![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan stoppen alle winkels en bedrijven tot de zever voorbij is, het is nu al op het randje voor een winkel om open te blijven als ze de huidige 3500 euro boetes hard zouden doorvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12...december-2021/
De Chinese autoriteiten hebben Xi'an (in het noorden) in lockdown geplaatst wegens een opstoot van COVID-19-gevallen in de stad van 13 miljoen inwoners. Over ruim een maand vinden de Olympische Winterspelen van Peking plaats. De stad, bekend van haar leger in terra cotta, had verplaatsingen al sterk aan banden gelegd om een haard van COVID-19 in te dammen. Voortaan moeten de inwoners "thuis blijven, behalve als ze een dwingende reden" hebben om hun woning te verlaten, zo deelden de lokale autoriteiten mee. Per gezin mag één persoon "om de twee dagen" het huis uit om inkopen te doen. China past sinds vorig jaar een "zerocovidstrategie" toe, waarbij alles in het werk wordt gesteld om nieuwe coronagevallen maximaal te beperken. Over het algemeen zijn de nieuwe gevallen beperkt tot slechts enkele tientallen per dag. Het land meldde woensdag 52 nieuwe ziektegevallen in Xi'an, wat het aantal geregistreerde patiënten sinds 9 december in de stad op 143 brengt. https://www.france24.com/en/live-new...vid-cases-rise ![]() https://www.ndtv.com/world-news/coro...tbreak-2665333 https://www.rtbf.be/info/monde/detai...ts?id=10902124 Gisteren zijn de Chinezen al begonnen met het testen van de 13 miljoen burgers die nu in lockdown zitten. In China hebben reeds 85% van hun miljardenbevolking minstens 2 vaccinatiedosissen gekregen. Hier laten ze toe dat zorgpersoneel betoogt, ... tegen verplichte vaccinatie. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 december 2021 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 22 december 2021 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De HK overheid heeft vanaf het begin gekozen voor een zero tolerance policy t.o.v. besmetting en reageert dus zonder zeveren om de kleinste uitbraak direct in te dijken. Tot heden (poervu ke sa duure!) met succes blijkbaar. Resultaat voor de overgrote meerderheid: beperkte minimale restricties in realiteit, die echter wel zonder morren strikt worden nageleefd. Het uitgaansleven in Lan Kwai Fong, SoHo en Wan Chai op HK island blijft lekker actief vibrant. De BCBG en werkende bevolking heeft centjes en ze spenderen lokaal i.p.v. op reis. Ook goede (ook met de meer en meer high-end Chinese/Italiaanse/Franse/Japanse keuken) restaurants en de barscene blijven spetterend actief tot 's avonds laat. Dus: we weigeren te klagen. Er zijn minder leuke regio's in Euroland denk ik dan. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus in Wan Chai is jouw lievelingsgezelschap vlot beschikbaar, Fredje -voor een prijske-. ![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor ik je moest bedanken, Patrick. Dus bij deze -> merci pour ces beaux moments, de la part d' une bande de copains expats. ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel van jullie maten wisten ook dat er covid was in november 2019 bij jullie ? Laatst gewijzigd door patrickve : 25 december 2021 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sans rancune, Patrick. ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor ik mijn maten zou beginnen ambeteren met uw posts voor te lezen ![]() ![]() Dus dat jij aan uw maten de posts van Patrick laat lezen zou me heel sterk verwonderen maw ik geloof U niet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 december 2021 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de man spelen ipv op de bal, het typische vaantje wapperende boven de argumentlozen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En een zalig kerstmis gewenst, dawel Oh ja, en alle begrip voor je persoonlijke conclusie hierboven. Zou ik in jouw plaats ook niet doen... ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 25 december 2021 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Australië speelt het ook zo. Nu ik heb heel wat Australische vrienden en echt gelukkig worden die daar ook niet (meer) van. Het begint ze ferm de strot uit te hangen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 december 2021 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja in de chinese cultuur en hele geloof ben je als individu verplicht om te kiezen voor het belang van de GROEP en je onverwijld aan te passen en te onderwerpen aan de wil van de meerderheid. Individuele Wil en rechten bestaan niet, en er is geen ruimte tot overleg of praten of klagen. JOuw individuele problemen en gebreken zijn irrelevant. Zo werkt Chinese Fascisme, precies zo was het in Blanke Nazi Duitsland, The Weak Must Perish and Die. Zwakke, luie, gehandicapte en minder intelligente chinezen worden zonder pardon voortijdig of direct afgespietst, spuitje klaar. Geen rouw geen sorry. Wie niet keihard wil werken en niet genoeg presteert in China krijgt ook een spuitje en wordt opgeruimd. Survival of fittest, zo is India nu ook. Hindoeisme is ook darwinistisch, en alles is karma, je zoekt het uit, ga maar dood en pleeg zelfmoord, is je karma Waldo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 december 2021 om 02:19. |
![]() |
![]() |