![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geldt voor een tachtigjarige die met corona besmet wordt. Niet echter voor een twintigjarige. Dan is het juiste beeld: op een stuk snelweg staan dat volledig is afgesloten voor alle verkeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flashback geschiedenis. Boeren op het platteland in Turkije hadden de gewoonte om zichzelf te beschermen tegen de pokken door zichzelf in aanraking te brengen met het vocht uit een pokkenblaasje van iemand die aan een milde vorm van pokken leed. Hierdoor kreeg men namelijk vaak zelf ook een milde vorm van pokken, en daardoor was men beschermd tegen de ernstige variant. Men liep echter toch een klein risico om ook aan deze milde vorm te overlijden. Lady Mary Montague merkte deze gewoonte op tijdens een bezoek aan Turkije en vertelde erover toen ze terugkwam in Engeland. ----- Dat is nadien verbeterd door het virus zelf eerst te doden met bv formol en pas dan te injecteren. Het werkte prima tot 2021.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 december 2021 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, kijk maar:
Citaat:
Citaat:
Een 19-jarige heeft ongeveer 10 000 keer minder kans om aan corona dood te gaan dan een 80 jarige, en hiermee wordt zijn risico om aan corona dood te gaan, kleiner dan zijn risico om aan een verkeersongeluk dood te gaan het jaar daarop. (ik heb het niet over een 19-jarige met zware gezondheidsproblemen, maar over een normale 19-jarige). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn West-Vlaams van vroegere tijden zou ik hem een kiessak genoemd hebben.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch promoot dit land,al te drinken aan minderjarigen, belanden er wekelijks op spoed met een vergiftiging en zijn de lobbybelangen belangrijker dan mensenlevens. Die hypocrieten die daar jaarlijks voor wegkijken, geloven nu het kamp dat onze kinderen wilt vaccineren en pleit voor verplichting, treinen en kampen. Ze vragen zelf om Chinese toestanden hier...
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog een studie die aangeeft hoe weinig gevaarlijk covid bij kinderen is, en hoe onze kwakkologen zitten te liegen van hoe kinderen de motor zouden zijn van de epidemie.
https://www.medrxiv.org/content/10.1....10.21267372v1 Zoals we kunnen vaststellen is de natuurlijke immuniteit opgedaan bij kinderen, die al een betere aanvankelijke resistentie hebben, enorm goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag hoor ik dan een Van Gucht zeggen dat het tijd wordt dat iedereen beseft dat hij/zij besmet moet worden. Dat is toch ongelooflijk. Dat wordt hier al meer dan een jaar gezegd, maar het zijn net de Van Guchten van deze wereld die nu al 2 jaar elke besmetting proberen tegen te gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel gevaarlijk , maar echter niet besmettelijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar voor corona boeit het gegeel niet wie het besmet !! En zij die reeds corona hadden , er wat aan overhouden , lachen er niet mee !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jongeren is corona helemaal niet gevaarlijk. Dat die zich zouden willen besmetten is helemaal geen probleem. Als ze daarmee iets nuttigs doen zoals ik als voorbeeld gaf, is dat dan zelfs slim he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is vooral te danken aan de kwakzalvers van het "GEMS"... En zo lopen er nog vele duizenden rond die nét zo goed geïndoctrineerd zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En moet het jaarlijks , prima , ik ga weer !!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zulke zijn zeer geloofwaardige gediplomeerde idioten !! Oh , degene die daar in NL de zaak al 4x heeft verloren , proficiat !! Oh , FYI , Van Ranst interesseert me geen moer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof jij de "GEMSkes" maar hé ....
En let vooral niet op het aantal keren dat ze zichzelf tegenspreken ... Een Veterinair die in de krant komt vertellen dat de huidige golf vooral patiënten betreft met een gemiddelde leeftijd van 77 jaar wat betreft de dodelijke gevallen, en die er triomfantelijk bij vertelt dat bij de vorige golf de gemiddelde leeftijd bij overlijden nog 83 jaar was ... En dan vrolijk zegt dat dit aan de vaccinatie te danken is ,dat is in mijn ogen een dikke idioot .... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 13 december 2021 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En let vooral niet op het aantal keren dat ze zichzelf tegenspreken ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |