![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is niet "nogal wiedes". Vaccinatie is vrijwillig. Je weigert dus niet. Als je indertijd niet inging op je dienstplicht, was je een weigeraar. Wie verzaakt aan zijn juridische plicht, is een weigeraar. Daar vaccinatie evenwel niet juridisch verplicht is, is er geen sprake van enige "weigering". Dat is de wet. Anders zou men ongevaccineerden nu voor de rechter kunnen brengen. Alleen kan dat niet, want ze zijn juridisch nu eenmaal geen weigeraars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk , het virus is nog steeds niet onder controle !!
En ja , iedereen kan nog steeds besmet geraken , maar .... zonder dat vaccin zouden er gegarandeerd zelfs meer mensen in het ziekenhuis belanden of zelfs 2 meter diep liggen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zou er dan wel in het ziekenhuis liggen? Mensen van twintig jaar? Kinderen van acht? Gezonde dertigers? Of misschien tachtigers en andere ouderlingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle coronabesmette mensen zolang er nog plaats is ,
aan de ingang , lift , op de gang , .... , niemand zou er nog bij kunnen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat woord zegt genoeg. Zelf als het tegendeel van uw bewering niet te controleren valt, immers, we kunnen nu niet meer “niets doen.” Uw mening is dus gebaseerd op een geloof.
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uw mening ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Er is géén garantie dat ik NOOIT op de IC geraak als ik me wél of niet laat vaccineren. Er is géén garantie dat ik NOOIT bijwerkingen heb als ik me laat vaccineren. Het is dus een loutere persoonlijke afweging dat ik me laat vaccineren of niet. U pleegt pure chantage om een andere mens iets laten doen wat u wil, niet wat de gechanteerde wil. Het onderscheid dat u maakt is de vaccinstatus, die prive is. Dus u pleegt inbreuk op de privacy-wetgeving Daarnaast deelt u de maatschappij op in gevaccineerden en niet-gevaccineerden. Louter omwille van een niet wetenschappelijk onderbouwde mening, gebaseerd op het geloof in de authoriteiten. En dat is segregatie. En dan kent u de laatste categorie minder rechten toe, in dit geval, terugbetaling van de kosten van een opname in een IC (waar evengoed gevaccineerden liggen die geld kosten) Dus u deelt de maatschappij op in boven- en ondermensen. En dat propageren is pure en onversneden haatzaaierij jegens niet-gevaccineerden.
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() ik kies voor mezelf, en voor niemand anders.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meent ge dan nu echt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu niet om ruzie te maken of zo maar mag ik eens een vergelijking maken? Als 100 mensen naar een banket gaan en 79 eten garnalen en worden ziek. Zou het dan aan de garnalen liggen? Je gaat toch hopelijk niet antwoorden dat ze nog zieker zouden worden mochten ze niet gegeten hadden?
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ook een vorm van geloof !!
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Daarom moeten we angstig zijn. Er is 1 dode in de VK van de o-variant, toch moest boris zonodig de opmerking de wereld insturen dat we de notie dat deze variant mild is, “opzij moeten schuiven.” Het is, als je het doorhebt, eigenlijk allemaal te belachelijk voor woorden.
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Welke vorm dan?
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Wij zijn 100% van de tijd besmet. Altijd en overal. Maar een goed werkend immuunsysteem houdt zo goed als alles tegen.
Dus besmet zijn is niet erg. Ziek worden ook niet. Erg ziek worden is lastig. Doodziek worden is gevaarlijk. En doodgaan is de ultieme bevrijding ![]()
![]() |
#137 |
|
![]() Ik durf mij soms wel eens iets wijsmaken, maar voor de rest heeft u een punt.
Alleen, ik wil mijn “geloof” in mezelf niet met geweld of chantage aan iemand anders opleggen. U wél?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2021 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
was het misschien beter om het niet te nemen ?? En ja , de pest heeft veel mensen opgeruimd !! Echter , toen de medische wetenschap nog niet zo ver !! Tja , dan kan je net zo goed uit een vliegtuig springen zonder parachute !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is natuurlijk de vraag , hoe leer je (erover) denken ?? Iedereen heeft wel een invloed of is beïnvloed !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Laat staan nu. Ik steek op dit forum enorm veel op, zelfs over mezelf, en wat mijn beperkingen zijn. Ik leer elke dag bij over het feit dat des te meer je weet, des te beter je begrijpt dat je niets weet. Iedereen mag z’n mening, overtuiging en zelfs geloof hebben, maar voor diegenen die hun mening, overtuiging of geloof aan anderen, met zachte of harde dwang, willen opleggen heb ik geen geduld, respect, of interesse. Deze laatste zijn de ECHTE motor van deze toestand.
![]() |