de gesprekspartner, Aziaten zullen dus nooit nee zeggen wat als je dat niet weet tot zeer veel misverstanden kan leiden ook bij het zakendoen bv. Ook het zogezegd onderdanig buigen, denk niet dat het is omdat ze u als uw meerdere beschouwen het is omdat buigen met de handen bij elkaar een groet, een beleefdheidsvorm is en tevens een soort van aub zeggen, Thaise mensen zijn alles behalve onderdanig geloof dat maar.

Liefde: Zulks een Thaise vrouw die je pas hebt leren kennen en met u huwt daar is natuurlijk nog geen verliefdheid bij betrokken maar als je hen respecteert zullen ze u ook respecteren en groeit er een soort graag zien bij hen, meestal zullen zij u heel uw leven liefdevol en met het meeste respect behandelen. Je huwt trouwens niet met die vrouw alleen je huwt een familie en meer nog een gemeenschap. Je stuurt regelmatig een kleine som geld naar de familie in Thailand wat niet meer of minder dan hun cultuur is verder ga je ook regelmatig met je Thaise vrouw naar de Thaise gemeenschap in België, waar de vrouwen onder elkaar kwebbelen en de mannen bij elkaar hun pintje drinken, je viert ook jaarlijks de koning zijn feestdag. Niet echt onderdanig he Rudy.

Eten, als je een Thaise huwt kan je dag wuiven naar de bloemkool met worst of je moet het zelf klaarmaken, maar je zal lekker eten en weerom verwent worden. Ook zal je vele nieuwe vrienden maken doordat ze erop staan dat er Thaise vriendinnen met hun man op bezoek komen.

Liefde en seks: Het is gedaan met de naar westerse gewoonte seks op donderdag of een andere welbepaalde dag. Als je bij een Thaise vrouw een dagje overslaat krijg je naar je hoofd geslingerd dat je hen niet graag meer ziet, uw liefde bewijzen door seks is voor hen belangrijk.

Regelmatig met uw Thais vrouwtje op verlof naar Thailand is een must wil je haar en vooral uzelf gelukkig houden.

In ruil voor dit alles zal ze uw huis spik en span houden, ze zal koken je beminnen en als je wil je onderbroeken strijken

Thaise vrouwen onderdanig? Vergeet het maar hoor, dat is maar culturele schijn, de meeste Thaise vrouwen zijn nogal redelijk veeleisend en dominant die komen echt niet naar hier om met hun voeten te laten spelen door westerse mannen.

Dan is er het type mannen dat u aanhaalt in de posting die ik hierboven quote, alle type mannen zijn er die de voorkeur geven aan Aziatische vrouwen daar deze hun mentaliteit er uit bestaat voor hun ventje te zorgen zolang hij voor hen zorgt natuurlijk, anders kan het wel eens slecht uitpakken voor de echtgenoot. Waarom u Knokke erbij haalt is me dan ook weer een raadsel.

PS. Om alle vergissingen te vermijden, ik ben niet gehuwd met een Aziatische vrouw en niemand doet mijn was en strijk anders dan ikzelf.
Ik heb wel een kuisvrouw maar dat is een Belgische.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 december 2021 om 11:23.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2021, 11:00   #133
Hoomer

Standaard

Citaat:
Nino, onderschat het aantal vrouwtjes en mannetjes van dat kaliber niet.
De vrouwtjes leven in de schaduw.
De mannetjes doen alsof ze het groot lot hebben gewonnen, zeker als ze wat geërfd hebben en plots doen alsof de vrouwen aan hun voeten liggen.
Weerom verteld u weer een hoop onzin, Aziatische vrouwen leven echt niet in de schaduw van hun westerse man. Aziatische vrouwen zijn meestal zeer modern en sexy gekleed, tot in de puntjes verzorgt zeg maar.
Om uw samenvatting hierboven ben ik ervan overtuigd dat u nog nooit een Aziatische vrouw gesproken heeft.
PS De vervlaamste dochter die opdient in het Chinees restaurant van papa op de hoek telt hier niet mee.
Oud 12 december 2021, 11:30   #134
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat een heerlijk forum is dit toch, al die mannen met hun mening over vrouwen!
Een goede vriend van me zei ooit eens tegen zijn zoon" vrouwen zijn net slangen, je moet de kop mee hebben en dan volgt dat lijf vanzelf".
En dat klopt. Seks is voor vrouwen even belangrijk dan voor mannen maar je moet hen verleiden, goesting doen krijgen, enkel aangeven dat je hun lijf wil vinden ze na een tijdje echt niet meer boeiend.

Erger nog, veel vrouwen knappen daar totaal op af en dan hebben mannen niet door dat ze eens mogen nadenken over hun aanpak, hun eigen bed prestatie, hun vermogen om voor een spetterend orgasme te zorgen bij hun partner.
Want wat is nu opwindend, volgens mij een vrouw die geniet van seks, zich ongegeneerd laat gaan en even geil is als meneer zelf. Veel mannen( ja daar praten vrouwen over) zijn erbarmelijke minnaars en dan is de goesting op een dag echt over.
Nice guys finish last.
Maar geef toe, als een vrouw echt goesting heeft komt ze sneller klaar dan de man en veel meer achter elkaar dan een man dat kan.
Ook in bed hebben jullie dus weer het voordeel.
Oud 12 december 2021, 13:13   #135
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vertrekt weer vanuit een typisch vrouwelijk standpunt, en van daaruit bekeken heeft u gelijk, maar de realiteit is heel anders.
Een hele dag gaan werken, na het werk thuiskomen en de zorg voor 2 a3 kinderen, koken opruimen de was de plas op donderdagavond het verplichte nummertje met de echtgenoot en ga zo maar verder dat zijn de zaken waardoor vrouwen hun zin in seks verliezen.
Verder gaat u er weerom fout vanuit dat mannen en vrouwen op gelijke golflengte zetten qua denkpatroon, ik kan u zeggen dat het niet zo is, als uw man een bloementje bij heeft is dat niet om romantisch te doen maar om iets goed te maken, als hij uw verjaardag niet vergeten is dan is dat omdat zijn digitale kalender hem daar op gewezen heeft en hij zeker en vast geen miserie daarover wil, zelfde met huwelijksverjaardag.
Over de seks zelf wil nog niet spreken, maar ik wil de vrouwen de kost niet geven die hun lusten buiten hun huwelijk laten bevredigen om het proper te zeggen. Huwelijk is immers vanaf het moment dat er kinderen zijn een sleur voor beide partners, alleen kan de man daar beter mee omgaan omdat hij sneller content is en zich geen fantasietjes bedenkt over romantiek en dergelijke, nee die is allang gelukkig als de rekeningen betaald zijn, de kinderen het goed doen op school en er eten op tafel staat.

Voila dat heeft den Hoomer weer mooi opgelost.
Een " typisch vrouwelijk standpunt?" Zoals uw mening over driekwartbroeken dan?
Gaat u er van uit dat u als " typische man" geen verantwoordelijkheid in uw gezin, niet evengoed moet helpen met het huishouden en kinderen? Tja dan zal uw vrouw , afgepeigerd omdat u een " typische man bent" weinig zin hebben in seks waarbij u niet de moeite doet om haar ook goesting te doen krijgen. Wanneer u denkt dat dit lukt met een bos bloemen...nee dus en blijkbaar heeft u daar wel ervaring mee.
Uw "sneller content" lijkt te staan op seks die vrouwen niet boeit, wanneer u daar dan content mee bent is de kans groot dat u uw vrouw kwijt raakt, dat klopt ja.Bedankt om mijn redenering even te bevestigen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2021, 13:18   #136
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Nice guys finish last.
Maar geef toe, als een vrouw echt goesting heeft komt ze sneller klaar dan de man en veel meer achter elkaar dan een man dat kan.
Ook in bed hebben jullie dus weer het voordeel.
Dus weer een voordeel..jaloers? Hekel aan vrouwen? Zeg het maar hoor! En waarom moet ik iets toegeven wat ik zelf heb uitgelegd? Natuurlijk komt een vrouw sneller klaar wanneer ze echt goesting heeft, u niet soms?
Oud 12 december 2021, 13:24   #137
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hahaha, Rudy toch, u bent door uw gebrek aan kennis en wereldvreemdheid soms onbewust grappig. We weten natuurlijk wel waar u uw mosterd vandaan haalt en we weten ook dat die bron echt niet klopt wegens eveneens totaal wereldvreemd.
U haalt uw kennis dus volgens mij van de Vlaamse reeks "Eigen teelt" alwaar een man is die zijn Filipijnse vrouw verschrikkelijk vernederd en mede daardoor zeer dominant overkomt. Nu laat me u zeggen dat de vrouwen die zulk lot ondergaan niet alleen van Aziatische afkomst maar ook van Belgische en bij uitbreiding Europese/Westerse afkomst zijn.

Door mijn voormalig beroep heb ik wel wat Aziatische vrouwen en/of gemengde koppels leren kennen en kan ik u vertellen dat uw beeld van hen totaal verwrongen is door de vooroordelen.

De Aziatische vrouw, we zullen ze gemakshalve de "Thaise" noemen.
Je moet iets van de Aziatische cultuur afweten om deze te begrijpen, neen zeggen is bv. een belediging aan de gesprekspartner, Aziaten zullen dus nooit nee zeggen wat als je dat niet weet tot zeer veel misverstanden kan leiden ook bij het zakendoen bv. Ook het zogezegd onderdanig buigen, denk niet dat het is omdat ze u als uw meerdere beschouwen het is omdat buigen met de handen bij elkaar een groet, een beleefdheidsvorm is en tevens een soort van aub zeggen, Thaise mensen zijn alles behalve onderdanig geloof dat maar.

Liefde: Zulks een Thaise vrouw die je pas hebt leren kennen en met u huwt daar is natuurlijk nog geen verliefdheid bij betrokken maar als je hen respecteert zullen ze u ook respecteren en groeit er een soort graag zien bij hen, meestal zullen zij u heel uw leven liefdevol en met het meeste respect behandelen. Je huwt trouwens niet met die vrouw alleen je huwt een familie en meer nog een gemeenschap. Je stuurt regelmatig een kleine som geld naar de familie in Thailand wat niet meer of minder dan hun cultuur is verder ga je ook regelmatig met je Thaise vrouw naar de Thaise gemeenschap in België, waar de vrouwen onder elkaar kwebbelen en de mannen bij elkaar hun pintje drinken, je viert ook jaarlijks de koning zijn feestdag. Niet echt onderdanig he Rudy.

Eten, als je een Thaise huwt kan je dag wuiven naar de bloemkool met worst of je moet het zelf klaarmaken, maar je zal lekker eten en weerom verwent worden. Ook zal je vele nieuwe vrienden maken doordat ze erop staan dat er Thaise vriendinnen met hun man op bezoek komen.

Liefde en seks: Het is gedaan met de naar westerse gewoonte seks op donderdag of een andere welbepaalde dag. Als je bij een Thaise vrouw een dagje overslaat krijg je naar je hoofd geslingerd dat je hen niet graag meer ziet, uw liefde bewijzen door seks is voor hen belangrijk.

Regelmatig met uw Thais vrouwtje op verlof naar Thailand is een must wil je haar en vooral uzelf gelukkig houden.

In ruil voor dit alles zal ze uw huis spik en span houden, ze zal koken je beminnen en als je wil je onderbroeken strijken

Thaise vrouwen onderdanig? Vergeet het maar hoor, dat is maar culturele schijn, de meeste Thaise vrouwen zijn nogal redelijk veeleisend en dominant die komen echt niet naar hier om met hun voeten te laten spelen door westerse mannen.

Dan is er het type mannen dat u aanhaalt in de posting die ik hierboven quote, alle type mannen zijn er die de voorkeur geven aan Aziatische vrouwen daar deze hun mentaliteit er uit bestaat voor hun ventje te zorgen zolang hij voor hen zorgt natuurlijk, anders kan het wel eens slecht uitpakken voor de echtgenoot. Waarom u Knokke erbij haalt is me dan ook weer een raadsel.

