Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Heeft hij gelijk?
Ja. 2 20,00%
Nee. 6 60,00%
Ander antwoord. 2 20,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2021, 19:25   #161
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hetgeen je hier aanhaalt Rudy is iets van een gans andere aard. Hier begin je over schijnhuwelijken.
Die waren er destijds veel meer dat klopt. Nu wordt dat allemaal veel meer onderzocht. Wat jij hier verteld dat gaat zo maar niet meer hoor. Kijk maar eens naar de voorwaarden en de eisen die nu worden gesteld alvorens je toestemming krijgt om te huwen. Ik ken koppels met goeie oprechte bedoelingen die er zelfs de brui aan gaven. De administratieve rompslomp bleef maar duren.

Destijds ging het vooral over Afrikaanse en Braziliaanse gevallen. Ook veel jonge Afrikaanse mannen die huwden met oudere westerse dames. Verleden tijd. Cel schijnhuwelijken al van gehoord ?
Maar dat is een andere discussie.
Fred. we begrijpen elkaar. Ik zal er niet meer op terugkomen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2021, 19:36   #162
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetgeen je hier aanhaalt Rudy is iets van een gans andere aard. Hier begin je over schijnhuwelijken.
Die waren er destijds veel meer dat klopt. Nu wordt dat allemaal veel meer onderzocht. Wat jij hier verteld dat gaat zo maar niet meer hoor. Kijk maar eens naar de voorwaarden en de eisen die nu worden gesteld alvorens je toestemming krijgt om te huwen. Ik ken koppels met goeie oprechte bedoelingen die er zelfs de brui aan gaven. De administratieve rompslomp bleef maar duren.

Destijds ging het vooral over Afrikaanse en Braziliaanse gevallen. Ook veel jonge Afrikaanse mannen die huwden met oudere westerse dames. Verleden tijd. Cel schijnhuwelijken al van gehoord ?
Maar dat is een andere discussie.
Oud 12 december 2021, 19:38   #163
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Niet te nihilistisch en te subjectief worden e, Fred.
Oud 13 december 2021, 14:14   #164
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Niet te nihilistisch en te subjectief worden e, Fred.
Je nooit de vraag gesteld waarom de zogenaamde vrouwelijke Modellen allemaal een relatie beginnen met bekende zeer welstellende mannen ?

Veel verschil is er allemaal niet behalve dan de hoogte van de bedragen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2021 om 14:14.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2021, 17:21   #165
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je nooit de vraag gesteld waarom de zogenaamde vrouwelijke Modellen allemaal een relatie beginnen met bekende zeer welstellende mannen ?

Veel verschil is er allemaal niet behalve dan de hoogte van de bedragen.

Een makkelijk leven.

Hoe zou je zelf zijn?

Hoe lang bestaat romantische liefde? Niet lang.

Een hard leven?

Mensen die off grid gaan, in de VS wordt dat zelfs aangemoedigd. Maar kinderen worden ouder en bepaalde faciliteiten worden teveel gemist. Komen terug na jaar of 10 naar beschaving.
Oud 13 december 2021, 17:28   #166
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zoals iemand wijs al eens zei vanaf een bepaald roem niveau word je geleefd. Dan bedank je feestelijk. De modellen mogen het hebben.
Oud 15 december 2021, 19:00   #167
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

jonge vrouwen willen zelfstandig wonen en stellen de kinderwens uit wat uiteraard niet goed is voor het geboortecijfer
Oud 16 december 2021, 06:55   #168
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bij ons in de hangars is het experiment al lang afgelopen...

GEEN vrouwelijke collegae meer op de werkvloer.

Want als er feitelijk GEEN problemen zijn (ik bedoel dus GEEN),dan MAKEN ze er...

finito....

Wat die Hoeybergs in het begin van het draadje allemaal beweert interesseert me zelfs niet....nutteloze jobhouder...

Laatst gewijzigd door kelt : 16 december 2021 om 06:58.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 07:00   #169
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

Bij ons in de hangars is het experiment al lang afgelopen...

GEEN vrouwelijke collegae meer op de werkvloer.

Want als er feitelijk GEEN problemen zijn (ik bedoel dus GEEN),dan MAKEN ze er...

finito....

Wat die Hoeybergs in het begin van het draadje allemaal beweert interesseert me zelfs niet....nutteloze jobhouder...
Heb ik eigenlijk al van veel mannen gehoord in zekere beroepen. Voor dat die vrouwen kwamen hadden we zelden of nooit problemen. We vonden onze weg en oplossingen.
Nadat er vrouwen op het toneel verschenen was alles om zeep. De sfeer was er eentje van groot wantrouwen geworden.
Ik denk te begrijpen wat ze bedoelen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 december 2021 om 07:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 07:14   #170
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik eigenlijk al van veel mannen gehoord in zekere beroepen. Voor dat die vrouwen kwamen hadden we zelden of nooit problemen. We vonden onze weg en oplossingen.
Nadat er vrouwen op het toneel verschenen was alles om zeep. De sfeer was er eentje van groot wantrouwen geworden.
Wantrouwen?

Een borrel met hoge pieten, vertrouw jij er 1...

Duim op jou en .... Goed drukken. Ciao.

Vrouwen ja, ze zagen.
Oud 16 december 2021, 07:32   #171
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij ons zijn vrouwen een aanwinst vind ik. Niet meer of minder problemen mee als met mannen. En het geeft de boel wat meer kleur, het veraangenaamt de sfeer wat. Ook nog nooit gemerkt dat ze onder elkaar giftig zijn of dat er een scheiding man vrouw ontstaat. Door de aard van ons beroep werken we wel meestal alleen en de vrouwen zijn in onze beroepscategorie nog een serieuze minderheid maar ook in de andere nabije beroepscategorieën merk ik weinig problemen. Het kan natuurlijk zijn dat ik gewoon weinig opmerkzaam ben maar het is zeker niet zo dat 'nadat ze op het toneel verschenen alles om zeep was' ...
Oud 16 december 2021, 10:58   #172
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

De weegschaal is uit balans tussen man en vrouw.
Ik blijf er heilig van overtuigd dat dit komt omdat we kind met badwater weg gegooid hebben.
Ja de scheiding van staat en kerk had voordelen. Maar we hadden beter ons Voorbeeld in Hem behouden om daar de politiek op te blijven spiegelen.
Het is telkens door de oorspronkelijke teksten waardoor we enkel en alleen gered kunnen worden.
We werden de wereld gelijk en zijn alzo geen Vlaming meer, geen man meer, geen vrouw meer, geen Europeaan meer, geen mens meer.
Waarom zien zo weinig mensen dit in?
Oud 16 december 2021, 17:09   #173
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Tot er een spin verschijnt in de keuken, ...
Ik pak dan gewoon een glas en een kartonnetje.
Glas over de spin, kartonnetje tussen muur en spin en dan zet ik dat beestje buiten.

Doet gij dat ook?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 17:12   #174
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Eigenlijk mevrouwtje gaat dit draadje over de veroordeling die Jeff Hoeyberghs opliep naar aanleiding van uitspraken over vrouwen die hij deed tijdens een lezing aan de universiteit te Gent.

