![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner U Van Damme en zijn lymfeknopen als een van de hoogtepunten he. En dat terwijl er ondertussen tonnen onderzoeken waren die het tegendeel aangaven, en, zoals nadien pijnlijk is gebleken, met het gigantische vaccinatie fiasco. Ik begrijp niet dat je die bende "bollebozen" nog kan verdedigen met hun palmares van misbaksels sinds 2 jaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Minister-President
|
![]() patrickve 10 - forcevaxxers 0
Vermakelijk...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, het is niet omdat men OM TOTAAL VERKEERDE REDENEN toch toevallig een "juist uitdraaiende" beslissing neemt, dat men "gelijk had" van die beslissing te nemen he, die blijft even irrationeel genomen. Stel dat ik ergens geloof in duivelse rockmuziek, en nu ben ik aan het rijden met mijn auto, en luister naar de radio. En plots draaien ze daar een duivelse plaat die mij zodanig doet schrikken dat ik alle remmen toesmijt, en uit mijn auto wegvlucht. Blijkt nu dat een jaloerse collega een bom in mijn auto had geplaatst die 3 minuten later afgaat. Heb ik dus de "juiste" beslissing genomen door gaan te lopen van een rock plaat op de radio ? Nee, dat blijft een grote zottigheid he. Ondanks dat ik "toevallig" daardoor de juiste dingen deed, deed ik ze NIET om de goeie reden. Dat had evengoed totaal idioot kunnen zijn. Een 70-er die niet speciaal een heel goed aanhoorbaar argument heeft om geen vaccin te nemen, gaat misschien, heel misschien "gelijk" hebben omdat hij toevallig een probleem met dat vaccin zou vermijden, en toevallig toch niet zwaar ziek worden van covid, maar uiteindelijk was hij rationeel gezien mis, en zou dat ook "in de toekomst" geweest zijn. Tenzij hij een briljant immunoloog was die precies wist waarom hij dat vaccin niet wilde, een soort Geert Vandenbossche of zo, die achteraf wetenschappelijk gelijk zou krijgen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is de onduidelijkheid omtrent de omikronvariant, en eventuele andere varianten die op ons afkomen, en de vraag in hoeverre de huidige vaccins doeltreffend zijn. Zoals ik zei, de vaccinatiegraad is meer dan voldoende. En als je denkt dat het probleem opgelost is als iedereen is gevaccineerd dan zit je er lelijk naast. Een eventueel 1G systeem invoeren is bijgevolg een maat voor niets. Wie er belang bij heeft gevaccineerd te zijn, is gevaccineerd, op uitzonderingen na die het maar zelf moeten weten. Mijn zorg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Orthopedische patiënten, chirurgie, zelfs kanker behandelingen die uitgesteld moeten worden omdat het personeel zijn tijd moet verkloten met Wappies op IC te behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat het totalitaire regime gebaseerd is op de pandemie wet. En om die wet te activeren, en dus het regime in stand te houden, moet er een dreiging zijn op de ziekenhuizen. Mocht men dus een WERKENDE maatregel uitvaardigen die maakt dat de ziekenhuizen niet meer "bedreigd" zijn, dan zou dat tevens het einde betekenen van het regime. Dat gaat nooit gebeuren he. Dat gezegd, het is niet eens waar dat het de ongevaccineerden zijn die voor overlast zorgen, he. Het zijn de gepensioneerden. Dat men andere patienten "laat stikken" omdat men zich met een minderheid aan wappies WIL bezig houden is een absolute keuze van gans het medisch industrieel complex he, dat anders haar totalitaire greep op de maatschappij zou verliezen mocht ze haar "probleem" beslissen van op te lossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ? Panda zegt toch dat men patienten laat stikken omdat men "wappies" wil verzorgen, en wappies zijn een minderheid van covid patienten he.
19 wappies, 23 vaxxies op IC. Maar het is juist dat men tegenwoordig geen meerderheid aan gepensioneerden meer heeft op IC. Men volgt dus stiekem mijn raad op ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T.a.v. patrickv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, hij zegt dus dat het personeel die andere patienten (kanker patienten en zo) niet behandelt (dus laat stikken) OMDAT ZE WAPPIES verkiezen van te behandelen. Maar ze behandelen NOG MEER vaxxies !
Mocht men nu enkel maar wappies behandelen (immers, vaxxies hebben al hun kans gehad met het vaccin he) dan zou het personeel MEER tijd hebben voor die andere patienten, dan mochten ze enkel maar vaxxies behandelen bijvoorbeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar de meerderheid van de patiënten gevaccineerd is die omwille van corona gerelateerde verwikkelingen worden opgenomen, kan dat niet ingeroepen worden. Ook na volledige vaccinatie zal er nog steeds een belangrijk aantal mensen richting ziekenhuis vloeien, tenzij het virus zelf minder dominant en bedreigend wordt. De vaccinatie lost het probleem evenwel niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het personeel ook zijn tijd aan het verkloten als ze in de chemo-afdeling een roker met longkanker moeten verzorgen? Geldt die stelling ook wanneer op IZ een automobilist ligt die door overdreven snelheid of dronkenschap zijn eigen auto in de prak heeft gereden en zichzelf richting IZ? Enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=252 |
|
![]() |
![]() |