PS. Om alle vergissingen te vermijden, ik ben niet gehuwd met een Aziatische vrouw en niemand doet mijn was en strijk anders dan ikzelf.
Ik heb wel een kuisvrouw maar dat is een Belgische.
Thaise vrouwen ( ik ken er heel wat) trouwen met Westerse mannen voor de fin zekerheid die ze daarmee aan familie garanderen. Economie dus en ja, dat kan uitgroeien tot wederzijdse tevredenheid maar vaak ook niet.
Want aantrekkelijk zijn die oudere Westerlingen vaak niet en eenmaal hier zien die vrouwen vaak iets wat net iets aantrekkelijker is en ook fin over de brug komt.
Rudy heeft groot gelijk, vaak komen die mannen hier niet aan de bak en al zeker niet bij mooie en jonge vrouwen. De liefde wordt dus gekocht, en vaak voor beperkte duur.
Oud 12 december 2021, 13:27   #138
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is ook mijn ervaring..
Oud 12 december 2021, 13:39   #139
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een " typisch vrouwelijk standpunt?" Zoals uw mening over driekwartbroeken dan?
Gaat u er van uit dat u als " typische man" geen verantwoordelijkheid in uw gezin, niet evengoed moet helpen met het huishouden en kinderen? Tja dan zal uw vrouw , afgepeigerd omdat u een " typische man bent" weinig zin hebben in seks waarbij u niet de moeite doet om haar ook goesting te doen krijgen. Wanneer u denkt dat dit lukt met een bos bloemen...nee dus en blijkbaar heeft u daar wel ervaring mee.
Uw "sneller content" lijkt te staan op seks die vrouwen niet boeit, wanneer u daar dan content mee bent is de kans groot dat u uw vrouw kwijt raakt, dat klopt ja.Bedankt om mijn redenering even te bevestigen!
Jawadde zeg, ik verdedig in mijn posting waarop u in furie reageert eventjes de vrouw die geen zin meer heeft door het vele werk en hup daar ga je. Je herhaalt de redenen die ik aanhaal waarom een vrouw geen zin heeft. En dan ga je mij proberen te beledigen met allerlei uit de lucht gegrepen veronderstellingen. Ze noemen dit leesblindheid veroorzaakt door zoveel vooroordeel dat je gewoon niet meer kan lezen wat er staat, er zijn er hier nog wel een paar die daar aan lijden.
Je kent duidelijk niets van het huwelijksleven met kinderen, hoe oud bent u eigenlijk. Na een dag hard werken en de taken thuis is er nog een bijkomende job, Taxi mama en taxi papa. Dan is er het weekend, alle extra taken in en om het huis plus natuurlijk nogmaals taxi spelen. Op verlof ja natuurlijk, lekker met de kinderen, romantiek op verlof? Grapjas.
Kinderen grootbrengen is een fulltime job, maar dat kan jij niet weten denk ik. En dan wil jij romantiek, droom maar rustig verder, rust willen die mensen.
Nope je voelt je geroepen het onverdedigbare te verdedigen.

PS 60% Echtscheidingen
Oud 12 december 2021, 13:47   #140
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind hetgeen je schrijft niet meer dan het bekende cliché.

De meeste buitenlandse vrouwen (niet alleen Aziatische ook Afrikaanse en Z Amerikaanse) die ik hier ken die gaan gewoon of omzeggens allemaal werken en beleven hun relatie en gezin niet anders dan inlandse koppels.
Je gaat van het cliché uit waar een oude dikke brutale bierbuik een ongeschoold 40 jaar jonger meisje importeert. Uiteraard zijn er zulke voorbeelden maar dat is een zeer kleine minderheid. Media spelen daar niet zelden op in (Eigen kweek zoals Hoomer hier schreef)
De koppels die ik ken is er idd een leeftijdsverschil maar zeker geen ongewoon verschil.
Het is wat zoals het cliché dat Moslim vrouwen onderdrukt worden. In de relaties die ik hier in Brussel ken kan ik je garanderen dat dat niet zo is. Dat hoofddoekje heeft er dan ook niks mee te maken.

Ik ken er zelfs heel wat waar het eerder de vent is die onder de sloef ligt. En wat is een relatie aanknopen op een normale manier eigenlijk ? Misschien willen die mannen zelfs helemaal geen relatie meer met een westerse vrouw

Dat is volgens mij voor iedereen verschillend. Ik heb Vlaamse vriendinnen die vinden een man die na een tweede date nog niet me ze in de koffer duikt een koele kikker en ik ken er andere die daar van gruwen en liever eerst gedurende twee maanden worden verwend met etentjes attenties en cadeautjes. Niet zelden komen ze dan tot de conclusie dat hij toch hun type niet is.
Ik ken zelfs vrouwen die al 7 keer weerkeerden bij hun partner om dan voor de 8 ste keer weer wat rammel te krijgen. Zulke vrouwen vallen op gewelddadige kerels en vinden aan mij ( misschien ook aan u ) maar platte vijgen.

En ja er is een cultuurverschil. Exotische vrouwen vinden in den beginne geldkwesties het belangrijkste want de liefde komt achteraf zeggen ze.
Bij ons komt die 'liefde' zogenaamd op de eerste plaats maar komen de geldkwesties achteraf.

Maar ook dat is weer bij iedereen en in dit geval in iedere relatie anders. Er zijn zoveel soorten relaties dan dat er mensen zijn.

Ik vel daar allemaal geen oordeel over. Het zijn volwassen mensen (must) en ieder zoekt zijn geluk op haar of zijn manier.
Het zou eveneens een cliché zijn mocht ik hier schrijven dat veel Vlaamse mannen op leeftijd jaloers zijn op een leeftijdsgenoot met een mooie jonge exotische vriendin.
Die zijn er zeker maar ik heb ook heel wat vrienden aan wie dat helemaal niet interesseren zou. Die zijn gelukkig in hun relatie net als ik heel gelukkig ben zonder relatie

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 14:05.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be