Blij u even terug op het rechte pad gezet te hebben.
Groetjes van uw vriend Hoomer.
Het zou je sieren Hoomer om mij voortaan niet meer als mevrouwTJE aan te spreken.
Waarvoor dank.
Oud 16 december 2021, 17:15   #175
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weerom verteld u weer een hoop onzin, Aziatische vrouwen leven echt niet in de schaduw van hun westerse man. Aziatische vrouwen zijn meestal zeer modern en sexy gekleed, tot in de puntjes verzorgt zeg maar.
Om uw samenvatting hierboven ben ik ervan overtuigd dat u nog nooit een Aziatische vrouw gesproken heeft.
PS De vervlaamste dochter die opdient in het Chinees restaurant van papa op de hoek telt hier niet mee.
Ik smurf
jij smurft
hij/zij/het smurft.
Oud 16 december 2021, 17:18   #176
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe zit de vork dan wel aan de steel?
Mag ik u vragen, u blijkt zo goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken aangaande sekstoerisme, bent u zo een Thailandreiziger misschien?
Heeft u ervaring met zulke buitenlandse vrouwen? Of heeft u kennissen die toevallig gehuwd zijn met zo een importbruidje.
Wat een persoonlijke aanval naar Rudy!
Bwah....walgelijk.
Oud 16 december 2021, 17:24   #177
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik smurf
jij smurft
hij/zij/het smurft.
Lief Noorske, ik val vol verwondering op mijn knieën van zoveel inzicht en vernuft uwentwege, als het groot Nederlands dictee nog bestaat moet u zeker deelnemen. Naar wat ik van uw hand lees zal u het prijzengeld, dat u zeker gaat winnen met zoveel capaciteiten als u nu eenmaal hebt, goed kunnen gebruiken.

Beste vriendin, blij dat u mij weer eens op mijn fouten gewezen hebt, lieve Noortje door u word ik nog ne goeie.

Ps. Mijn boek ligt in elke Vlaamse en Nederlandse boekenwinkel te koop, wanneer komt de uw boek uit.
Oud 16 december 2021, 17:26   #178
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jawadde zeg, ik verdedig in mijn posting waarop u in furie reageert eventjes de vrouw die geen zin meer heeft door het vele werk en hup daar ga je. Je herhaalt de redenen die ik aanhaal waarom een vrouw geen zin heeft. En dan ga je mij proberen te beledigen met allerlei uit de lucht gegrepen veronderstellingen. Ze noemen dit leesblindheid veroorzaakt door zoveel vooroordeel dat je gewoon niet meer kan lezen wat er staat, er zijn er hier nog wel een paar die daar aan lijden.
Je kent duidelijk niets van het huwelijksleven met kinderen, hoe oud bent u eigenlijk. Na een dag hard werken en de taken thuis is er nog een bijkomende job, Taxi mama en taxi papa. Dan is er het weekend, alle extra taken in en om het huis plus natuurlijk nogmaals taxi spelen. Op verlof ja natuurlijk, lekker met de kinderen, romantiek op verlof? Grapjas.
Kinderen grootbrengen is een fulltime job, maar dat kan jij niet weten denk ik. En dan wil jij romantiek, droom maar rustig verder, rust willen die mensen.
Nope je voelt je geroepen het onverdedigbare te verdedigen.

PS 60% Echtscheidingen
Hoe kunt gij als macho-man () weten waarom vrouwen soms geen zin hebben? Alleen vrouwen die in een relatie zitten - soms niet zelfgekozen- kunnen weten waarom. Ik wil ze de kost niet geven, al die vrouwen die gedwongen seks moeten ondergaan.
Oud 16 december 2021, 17:28   #179
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja jong u bent zoals zovelen hier duidelijk geen huisman.
Ik heb hier reeds eerder verteld dat ik die vuiligheid dat een wasverzachter eigenlijk is niet gebruik, ik vervang dat bij het strijken door Remy stijfselspray en het rare aan dat spul is dat je strijk daar niet alleen fantastisch mooi glad met is maar dat je wasgoed daar ongelooflijk en op natuurlijke manier zacht van wordt, voila dat is de reden dat ik mijn onderbroeken strijk.
Beste mensen van Remy kom even op PM zodat ik u mijn reknr. kan geven.
Zeker dat ge geen aandelen hebt van die Remy spray?
Oud 16 december 2021, 17:31   #180
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier gaan we weer.
Natuurlijk zijn er mannen bij die hier niet aan de bak komen, maar dat is tegenwoordig een minderheid (het was ooit anders). Moest u echt Thaise vrouwen kennen zou u echt wel weten dat het met die echtscheidingen zoals u beschrijft niet werkt.
Natuurlijk niet! Die meisjes zijn doodsbang om te scheiden. Wat staat er hen te wachten dan? Terug naar de armoede waarin ze geboren werden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be