![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Vaccinatieschade overduidelijk aangetoond na bloedonderzoek!
Beste ("slecht") gevaccineerden: durven jullie zelf een test ondergaan? Hier alvast de testresultaten van jullie gevaccineerde medemensen na dergelijk onderzoek: https://niburu.co/gezondheid/16943-a...kelijk-uitziet Succes! ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Misschien kunne ze ook eens een beeld tonen van de longen van een covid-19 patiënt en één die niet besmet is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bloed, mijn plasma en mijn bloedplaatjes zijn OK, ook na de vaccinaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Bij de doorsnee covid-19 besmette ga je niet veel verschil zien.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Artikel is me niet wetenschappelijk genoeg geschreven alhoewel ik de resultaten niet zomaar wil ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, de jongens van Niburu.
![]() |
#7 |
|
![]() uw onderschrift daaronder is geweldig
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() https://goodsciencing.com/covid/71-a...er-covid-shot/
Iets lijkt er toch aan de hand te zijn met dat bloed van gevaccineerden zou je beginnen denken. Logisch is ook dat men daar liever niet te veel aandacht aan besteedt momenteel. Eens iedereen gevaccineerd misschien wat meer. Laatst gewijzigd door Bach : 13 december 2021 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe 2 keer per jaar een VO2 max test. Er is niets mis met mijn bloed, helemaal niets. Dat artikel is dikke quatsch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, het blijft anekdotisch, maar sinds de collega-sportleraar van mijn vrouw de dag na zijn booster prik een hartstilstand heeft gehad, is dat niet meer zo hypothetisch voor mij, en is dat toch wel iets dat, samen met al die sportlui, wat beter zou bekeken mogen worden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook haar hart. Ze was helemaal volledig dood.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 december 2021 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zal ik morgen nog wel voelen in mijn arm , voor de rest is alles ok !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jonge sportlui beginnen toch wel op te vallen, ze durven er niet te goed naar kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Men spreekt over een test die zou uitgevoerd zijn in Duitsland, maar geen enkele referentie naar het onderzoek of de paper.
Komt nog boven dat men spreekt over 4 personen per testgroep. Wat de test ook meteen irrelevant maakt omdat de populatiegrootte te klein is.
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |